חדשות יופי נעים מסעודה מרכלת צרכנות

סלין דיון תדברר את המותג הקוסמטיקה לוריאל פריז

הזמרת האגדית סלין, דיון אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, על בחירתה; "אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי, כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות  ובטוחות בעצמן, על מנת שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה" ◄ הנשיא העולמי של לוריאל פריז, מר אנז'לוגלו; "החתמתה של סלין דיון והצטרפותה למשפחת L'Oreal Paris, מתבססת על המשימה שלנו להתייצב לצד דוברות חזקות, מועצמות, אסרטיביות, מגוונות ומכלילות".
0
0

הזמרת האגדית סלין דיון (51) היא הדוברת החדשה של מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז (L’Oreal Paris). היא תופיע לראשונה עבור ‘לוריאל פריז’ במסע הפרסום ל’צבעי השיער אקסלנס’. סרטון הפרסומת מלא השמחה, שמצולם בפריז, מדגיש את הצד ההומוריסטי והשובבני של דיון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סלין דיון, תשמש דוברת למותג הקוסמטיקה לוריאל פריז ומופיע לראשונה במסע הפרסום ל'צבעי השיער אקסלנס' | עיבוד צילום: שולי סונגו
סלין דיון, לוריאל פריז

סרטון הפרסומת ל’צבעי השיער אקסלנס’ בכיכובה של סלין מרי קלודט דיון (צרפתית;Céline Marie Claudette Dion, ) הועלה ברחבי העולם ב-22 באפריל, 2019.

דיון, הזמרת הקנדית, הגיבה על בחירתה; “אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי, כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות  ובטוחות בעצמן, על מנת שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה”.

סלין, אחת הנשים המפורסמות והנערצות ביותר בעולם, הנחשבת לאיקון אופנה, המחוברת למעריציה.

מעבר לקולה העוצמתי והנוכחות הבימתית המרשימה, סלין, מכרה מעל ל-200 מיליון תקליטים ונחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם.

הונה של סלין, עומד על כ-800 מיליון דולר, מה שהופך אותה לאמנית עם השווי הגדול ביותר בכל הזמנים, ביחד עם מדונה.

לבעלי זיכרון ארוך, הזמרת דיון, ייצגה את שווייץ במסגרת ‘אירוויזיון 1988’ וזכתה במקום הראשון.

סלין דיון, נחשבת אישה אינטליגנטית, ידועה בהישגיה הגדולים ובאישיותה יוצאת הדופן. בעלת חוסן נפשי, בטוחה בעצמה, נדיבה וצנועה, היא הסמל האולטימטיבי של העצמה נשית ושל אישה אמיתית בעלת ערך.

“סלין דיון אישה בעלת ערך עצמי פנימי, שהולכת בעקבות ליבה כדי להגיע להצלחות…”

הזמרת דיון, הכוכבת הנערצת, עוזבת את העיר לאס וגאס בסוף יוני 2019, אחרי שנים רבות בהן היא התגוררה בעיר ופותחת פרק חדש בחייה.

היא ממשיכה לא רק לבסס את מעמדה כאייקון יופי ו-אופנה ו-כאושיית המדיה החברתית, אלא גם להוציא אלבום חדש, מאוחר יותר השנה.

מטעם משרד “דניאלה רייבנבך תקשורת” המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי ומטפל בלקוחות בתחומי המסחר, תעשייה, קמעונאות ולייף סטייל, מסרה הגב’ בר אייכנבוים-תייר,  לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי הנשיא העולמי של לוריאל פריז, מר פייר עמנואל אנז’לוגלו, הגיב על בחירתה של סלין; “למותג לוריאל פריז, יש היסטוריה ארוכה ורבת שנים של תמיכה בנשים ובמסע שלהן להגשמה עצמית. 

דיון היא אישה בעלת ערך עצמי פנימי, שהולכת בעקבות ליבה כדי להגיע להצלחות, לאתגר את הסטריאוטיפים ולפלס את הדרך עבור כל כך הרבה נשים אחרות. היא מגלמת לחלוטין את המשימה של המותג; “כי מגיע לך הטוב ביותר”. סיכם הנשיא העולמי של לוריאל פריז, מר אנז’לוגלו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן