חדשות כסף מדבר מסים

סוכלו הברחות סיגריות וטבק במעברים ניצנה וכרם שלום

באחד ניסיונות של הברחת סיגריות וטבק במעברים ניצנה וכרם שלום, הוסלק משלוח בתוך משטחי עץ להעמסת סחורה והשני בתוך משלוח שקי פחם ◄ לאחרונה מתמודדים ב-בית מכס מעברים, בתופעה הולכת וגוברת של ניסיונות הברחת טבק ומוצריו, אותם מצליחים לסכל בודקי המכס המנוסים ◄ גובה מכס מעברי הגבול הגב' אדית הרוש, ציינה את ערנותם ומקצועיותם של עובדי המכס במעבר גבול ניצנה  ובמעבר גבול כרם שלום, במאבקם בניסיונות ההברחה של הסיגריות והטבק; "בית מכס מעברים מתמודד בתקופה האחרונה בתופעה הולכת וגוברת של הברחת טבק ומוצריו ותפיסה זו משתלבת במאבק ובעבודה אינטנסיבית מול עברייני המס".
0
0

רשות המסים, הודיעה היום (ראשון, כ”ח שבט תשע”ט) כי לאחרונה, התגברו ניסיונות ההברחה של טבק ומוצריו ב-בתי המכס במעברי הגבול ורק נחישותם, מקצועיותם, וערנותם של ‘בודקי המכס’ הביאו לסיכול הברחות מתוחכמות ומורכבות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בודקי המכס ב’מעבר גבול ניצנה’ חשפו ניסיון הברחת סיגריות, שהוסתרו בתוך לוחות עץ עליהם הונח משלוח של כלים מפלסטיק, שהגיע ממצרים ומוען ליבואן פלשתיני מהעיר חברון.

בודקי המכס בפעולה חושפים הברחת טבק בפחם במעבר כרם שלום | צילום: דוברות רשות המסים
הברחת טבק בפחם במעבר כרם שלום

המשלוח עורר את חשדם של בודקי המכס במעבר גבול ניצנה, אשר החליטו לבדוק דווקא את משטחי העץ שעל גביהם הועמסה הסחורה.

במהלך הבדיקה ופירוק משטחי העץ, התברר שחשדם היה מוצדק ובתוך המשטחים הוסלקו 2,688 חפיסות (“פאקטים”) של סיגריות פופולריים; ‘מנצ׳סטר‘ מתוצרת חוץ, ששווים בשוק מוערך בכ-800,000 ₪, ושווי המסים מוערך בכ-600,000 ₪.

עוד נתפסו השבוע 175 ק”ג טבק, שהוסלקו בתוך 350 שקי פחם שהועמסו על משאית, שעשתה את דרכה במעבר כרם שלום.

גם כאן, ערנותם של בודקי המכס ב-מעבר כרם שלום, בשיתוף עם בודקי ראש מספן ים (רמי”מ) הביאה לבדיקת המשאית ופירוק כל שקי הפחם, עד לגילויו של הטבק המוסלק, עמוק בתוך השקים.

 

בודקי המכס בפעולה חושפים הברחת סיגריות בתוך לוחות עץ במעבר גבול ניצנה | צילום: דוברות רשות המסים  | עיבוד צילום: שולי סונגו
הברחת סיגריות בתוך לוחות עץ במעבר גבול ניצנה

דוברות רשות המסים, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; ערכו הכספי של הטבק שנתפס עומד על 110565 ₪ ושווי המסים עומד על 94,815 ₪.

גובת מכס מעברי הגבול, הגב’ אדית הרוש, ציינה את ערנותם ומקצועיותם של עובדי המכס במעבר גבול ניצנה וב-מעבר גבול כרם שלום, במאבקם בניסיונות ההברחה של הסיגריות והטבק.

עוד הוסיפה הגב’ הרוש, כי “בית מכס מעברים, מתמודד בתקופה האחרונה בתופעה הולכת וגוברת של הברחת טבק ומוצריו ותפיסה זו, משתלבת במאבק ובעבודה אינטנסיבית מול עברייני המס.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן