בריאות הציבור ירושלים

עיריית ירושלים תקיים ישיבותיה סביב מסלול הליכה חדש

ראש העיר ירושלים מר ניר ברקת; "בכל העולם מפתחים שיטות ניהול ועבודה חדשות ששוברות את קירות המשרדים הישנים ומאפשרות יצירתיות ושינוי אווירה. זה מביא לאיכות גבוהה יותר, יעילות, עליה בשביעות הרצון של העובדים, וכמובן גם לכושר גופני ובריאות. אני בטוח שגם בתחומים האלה מציון תצא תורה".
0
0
חנוכת מסלול הליכה Walk and talk לישיבות עבודה בעיריית ירושלים במעמד ראש העיר ניר ברקת | צילום: דוברות העירייה
חנוכת מסלול הליכה Walk and talk לישיבות עבודה בעיריית ירושלים במעמד ראש העיר ניר ברקת, במרכז | צילום: דוברות העירייה

האם הגיע הסוף לדיונים והישיבות כשעל השולחן בורקסים? ימים יגידו. בינתיים, עיריית ירושלים, מציגה: Walk and talk, המסלול החדש המיועד לקיום ישיבות, פגישות ודיונים של מנהלים ועובדים – תוך כדי הליכה ספורטיבית. נפלה ההכרעה והישיבות בעיריית ירושלים, יתקיימו סביב מסלול הליכה חדש שהכשירה העירייה בככר ספרא בעיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

המסלול באורך של כ-700 מטר מקיף את ככר העירייה, מלווה בשילוט ממותג על רצפת המסלול שכולל מידע על המרחק שעבר ומסרים בריאותיים. כדי לעודד את השימוש במסלול – עובדים ומנהלים שיקיימו פגישות עבודה בהליכה, יקבלו בסיום הפגישה ארטיק בריאותי.

כמו כן, תקים עיריית ירושלים, בסיום המסלול עמדת הטענה לטלפונים סלולריים לטובת העובדים והמנהלים. יצוין, כי המסלול מונגש לבעלי מוגבלויות.

הקמת המסלול החדש היא חלק מתהליך הכנסת שיטות עבודה חדשניות לעירייה והמסלול יאפשר למנהלים לשנות את שגרת העבודה ולקיים דיונים ופגישות תוך שילוב פעילות גופנית ושמירה על הבריאות.

ראש עיריית ירושלים מר ברקת; “כושר גופני ובריאות. אני בטוח שגם בתחומים האלה מציון תצא תורה”

ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת, ציין, כי; “בכל העולם מפתחים שיטות ניהול ועבודה חדשות ששוברות את קירות המשרדים הישנים ומאפשרות יצירתיות ושינוי אווירה.

זה מביא לאיכות גבוהה יותר, יעילות, עליה בשביעות הרצון של העובדים, וכמובן גם לכושר גופני ובריאות. אני בטוח שגם בתחומים האלה מציון תצא תורה“.

מנכל עיריית ירושלים מר אמנון מרחב, הוסיף, כי; “זהו פרויקט נוסף במסגרת סדרת פרויקטים שאנחנו מובילים בעירייה, בשכונות ובמערכת החינוך להפיכת ירושלים לעיר בריאה יותר תחת המיזם “ירושלמים בוחרים בריא” בשיתוף משרד הבריאות, לצד הכנסת שיטות עבודה מתקדמות וחדשניות ושיפור מתמיד של השירות לתושבים“.

את המסלול פיתחו והקימו מינהל תפעול יחד עם אגף הספורט בעיריית ירושלים, הרשות לאיכות השירות ותכנית ירושלמים בוחרים בריא המופעלת בשיתוף משרד הבריאות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן