חדרה ספורט ישראל

פרקליטי הפועל חדרה – טענות רשם העמותות לליקויים ניתנות לתיקון

עורך דין שולי וייס ממשרד עורכי דין בוגט-קידר; "אנו סבורים שאין כל צורך בפתיחה של הליך פירוק כנגד העמותה, הליך שפגיעתו בקבוצה איננה מידתית לטענות המועלות. אנו מצרים על החלטתו של רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק ומאמינים, כי גם כיום, עם רצון טוב של כל הנוגעים בדבר, ניתן להגיע להסדרים אשר ימנעו את הפגיעה בקבוצה ויאפשרו לה להמשיך ולהגיע להישגים הספורטיביים המדהימים אליהם הגיעו בשנים האחרונות תחת ההנהלה הנוכחית".
0
0
אוהדי מועדון הכדורגל הפועל חדרה גבעת אולגה שולם שוורץ ברגעי אושר
אוהדי מועדון הכדורגל הפועל חדרה גבעת אולגה

מועדון הכדורגל הפועל חדרה גבעת אולגה שולם שוורץ, פרסם היום (שני, י”א בכסלו, התשע”ט) את תגובתו השנייה על החלטתו של ‘רשם העמותות’ לפתוח בהליך פירוק למועדון לאור מה שהוא קובע כפעולות עמותת לימוד כדורגל בתי ספר מכבי חדרה (ע”ר) 580464964, המנהלת את קבוצת הפועל חדרה בכדורגל, מתנהלות בניגוד לחוק למטרותיה ולתקנון העמותה ומקימים עילה לפירוק העמותה.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

תגובת מועדון הכדורגל הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ, לאור הצטרפותו של עורך דין שולי וייס ממשרד עורכי דין בוגט-קידר, המתמחה ב‘דיני עמותות’ ומיצג את הקבוצה מעתה מול רשם העמותות, הטוען לליקויים ומבקש למנות לחדרה, מפרק.

קבוצת הפועל חדרה בכדורגל, הבהירה, היום אחר הצהריים, כי הודעתה יצאה פעם נוספת “לכל אותם אוהדים מודאגים” וגם לאלה שממהרים לחרוץ גורלות בטרם בית המשפט, אמר את דברו…

דובר קבוצת הפועל חדרה-גבעת אולגה-שולם שוורץ, מר אסי קוטין, מסר ל’פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naimאתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי הוא צירף את תגובתם של עורך דין שולי וייס ממשרד עורכי דין בוגט-קידר, המייצג את הקבוצה בנושא ‘צו הפירוק’ של רשם העמותות, מסר, כי; “לדעתנו כל הטענות המועלות על ידי רשם העמותות ניתנות לתיקון במסגרת תוכנית לתיקון ליקויים”.

“אנו סבורים שאין כל צורך בפתיחה של הליך פירוק כנגד העמותה, הליך שפגיעתו בקבוצה איננה מידתית לטענות המועלות.

אנו מצרים על החלטתו של רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק ומאמינים, כי גם כיום, עם רצון טוב של כל הנוגעים בדבר, ניתן להגיע להסדרים אשר ימנעו את הפגיעה בקבוצה ויאפשרו לה להמשיך ולהגיע להישגים הספורטיביים המדהימים אליהם הגיעו בשנים האחרונות תחת ההנהלה הנוכחית”. סיכם עורך דין שולי וייס ממשרד עורכי דין בוגט-קידר.

אל בקשת פירוק הפועל חדרה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן