חדשות חינוך כאן עכו

עכו תשקיע כ-11 מיליון ₪ בשיפוץ מוסדות החינוך לשנת הלימודים

לרגל פתיחת שנת הלימודים בעיר עכו; 6 גני ילדים חדשים בעלות של כ-15 מיליון ₪, ייפתחו השנה ◄ראש עיריית עכו, מר שמעון לנקרי: "העיר עכו, משקיעה מדי שנה, משאבים רבים בהיערכות מיטבית לפתיחת שנת הלימודים במטרה לאפשר לכל תלמיד סביבת לימודים מתקדמת כדי להגיע להישגים ולמצוינות".
0
0
שמעון לנקרי ראש עיריית עכו | רקע: גן ילדים חדש לרגל שנת הלימודים החדשה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
שמעון לנקרי

במסגרת היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה תש”פ, משלימה בימים אלה עיריית עכו את העבודות הנרחבות ושיפוצי קיץ במוסדות החינוך בעיר בהיקף של כ-11 מיליון ₪. העבודות מלוות על ידי אמרכל מינהל החינוך בעירייה, מר יוסי לוזון.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אלכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

בתוך כך נודע, כי השיפוצים הנרחבים, כוללים עבודות ‘הנגשה’ במוסדות החינוך בעכו בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, פיתוח חצרות והצללות ברחבי גני ילדים בעיר בהיקף של כ-950 אלף ₪, רכישת מבנים יבילים עבור תוספת כיתות לימוד בהיקף של כמיליון ₪, טיפול בליקויי בטיחות, צביעת מוסדות חינוך ושיפוץ כללי נרחב של בתי הספר בעיר עכו.

כן, מבוצעות עבודות הנגשה לעיוורים בהיקף של 100 אלף ₪, עיצוב מרחבי למידה והצטיידות מוסדות החינוך.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, מסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בנוסף לתקציב שיפוצי הקיץ של 2019, משלימה עיריית עכו את בנייתם של שישה גני ילדים חדשים בהיקף של כ-15 מיליון ₪.

ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי, אמר לקראת פתיחת שנת הלימודים, תשפ, כי; “העיר עכו משקיעה מדי שנה, משאבים רבים בהיערכות מיטבית לפתיחת שנת הלימודים במטרה לאפשר לכל תלמיד סביבת לימודים מתקדמת, כדי להגיע להישגים ולמצוינות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן