בית נעים חדשות מסחר | תעשייה צרכנות

פותח סתימות גראנד אינסטלטור – סכנה לבריאות ולבטיחות הצרכן

כל המחזיק במוצר פותח סתימות גראנד אינסטלטור, ברקוד 7290002905530, מתבקש להפסיק את השימוש בו ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו ◄ עלול להוות סכנה לבריאותו ולבטיחותו של המשתמש במוצר; פגיעה בדרכי הנשימה, פציעה כתוצאה מפיצוץ והתזת של חומר כימי.
0
0

פותח סתימות בצנרת ניקוז; גראנד אינסטלטור, עלול להוות סכנה לבריאותו ולבטיחותו של המשתמש וכל המחזיק במוצר מתבקש להפסיק את השימוש בו ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו – כך הודיע היום (יום חמישי, ו’ כסלו תשפ”ב)) הממונה על התקינה ב’מינהל התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

קריאת אזהרה זו להסב את תשומת לב הציבור הרחב באה לאחר קריאת חברת אקו-רד (כמיארט) וחברת א.פ סולור 2005 בעמ, לפעול למניעת סיכון במוצר שיוצר וששווק על ידן; פותח סתימות גראנד אינסטלטור, ברקוד 7290002905530, ארץ ייצור – ישראל.

מבדיקה שנערכה מטעם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות ‘מכון התקנים‘ נמצא, כי המוצר פותח סתימות גראנד אינסטלטור, אינו מתאים לחלק מסעיפי התקן הישראלי הרשמי החל עלי; ת”י 2250  חלק 1 – פותח סתימות בצנרת ניקוז, כדלקמן;

המוצר אינו ארוז במכל חד פעמי כנדרש בתקן.

כמות המוצק 900 גרם (דרישת התקן – מקסימום 250 גרם).

סימון לא כנדרש – חוסר במהות הסיכונים ואזהרות.

סוג סיכון; עלול להוות סכנה לבריאותו ולבטיחותו של המשתמש במוצר; פגיעה בדרכי הנשימה, פציעה כתוצאה מפיצוץ והתזת של חומר כימי.

פעולה נדרשת; כל המחזיק במוצר מתבקש להפסיק את השימוש בו ומוזמן לפנות למקום הרכישה, לצורך החזרתו.

ההודעה מפורסמת בתאום עם מנהל מינהל תקינה והממונה על התקינה המהנדס איגור דוסקלוביץ.

לפרטים נוספים, ניתן לפנות לחברת א.פ סולור 2005 בעירבון מוגבל. טלפון; 052-2563305, דואר אלקטרוני; elif@solor2005.co.il.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן