חדשות בריאות מגל קהילה

נעים לשמוע פסנתר במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה

הופעה חיה בפסנתר בבית חולים? כן, הנגנית והיוצרת נאויה קחמוביץ', תושבת קיבוץ מגל, הפתיעה את המטופלים והמאושפזים בכניסה הראשית לבניין אשפוז א' בבית החולים הלל – יפה, ביוזמה נפלאה ובהתנדבות כשנתנה הופעה חיה בפסנתר ◄ "לצערי, אני יודעת ממקור ראשון כמה שעות מבלים החולים ובני משפחותיהם בבית החולים וכמה ההתמודדות לא פשוטה ולכן, הרגשנו צורך לתרום את הפסנתר, עליו אחיותיי ואני, ניגנו בילדותנו" - ציינה בתו של של גדעון אלכסנדר זיכרו לברכה.
0
0
הנגנית והיוצרת נאויה קחמוביץ' קיבוצינקית מ-מגל בנגינה בפסנתר לקהל במרכז הרפואי הלל יפה
נאויה קחמוביץ’ בנגינה בפסנתר

מנגינה טובה לבריאות טובה? מסתבר שכן. לעוברים ושבים במסדרון הכניסה הראשית לבניין אשפוז א’ של מרכז הרפואי על שם הלל יפה, שבעיר חדרה, ציפתה השבוע הפתעה נעימה – הופעה חיה שכולה בהתנדבות של צלילים שבקעו מפסנתר.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מתברר, כי היוזמה הנפלאה, שמטרתה להנעים למטופלים ולמאושפזים את זמנם, באמצעות הפסנתר “פיאנו” (Piano) הייתה של הנגנית והיוצרת נאויה קחמוביץ’, תושבת קיבוץ מגל, שגם הגיעה בעצמה לנגן ומתכננת לעשות זאת באופן קבוע ב”הלל-יפה” מעתה ואילך.

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב’ דפנה נבו, הוסיפה ומסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מתברר, כי הפסנתר, כאמור, נתרם בזכות חיבור שעשתה הגב’ שלי לנצמן, מנכלית ‘מיקרוסופט ישראל’ הנמנית על חברי ‘עמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה’ למשפחתו של גדעון אלכסנדר זיכרו לברכה.

נאויה קחמוביץ' קיבוצינקית מ-מגל מנגנת בפסנתר לקהל במרכז הרפואי הלל יפה
נאויה קחמוביץ’ מנגנת בפסנתר לקהל בהלל יפה

הנגנית והיוצרת נאויה קחמוביץ’ קיבוצינקית מ-מגל בנגינה בפסנתר לקהל במרכז הרפואי הלל יפה

גליה אלכסנדר, בתו של גדעון זיכרו לברכה, מספרת, כי; “אבי, נפטר לאחר מאבק ממושך ב‘מחלת הסרטן’.

לצערי, אני יודעת ממקור ראשון כמה שעות מבלים החולים ובני משפחותיהם בבית החולים וכמה ההתמודדות לא פשוטה ולכן, הרגשנו צורך לתרום את הפסנתר, עליו אחיותיי ואני, ניגנו בילדותנו” – ציינה בתו של של גדעון אלכסנדר זיכרו לברכה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן