בעולם דבר נשיא המדינה חדשות כאן ישראל

נשיא המדינה בשיחת וועידה חגיגית עם נשיא הפדרציות של צ’ אמריקה

הערב לקראת ערב ראש השנה, "ייפגש" נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, עם נשיא ויושב ראש הפדרציות של צפון אמריקה מר אריק פינגרהאט ועם ראשי הפדרציות בצפון אמריקה לשיחת וועידה חגיגית. הנשיא ריבלין, ידגיש במהלך השיחה את חשיבות קשרי ישראל והתפוצות ואת החשיבות של אחדות עם ישראל ויחסי הידידות החמים בין ישראל וארצות הברית.
0
0
אריק פינגרהאט נשיא ויושב ראש הפדרציות של צפון אמריקה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אריק פינגרהאט

 הערב (שלישי, כ”ד באלול התשע”ט) לקראת ערב ראש השנה, “ייפגש” נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, עם נשיא ויושב ראש הפדרציות של צפון אמריקה (JFNA) מר אריק פינגרהאט ועם ראשי הפדרציות בצפון אמריקה ל’שיחת וועידה חגיגית’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ניתן להתחבר ולצפות במפגש שיתחיל בשעה 18:00 ויסתיים לקראת השעה 19:00, דרך הקישור הבא – לחצו כאן.

שיחתם של השניים, תתקיים מתוך ההערכה והבנת החשיבות הרבה של הקשרים החמים בין מדינת ישראל ו’יהדות התפוצות‘.

בפתח השיחה, יברך הנשיא את ‘יהודי העולם’ ב‘ברכת שנה טובה’ ובהמשכה, יעסקו בסוגיות המדאיגות את יהדות ארצות הברית והאתגרים העומדים בפני ‘יהדות התפוצות’ בימים אלו.

הנשיא ריבלין, ידגיש במהלך השיחה את חשיבות קשרי ישראל והתפוצות ואת החשיבות של אחדות עם ישראל ויחסי הידידות החמים בין ישראל וארצות הברית.

ראובן רובי ריבלין נשיא מדינת ישראל ברקע הכותל בירושלים | צילום: מדף פייסבוק | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
ראובן ריבלין

‘יהדות התפוצות’ תומכת במדינת ישראל מיום היווסדה, בעתות שגרה ומצוקה כאחד, מפעילה פרויקטים משותפים, מקימה מפעלים בעלי חשיבות רבה, לוקחת חלק פעיל במתרחש במדינה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

“פגישתם” של נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, יושב ראש הפדרציות של צפון אמריקה מר אריק פינגרהאט וראשי הפדרציות והקהילות היהודיות שייקחו חלק בשיחה, תועבר, כאמור, בשידור חי ב’פייסבוק‘.

 על הפדרציות (JFNA);

ה-JFNA או Jewish Federations of North America, הוא ארגון גג עבור 146 פדרציות יהודיות ומעל ל-300 קהילות בארצות הברית, אשר עובדות בצמוד עם מדינת ישראל וסוכנויות ישראליות, במטרה לשפר את מצבה של ישראל מבחינה חברתית, תדמיתית, כלכלית ומבחינות אחרות נוספות.

יתר על כן, הארגון מסייע ליהודים אשר נזקקים לסיוע ותמיכה ברחבי העולם, וכך גם ליהודים מהגרים וניצולי שואה.

לאינפורמציה נוספת אודות JFNA – לחץ כאן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן