חדשות מופעים משקאות

פסטיבל הבירה הגלילי ה-2 בגומא עם למעלה מ- 40 סוגי בירות

מתחם צומת הגומא במבואות קריית שמונה על כביש 90, מזמין את הציבור ל"פסטיבל הבירה הגליל 2 בגומא" עם למעלה מ- 40 סוגי בירות, הופעות חיות, פוד טראקים, יריד אמנים ואווירה מחשמלת ◄הפסטיבל שם דגש השנה על "יצירה גלילית" במתחם, ישתתפו אמנים מקומיים עם דוכני אומנות ויצירה על הבמה של הגומא, יופיעו במשך יומיים הרכבים מקומיים עם מוסיקה מקורית ביניהם; קארל מק'קונון, THE M BROTHERS, מלכה והנסיכים, צומת 7, רוחות הצפון ◄הכניסה והחניה בפסטיבל - חינם!
0
0

‘פסטיבל הבירה הגלילי – השני’ יתקיים בימים שלישי ורביעי ה-13-14 באוגוסט 2019 בין השעות 18:00-23:00 ב’מתחם צומת הגומא – גליל עליון’. הפסטיבל, יארח הפעם למעלה מ-40 סוגי בירות ישראליות, ביניהן; מבשלות מוכרות, כמו; ג’יימס, הגיבור, מלכה, בזלת ונגב, כמו גם מבשלות הבוטיק; בירה ברזל, בירה בוטיק ובירה אורחת; ברודוג הגרמנית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

צעירים חוגגים בשתיית בירה | עיבוד צילום: שולי סונגו
צעירים עם בירה

הפסטיבל שם דגש השנה על “יצירה גלילית” ברחבי המתחם, ישתתפו עשרות אמנים מקומיים עם דוכני אומנות ויצירה על הבמה של הגומא, יופיעו במשך יומיים הרכבים מקומיים עם מוסיקה מקורית ביניהם; קארל מק’קונון, THE M BROTHERS, מלכה והנסיכים, צומת 7, רוחות הצפון.

את הפסטיבל ינעלו שליחי הבלוז במופע מחווה ל”קווין“.

לצד הבירות, יתארחו פוד טראקים עם מגוון סוגי אוכל ומנות שף. המזווה של דור כהן מ”מאסטר שף“, פוד טראק ‘לה קולומביאנה’ שיגיש כריכי ארפה ואמפנדס, ‘נומה נומה’ שיגישו מאכלים טבעוניים, הקוסקוס של מחבובה, מוטי חומוס ועוד .

צומת הגומא, למי שמוותר/ת על ה-Waze, נמצא בגליל העליון ממש במבואות קריית שמונה על כביש 90, על הציר המוביל אל הקייאקים בכפר בלום, צוק מנרה, מרכז קנדה ו-אגמון החולה.

יוני אלמגור, מנהל מתחם צומת הגומא | עיבוד צילום: שולי סונגו
יוני אלמגור, מתחם צומת הגומא

לאתנחתא מפנקת מבקרים בצומת בגומא, ימצאו במתחם; תחנת דלק של דור אלון, עם חנות הנוחות אלונית, בית קפה סי אספרסו, מסעדות בשרים, סושי ואוכל אסיאתי, בית אוכל גלילי וחומוס משובח, גלידת בוז‘ה בנוסף למעדנייה וחנויות מעניינות וצבעוניות.

█ פסטיבל הבירה הישראלית השני בגליל העליון – חוויית שופינג על טהרת מוצרים גליליים ואומנות מקומית

המיקום המרכזי של הצומת, מאפשר למבקרים בגליל לעשות וליהנות באחת מהמסעדות במתחם זאת לצד חוויית שופינג על טהרת מוצרים גליליים ואומנות מקומית.

יוני אלמגור, מנהל ‘מתחם צומת הגומא’ אמר, כי ; “פסטיבל הבירה במתחם צומת הגומא, מציין את שיא אירועי הקיץ של המתחם בהמשך לאירועי המדרחוב​,​ שהחלו כבר במאי השנה​,​ ממשיכה ‘חברת צומת הגומא’ להוות פלטפורמה ססגונית וייחודית למטיילים ב​צפון הארץ ​בכלל ו​תושבי הגליל, בפרט​.​

מיכל אייזן, משרד בוטיק 'אייזן יחסי ציבור' | עיבוד צילום: שולי סונגו
מיכל אייזן יחסי ציבור

בנוסף לאמנים המקומיים, החלטנו לתת במה גם ליצרני הבירות המקומיות והאזוריות ולהשיק פסטיבל בירה ישראלית. אני מזמין את תושבי האזור והמטיילים להגיע, לטעום וליהנות מהאווירה השמחה והצבעונית שתלווה את הפסטיבל“.

משרד בוטיק ‘אייזן יחסי ציבור’ – משרד בוטיק הפועל בתחומי הפרסום, התקשורת, התדמית, המיתוג והאסטרטגיה השיווקית בבעלות הגב’ מיכל אייזן, הוסיף ל‘פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim  אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי פסטיבל הבירה הישראלית השני בגליל ב‘מתחם צומת הגומא’ יתקיים בימים שלישי ורביעי ה-13-14 באוגוסט 2019 בין השעות; 18:00-23:00 ב’מתחם צומת הגומא – גליל עליון הנמצא, כאמור בסמוך לצוק מנרה.

הכניסה והחניה בפסטיבל – חינם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן