חדשות הרשויות המקומית חדשות כאן ישראל כאן נתניה כדורגל ספורט ישראל

נתניה, תארח משחקי חצי גמר וגמר של ‘אליפות אירופה לנבחרות 17U’

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה: "אנו בנתניה שמחים וגאים לארח את אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 17 באצטדיון העירוני המרשים והמתקדם שלנו. אנו גאים כי נתניה נבחרת שוב ושוב לארח תחרויות בינלאומיות כמו אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21 שאירחנו בשנת 2013 ואליפות אירופה לנבחרות נשים עד גיל 19. נתניה על המפה העולמית בכדורגל ובמגוון ענפי ספורט ואני גאים על כך".
0
0
ראש עיריית נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר, ברקע: האצטדיון העירוני נתניה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הגב’ מרים פיירברג-איכר

נתניה, נבחרה לארח את משחקי חצי הגמר והגמר של ‘אליפות אירופה לנבחרות 17U (UEFA European U-17 Championship)’ שתתקיים בעיר בחודש מאי, שנה זו. כזכור, בוטל הטורניר האירופי בשנתיים האחרונות, זאת עקב מגפת קורונה | Covid-19, כעת הטורניר המסקרן, יוצא שוב לדרך והפעם בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מסתמן, כי 16 נבחרות הכדורגל 17U, הטובות באירופה, יגיעו  במאי הקרוב לישראל שתארח את טורניר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 17.

ההתאדות לכדורגל בישראל, סיכמה עם עיריית נתניה, כמו גם עם עיריות רמת גן, ראשון לציון, לוד ונס ציונה על אירוח המשחקים באצטדיונים המקומיים. התושבים, ייהנו מחוויית כדורגל אירופאית קרוב לבית, לכל המשפחה.

אל מדינת ישראל יגיעו כ- 345 שחקנים עם נבחרתם לקראת טורניר ‘אליפות אירופה לנבחרות 17U‘ ל-31 משחקים רשמיים בסך הכל, שאותם ישפטו 30 שופטים בינלאומיים.

הנבחרות שעלו לטורניר, יתארחו בבתי המלון דניאל בעיר הרצליה, כפר המכביה בעיר רמת גן, בית מלון שרתון בעיר תל אביב ו’מלון שפיים‘.

המסר המלווה את הטורניר הוא “השחקנים האלו עוד יגיעו.. קרוב” והציבור מוזמן להנות מחוויית כדורגל נעימה וספורטיבית לכל המשפחה.

הכוכבים הבאים של אירופה צפויים להגיע לישראל וכפי שבתחילת שנות ה-90, כדורגלן העבר הפורטוגלי ששיחק בתפקיד קיצוני ימני פִיגוּ (לוּאִיש פִילִיפֵה מַאדֵיירַה קַאֵירוּ), שיאן ההופעות לשעבר של נבחרת פורטוגל עם 127 הופעות רשמיות.

לואיס פיגו, פרץ לתודעה האירופית כששיחק בנבחרת הנערים של פורטוגל ובאותה עת אייל ברקוביץ ב-נבחרת הנערים של ישראל, אנו צפויים לראות במאי הקרוב, כאן בישראל את הכוכבים הבאים של אירופה.

סגנית דוברת עיריית נתניה באגף דוברות והסברה הגב’ שלי דניאל מסרה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי האצטדיונים העירוניים שנבחרו בערים; נתניה, רמת גן, ראשון לציון, לוד ו-נס ציונה, יספקו לצופים חווית ותנאים טובים לנבחרות הטורניר.

בנוסף לאירוח הטורניר היוקרתי ותודות לשיתוף פעולה פורה בין ההתאחדות לכדורגל בישראל והעיריות המארחות, הצופים המגיעים לאצטדיונים, יוכלו להנות ממתחמי בילוי ופנאי שיוקמו ויפעלו לפני משחקי הטורניר. תושבי העיר נתניה, ייהנו מחוויה ספורטיבית וחינוכית לכל המשפחה.

סמליל אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 17, ויקיפדיה

בעקבות אירוח הטורניר, נבחרת הנערים של ישראל, העפילה אוטומטית לטורניר ומשחקה הראשון, צפוי להתקיים ב-16 במאי באצטדיון הכדורגל בעיר ראשון לציון.

יצוין, כי זו הפעם השלישית בעשר השנים האחרונות שישראל, זוכה לארח טורניר אירופי חשוב ויוקרתי, לאחר אירוח אליפות אירופה לנבחרות גברים 21U בשנת 2013

וכן ‘אליפות אירופה לנבחרות נשים 19U‘ בשנת 2015. בשנת 2000 אירחה ישראל את טורניר אליפות אירופה לנבחרות גברים 16U והכוכבים הגדולים של אירופה בעשרים השנים האחרונות השתתפו בו.

מנכל ההתאחדות לכדורגל בישראל (Israel Football Association) מר יוסי שרעבי מציין, כי; “האצטדיונים המארחים, נבחרו בקפידה לאחר שבחנו את תנאי המגרש, תנאי הצפייה וכן את רמת האירוח הנדרשת לנבחרות המשחקות.

אני מודה לראשי הרשויות המארחות ולמחלקות הספורט בעיריות על עבודה יעילה וטובה מול ההתאחדות לכדורגל בישראל על מנת לקיים טורניר בינלאומי מוצלח ולספק לתושבים הנאה מירבית מחוויית כדורגל איכותית.

בואו בהמוניכם למגרשי הכדורגל. להתאחדות, יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר”.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, אמרה, כי;  “אנו בנתניה שמחים וגאים לארח את אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 17 באצטדיון העירוני המרשים והמתקדם שלנו.

אנו גאים, כי נתניה, נבחרת שוב ושוב לארח תחרויות בינלאומיות כמו אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21 שאירחנו בשנת 2013 ו’אליפות אירופה לנבחרות נשים עד גיל 19‘. העיר נתניה על המפה העולמית בכדורגל ובמגוון ענפי ספורט ואני גאים על כך”.

ההתאחדות לכדורגל ועיריית נתניה, קוראות לקהל הרחב להגיע לאצטדיונים, ליהנות מכדורגל בינלאומי איכותי ומחוויית צפייה מצוינת לכל המשפחה במחיר של 10 ₪ בלבד לכרטיס, מחיר שווה לכל כיס. כרטיסים, ניתן לרכוש באתר “לאן“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן