חדשות כאן בונים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ נדל"ן נדל"ן נתניה

נתניה נכללת ב’התחדשות עירונית’ הצפי ל-18,411 דירות חדשות

לעיר נתניה, צפויות להתווסף בשנים הקרובות כ-18,411 דירות חדשות בהתבסס על הדירות שכבר ב'הליך בנייה' ובבקשה להיתר. הגידול הדרמטי בבניית דירות חדשות, צפוי להגדיל ב-8.2% את אוכלוסיית העיר כתוצאה מתוספת הבנייה. מתוך זה 32% מהדירות שיתווספו (כ-6000 דירות) ייבנו ב-התחדשות עירונית ◄ לפי 'דוח הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית' עולה, כי העיר נתניה היא בין הערים המובילות במדינת ישראל ב"תוכניות פינוי בינוי" שאושרו במצטבר עד סוף שנת 2020 ביחס לגודל האוכלוסייה בהן וכן במתן היתרי בנייה לפרויקטים של פינוי בינוי במצטבר עד כה.
0
0
טלי שרון, סמנכלית שיווק ומכירות, קבוצת רם אדרת ברקע: מתחם השוק בנתניה | צילום: סימפלקס | צילום יוהנס פלטן | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
טלי שרון, קבוצת רם אדרת

“ההתחדשות העירונית היא המפתח להתפתחות הנדלנית של ערים רבות. בערים רבות בעולם, מרכזי הערים עוברים התחדשות עירונית, מתוך הבנה שאלה האזורים המבוקשים ביותר, בהם ניתן ליהנות ממגורים לצד מסחר ועסקים ולהיות קרובים ללב ההתרחשות העירונית. עיריית נתניה, מקדמת תכניות להתחדשות עירונית ולמעשה בכך משביחה את ערך הנכסים במרכז העיר ובשכונות הוותיקות” – כך אמרה לדברי טלי שרון, סמנכלית שיווק ומכירות ב’קבוצת רם אדרת’ המקימה בנתניה פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הדברים באים על רקע מחקר מיוחד שבוצע ב’אתר יד2‘ והמצביע, כי לעיר נתניה, צפויות להתווסף בשנים הקרובות כ-18,411 דירות חדשות בהתבסס על הדירות שכבר ב’הליך בנייה‘ ובבקשה להיתר.

הגידול הדרמטי בבניית דירות חדשות, צפוי להגדיל ב-8.2% את אוכלוסיית העיר כתוצאה מתוספת הבנייה. מתוך זה 32% מהדירות שיתווספו (כ-6000 דירות) ייבנו ב-התחדשות עירונית.

לפי ‘דוח הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית’ עולה, כי העיר נתניה היא בין הערים המובילות במדינת ישראל ב”תוכניות פינוי בינוי” שאושרו במצטבר עד סוף שנת 2020 ביחס לגודל האוכלוסייה בהן וכן במתן היתרי בנייה לפרויקטים של פינוי בינוי במצטבר עד כה.

בתוכניות פינוי בינוי אשר אושרו במצטבר עד סוף 2020 העיר נתניה, מדורגת במקום השביעי מתוך 10 – עם 14 תכניות פינוי בינוי שאושרו הכוללות ביחד כ-5,000 דירות.

במתן היתרי בנייה לפרויקט פינוי בינוי העיר מדורגת במקום ה-10 מתוך 11 עם 657 היתרים עד כה ל-2 מתחמי פינוי בינוי בלבד.

תוכנית המתאר הארצית (תמא 38) לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה היא אוסף של תקנות, שתפקידן העיקרי הוא טיפול בסיכונים הנובעים השלכות של רעידות אדמה.

מטעם משרד ארנה פרי – יחסי ציבור מסרה יועצת התקשורת הגב’ קרן אבני לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בשנת ניתנו 2020, היתרי בנייה ל-126 דירות חדשות ב-5 מבנים חדשים בנתניה. משך הזמן שלקח מרגע הגשת הבקשה להיתר בנייה ועד לקבלו היה 1.9 שנים.

קבוצת איציק תשובה

קבוצת איציק תשובה היא מהחברות הבולטות בענף הנדלן הישראלי, כאשר רוב הפעילות שלה מתמקדת בנתניה.

בכוונת הקבוצה לחדש את המתחם כולו, ששטחו כ- 15 דונם ולהפוך אותו למקום תוסס, מהנה ומלא חיים.

המתחם השוק, נמצא בלב העיר נתניה, באזור הוותיק של העיר, שנהנה מהתחדשות עירונית, בין היתר של בניין עיריית נתניה החדש, שצפוי להיבנות בסמוך לפרויקט.

קבוצת איציק תשובה מתכננת לחדש את מתחם השוק העירוני בעיר נתניה ולהפוך אותו למתחם בילוי פתוח, שיכלול בתי קפה, מסעדות וברים, שוק קולינארי ססגוני ומגדל, שבו משולבים מסחר, משרדים ומגורים.

קבוצת איציק תשובה, לוגו

הקבוצה תקים במגרש את פרויקט CT market – מגדל בן כ- 30 קומות, שיכלול שתי קומות מסחר, מעליהן 10,000 מטרים רבועים של משרדים ומעליהם 52 יחידות דיור על פני שטח של כ- 6,500.

מתחת למגדל, ייבנה חניון תת-קרקעי אשר ייתן מענה למבקרים במתחם.

קבוצת איציק תשובה, הוקמה על ידי איציק תשוּבה, הנחשב כבן לאחת מהמשפחות הבולטות והמצליחות בעולם העסקים הישראלי.

לדברי אנשי  ‘קבוצת איציק תשובה כקבוצת נדלן מובילה בישראל, החותרת ללא לאות לאיכות ולמצוינות; כל הפרויקטים שלהם מפוקחים על ידי חברות פיקוח העומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר. כמו כן, מלווים משפטית על ידי פירמות עורכי הדין מהידועות בישראל. 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן