בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה משה נעים

צבי גנדלמן ראש העיר חדרה הכי הכושל ואמירה לא מדויקת

כן, לצבי (גנדלמן ראש העיר חדרה), יש בעיה אך לתושבי חדרה, יש בעיה גדולה יותר כשמספר שלוש שלו מלעיטה אותנו באמירות לא מדויקות; המשורר נתן אלתרמן, כתב באחד משיריו את שורת האהבה האלמותית; "ישנן יפות יותר ממנה, אך אין יפה כמוה". על בכירי עיריית חדרה בשנים האחרונות אפשר לומר, להבדיל, כי; "יש מושחתים מהם, אך אין מושחתים כמוהם" (לפי החשד) ◄ למזלי הרב, איני מעורב לראשונה מזה עשרות שנים במערכת הבחירות בחדרה ולכן, אני יכול לבקש מכם, תבחרו כל מועמד (גדי אריאלי, יניב דרי, אוהד מרחב, איקי צור ו- שירלי עודד, רק אבל רק לא – צבי גנדלמן. ובכך תשלחו אותו ב"תנופה" הביתה.  
0
0
צבי גנדלמן, ראש העיר חדרה עם אמירה משה
צבי גנדלמן, ראש העיר חדרה עם אמירה משה

בתאריך 16 באוקטובר‏ ב-‏17:33‏ פרסמה מועמדת מספר 3 ברשימת “תנופה” בעיר חדרה, אישה מוכשרת וראויה, פוסט בדף הפייסבוק שלה שכולו נֹפֶת צוּפִים (דבש נוזלי הנלקח הישר מיערת הדבש) על על ראשו של החשוד המיידי בפלילים הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, שמו גנדלמן, מר צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה, עיקרו הסבר, למה, יש לבחור בו לעוד קדנציה בת 5 שנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

את הגב’ משה, אני מכיר באופן שטחי ביותר, כמי שפעלה והצליחה במסגרת עבודתה בעיריית חדרה על שלוחותיה להביא ‘תרבות’ לעיר חדרה ואני מכיר גם את בעלה מר ניסן משה, טוב יותר. הוא היה חבר ילדות, כיום הוא איש בכיר בשירות המדינה העושה למען קופת אוצר המדינה בכישרון ניהולי רב.

בדחילו רחימו, אני חולק נחרצות על דבריה של הגב’ משה וקובע, כי מדובר באמירה לא מדויקת בלשון המעטה בעיני על ראש העיר חדרה, מר גנדלמן. וכך היא כותבת; “אוהבת לשתף אתכם במחשבותיי. בתקופה האחרונה, אני מלווה את ראש העיר גנדלמן בחוגי הבית שלנו.

במהלך הערבים האלה, אני מקשיבה לדבריו ובכל ערב מבינה יותר ויותר כמה קשה וכמה אתגרי זה לנהל עיר. כמה מקצועיות, כמה הבנה, כמה חזון וכמה אמונה צריכים להוביל אותך יום יום, שעה שעה. צביקה בעוצמה שלו ובביטחון, בניסיון ורמת הידע שלו, עונה על כל שאלה, עד אחרון השואלים.

הכנות והיושר הם נר לרגליו. מצליח לגרום לתושבים להבין את הקשיים, את הדרך, את הרצון לעוד ועוד עשייה. 

אני נפעמת מאיך מסתיים כל ערב שלנו בסגידה לאיש. חברים דרוש ניסיון רב, יכולת ניהולית, הבנה בקבלת החלטות, יכולת ארגונית ואהבה ללא תנאים לעיר אותה אתה מוביל. אז יש לנו ראש עיר שהוא מספר 1″.

מבועת ונזעם על נֹפֶת הצוּפִים והכתרים שקשרה הגב’ אמירה משה על ראשו של החשוד המיידי בפלילים הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, שמו גנדלמן, מר צביקה גנדלמן. תת אלוף שנכשל בסופו של דבר בתפקידו בצהל ו”נבעט למעלה” בבושת פנים על מחדלו בפרשת חטיפתם לפני בדיוק 18 שנה של חיילי צהל בהר דב התרחשה ב-7 באוקטובר 2000.

חדרה, זבל ואשפה עולים על גדותיהם וראש העיר צביקה גנדלמן, האחראי, נעלם ונאלם
צבי גנדלמן: זבל ואשפה

בחטיפה הרג ארגון החזבאללה שלושה חיילי צהל; בני אברהם, עדי אביטן ועומר סואעד, שני לוחמים מחיל ההנדסה קרבית ונהג מבצעי, בעת פעילות סיור צבאי לאורך גדר המערכת באזור הר דב, וחטף את גופותיהם.

באוקטובר 3001, הודיע צהל, כי החיילים נהרגו במהלך אירוע החטיפה. זמן קצר לאחר התרחשות האירוע התייצב לבדו במסיבת עיתונאים שבה נטל על עצמו את האחריות.

בהמשך כתב לרמטכל שאול מופז מכתב התפטרות; “לאחר לבטים רבים ביני לביני מצאתי לנכון לפעול באופן אישי. אני חש אחריות אישית”. יצוין, כי התפטרותו לא התקבלה.

‘ועדת פלד’ שחקרה את נסיבות האירוע לא קיבלה החלטות פיקודיות אולם הרמטכל דאז מופז, החליט לרשום לו ‘הערה פיקודית’. ב-1999 מונה למפקד עוצבת געש ולאחר שכיהן בתפקיד זה כשנתיים, התבקש על ידי הרמטכל שאול מופז להישאר בתפקיד שנה נוספת.

 צבי גנדלמן, החשוד המיידי בפלילים נכשל בפיקוד של צהל ובניהול עיריית חדרה

החשוד המיידי בפלילים הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, שמו צבי גנדלמן, נחשב ולדעתי הכי כושל שהיה אי פעם היה לעיר חדרה.

הגב’ אמירה משה, גם אינה מזכירה כמובן כלל את אחת הפרשיות המסעירות בהן ראש העיר חדרה, מר צבי (צביקה) גנדלמן, נעצר ונכלא בחשד חמור מאד, כי קיבל שוחד מקבלן שבונה בעיר חדרה ובתמורה סייע לאותו קבלן.

זאת ועוד; גנדלמן, חשוד גם בביצוע עבירות מס ובמרמה והפרת אמונים. עד לרגע זה כ-5 חודשים, עדיין המשטרה, לא מצאה לנכון לסגור את התיק הפלילי, לפי שעה נגד צבי גנדלמן, ראש עיריית חדרה האיש והמועמד לראשות העיר.

גנדלמן, חזר ללשכתו “נישוקים וחיבוקים עם העובדים” והתנהג כמי שניצח בפעולה הרואית, שהשתחרר מ”ציפורני הרוע”. רק עם כמה שריטות מהשהייה בשבי אצל החיזבאללה בקרב קשה בגבול הצפון.

בפועל הוא ראש העיר חדרה, מר גנדלמן, נעצר בחשד לעבירות שוחד בחירות, קבלת דבר במרמה, זיוף ועבירות נוספות. מדובר בעבירה שעונשה עד 5 שנות מאסר.

הוא ואנשיו מנסים לשכנע פיס אוף קייק (Piece Of Cake) האמנם?

למזלו של גנדלמן, ולרוע מזלם של תושבי חדרה, מרבית מתחריו לכיסא ראש העיר חדרה, לא עסקו בקמפיין שלו במחדליו עד למעצרו ובכלל. מה שנקרא; “אנשים טובים באמצע המדינה”.

 פרשת הזבל שנערם ברחובות העיר חדרה שהסריח אותה עוד יותר

ניסיונו של גנדלמן עליו נשענת הממליצה הגב’ אמירה, נשען על העובדה, כי בין השנים; 2008 ו-2013 עסק גנדלמן ביזום ובניהול מיזמים שאותם מעולם לא פירט לציבור ואלה שכן מצוי בהם

בעבר היה גנדלמן, מנכל מרכז הבילוי “סינמה סיטי” בראשון לציון ויושב ראש (בהתנדבות) של אגודת ידידי בית החולים הפסיכיאטרי “שער מנשה“.

באוקטובר 2013, התמודד לראשות עירית חדרה מטעם ‘מפלגת יש עתיד‘ וניצח את ראש העירייה הקודם חיים אביטן על רקע קמפיין בו טען, כי אביטן הוא מושחת.

אותה מפלגת האם שלו ‘יש עתיד‘ שהעיפה אותו בבושת פנים ביום מעצרו (ביוני 2018 שבמהלך החקירות גנדלמן, אף הורחק על ידי בית המשפט מבניין העירייה).

כמו כן, ניסיונו בהתנדבות כיושב ראש אגודת כיהן ידידי בית החולים פסיכיאטרי באזור חדרה. נו באמת, בעינכם גם מדובר בניסיון ניהולי מהמם?

נראה, כי דברי השבח של הגב’ אמירה משה באים על על רקע הצטיינותו של המועמד לראשות העיר מר גנדלמן, בפרק המפואר של שיפור פני העיר בתחום הגינון בחדרה בשנתיים האחרונות. תושבי חדרה, כזכור, בוחרים ורוצים באמת ראש עיר ולא גנן. ואולי אני טועה…?

צבי גנדלמן ראש העיר חדרה היוצא בעת מעצרו
צבי גנדלמן ראש העיר חדרה היוצא בעת מעצרו

הגב’ משה, אינה מזכירה את הסבל שעברו תושבים בשכונת פאר הממוקמת בחלקה הדרומי של חדרה, אשר התלוננו בשנה שחלפה על בעיות בפינוי האשפה סמוך לבתיהם.

הגב’ משה, כמובן גם שוכחת וגם אינה מזכירה את אחת הפאשלות הגדולות בתקופת כהונתו של גנדלמן היא; פרשת הזבל שנערם ברחובות העיר חדרה” שהסריח אותה עוד יותר – אולי מפני זאת שהיא סומכת על הזיכרון הקצר של הציבור החדרתי…

לא! גברת משה. לא – לא צריך לסגוד לאיש הזה, אל תסחפי. הוא באמת אינו ראוי לכך בעיני. הגב’ משה, המועמד שלך, ראש העיר שלך, התחיל לפני 5 שנים חסר ניסיון וסיים אותן עם ניסיון רע כלפי התושבים.

יעידו על כך תושבי השכונות, וגם סוחרי העיר ובעלי העסקים במרכז, אגב, גנדלמן “גורש” הבוקר (שישי) בקללות מן השוק בעיר חדרה.

█ גנדלמן, עושה ואחר כך, מתבכיין; “האם היו טעויות, האם שגיתי? בהחלט כן!” 

לא הייתה בו שום יכולת ניהול והבנה בקבלת החלטות ויכולת ארגונית – להפך ויעיד מספרם של הרב של המתמודדים שיצאו נגדו בימים אלו. אין ספק מספר מתמודדים רב (6) שכולם ללא יוצא מן הכלל, עולה עליו כמועמד בכל פרמטר – לא בכדי.

מספרם של המועמדים לא הגיע סתם כך; הציבור בביקורתו הרוחשת, מתחת לפני השטח, הביא את הצורך והדרישה למנהל חדש בעירייה, כדי להביא לשינוי המיוחל.

אך הגברת אמירה משה, יודעת לספר על כך, כי ראש העיר שלך –  “עונה על כל שאלה, עד אחרון השואלים” –  אז אני העיתונאי 45 שנה בעיר חדרה, לא קיבלתי ממנו תשובות להרבה שאלות שהפניתי אליו ב-5 השנים האחרונות.

הגברת משה, כותבת על אהבה ללא תנאים לעיר? כן, למה אני גם לא קיבלתי פרסומות ל”אתר הזניח שלי” כי אותי לא קונים בכסף והוא לא קנה אותי, זאת חרף העובדה שאני משלם את מסי לעירייה, מדי חודשיים במלואם זאת לעומת אנשי גנדלמן שמשלמים את מסיהם בעיר אחרת, וחלקם “שוכחים” כי למה מי הם תושבי העיר מוכת הגורל הזו.

כן, לצבי, יש בעיה ולתושבי חדרה, יש איתו בעיה גדולה יותר, כי על דברי הגב’ אמירה, מספר שתיים שלו מספר אחת שלה צבי גנדלמן, גדול בעשייה, אני לא אופטומטריסט אבל אנחנו רואים אחרת לגמרי. כי יש לנו ראש עיר שהוא מודה בעשיית קמצוץ של עבירה וכן  הוא אומר; “האם היו טעויות, האם שגיתי? בהחלט כן!”

אבל גנדלמן, מתנהג כמו גנדלמן, כמי שנחשד בעבירות שוחד בחירות, קבלת דבר במרמהזיוף ועבירות נוספות ומקבל את הציון המחמיא ממספר שתיים שלו הגב’ משה הוא נחשב בעיניה מספר 1. עכשיו, אין לו, כנראה, בעיה גם לעבור על חוק הבחירות וגם לפרסם זאת ולצפצף על החוק. החשוד בפלילים מר צבי גנדלמן, האם גם זה רק קמצוץ של עבירה?

 בכירי עיריית חדרה בשנים האחרונות, אפשר לומר, להבדיל, כי; “יש מושחתים מהם, אך אין מושחתים כמוהם”

כן, לצבי (גנדלמן ראש העיר חדרה), יש בעיה אבל לתושבי חדרה יש בעיה גדולה יותר כאשר מספר שתיים שלו ברשימה הגב’ אמירה משה, מלעיטה אותנו באמירות לא מדויקות; בחדרה מתמודד ראש העירייה, המכהן צביקה גנדלמן על רקע חקירה פלילית המתנהלת נגדו שהחלה בחודש יוני 2018.

לאחר שהודח על ידי מפלגת יש עתיד מחברות בה, מתמודד גנדלמן בראש סיעת “חדרה בתנופה“.

העיתון גלובס, כתב, המשורר נתן אלתרמן, כתב באחד משיריו את שורת האהבה האלמותית; “ישנן יפות יותר ממנה, אך אין יפה כמוה”. על בכירי עיריית חדרה בשנים האחרונות אפשר לומר, להבדיל, כי; “יש מושחתים מהם, אך אין מושחתים כמוהם” (לפי החשד)

למזלי הרב, איני מעורב לראשונה מזה עשרות שנים במערכת הבחירות בחדרה ולכן, אני יכול לבקש מכם, תבחרו כל מועמד (גדי אריאלי, יניב דרי, אוהד מרחב, איקי צור ו- שירלי עודד, רק אבל רק לא – צבי גנדלמן. ובכך תשלחו אותו ב”תנופה” הביתה. שימו פתק, אחרי פתק, אחרי פתק, כל מועמד אחר הראוי בעיניכם וההכרעה הדמוקרטית תקבע.

הגב’ אמירה משה, אני מאד מבין אותך. אבל מאד מאד, איני מקבל את המלצתך ואפילו כועס מאד לא על גנדלמן – עלייך ועל בחירתך, תרתי משמע.

שבת שלום, חדרה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן