אסטרולוגיה בלי עין הרע

נסיגת ונוס במזל טלה והשפעתה על כל המזלות

ביקור הכוכב במזלות יוציא מוונוס את מקסימום האיכויות הנמצאות בכוכב. גם מבחינה כספית כל מי שחווה את וונוס בבית הכספים שלו יכול ליהנות ממקסימום אפשרויות כלכליות שיכולות להיות עבורו טובות ומועילות. כדי לדעת באיזה מישורים תושפעו החודש ממעבר כוכב וונוס במפה האישית שלכם מומלץ לכם לקרוא את השורות הבאות .
0
0
נסיגת ונוס במזל טלה והשפעתה על כל המזלות | עיבוד תמונה ממוחשב: שולי סונגו ©
נסיגת ונוס במזל טלה והשפעתה על כל המזלות | עיבוד תמונה ממוחשב: שולי סונגו ©

הכוכב וונוס הוא הכוכב אותו כולנו אוהבים לאהוב כיוון שהוא משפיע על שתי תחומים מאוד משמעותיים בחיים – מערכות יחסים וכספים. מהשבוע האחרון נמצא כבר הכוכב במזל טלה ולאחר מכן יחזור לדגים , וישהה שם עד למחצית חודש אפריל 2017. וונוס הוא כוכב נשי בבסיסו מכיוון שמיוחסת לו אנרגיה נשית. ולמעשה, כל אישה מחצינה את המיניות שלה דרך איכות המזל בו נמצאת הונוס במפה האישית שלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אצל הגברים לדוגמא –  הם יימשכו לאישה שה”וונוס” שלה תתאים לצרכים הגבריים שלהם ומכאן גם המשיכה המינית שקשה להסביר אותה במילים והיא נמצאת יותר בכימיה ובתחושות. מזל טלה משפיע על האנרגיות של וונוס להוציאן החוצה בצורה חמה ספונטנית ומתפרצת לעומת מזל דגים שתעשה זאת באטיות ובשמרנות מסוימת.

ביקור הכוכב במזלות יוציא מוונוס את מקסימום האיכויות הנמצאות בכוכב. גם מבחינה כספית כל מי שחווה את וונוס בבית הכספים שלו יכול ליהנות ממקסימום אפשרויות כלכליות שיכולות להיות עבורו טובות ומועילות.

כדי לדעת באיזה מישורים תושפעו החודש ממעבר כוכב וונוס במפה האישית שלכם מומלץ לכם לקרוא את השורות הבאות .

 השפעת השפעת וונוס החודש על כל המזלות

מזל טלה

מזל טלה – Aries; זהו החודש שלכם בכל נושא אהבה, פינוקים ויחסים בין אישיים. מאחר וכוכב זה נמצא כרגע במזל שלכם הרי שבחודש הקרוב הפופולריות שלכם תעלה ותרגישו שאתם נמצאים בתקופה טובה.

מזל שור

מזל שור – Taurus;  בכל מה שקשור לנושא של מערכות יחסים נראה שתהיה זו תקופה שבה תעדיפו לשמור את רגשותיכם לעצמכם ואף ייתכן שביחסים שירקמו במהלך החודש הקרוב, תאלצו לשמור על סודיות מסוימת.

 מזל תאומים

 מזל תאומים – Geminiזוהי תקופה של חודש אומנם, אך היא תהווה עבורכם חלון הזדמנות מאוד משמעותי מבחינה חברתית, כך שאתם יכולים למצוא לעצמכם חברה חדשה שבה תוכלו להתבלט כאוות נפשכם.

מזל סרטן

מזל סרטן – Cancerבחודש הקרוב תקבלו את כל הפרגון והעזרה לבקשותיכם בכל הנוגע לנושאי הקריירה שלכם ולכן זה הזמן לנסות ולבקש מהממונים עליכם העלאה ,או לעזוב.  נראה שלבקשתכם יהיו סיכויים טובים להתממש.

מזל אריה

מזל אריה – Leoבחודש הקרוב נראה שתוכלו לבקר ולהתארח במקומות חדשים עבורכם ולהכיר אנשים חדשים שתוכלו לצרף אותם למעגל החברתי שלכם. אנשים אלה יהיו מעניינים ויצירתיים במיוחד.

מזל בתולה

מזל בתולה – virgoנראה שנושא האינטימיות בחיים וביחסים החברתיים שלכם יעלה על  הפרק החודש ואתם תרגישו בצורך לבטא את רגשותיכם בצורה פיזית ובמגע של אהבה.

מזל מאזנים

מזל מאזניים – Libraבחודש הקרוב תרגישו שיש לכם יכולת לשתף את האנשים הקרובים לכם ביותר בתכניותיכם ושיתוף הפעולה שתחושה זו תיצור תגרום לכם לשלווה.

מזל עקרב

מזל עקרב – Scorpioזהו חודש מצוין לחזק את  מערכות היחסים שלכם ובעיקר אלה שיוצרו בעבודה. האנשים החדשים שייכנסו לחייכם יהיו משמעותיים ביותר עבור היכולת שלכם להצליח בהמשך .

מזל קשת

מזל קשת – Sagittariusבחודש הקרוב תוכלו ליהנות מיחסים טובים יותר עם הצעירים מכם במשפחה ובהחלט נראה שאתם עושים את הדבר הנכון מכיוון שאתם מוקפים באהבה מסביב.

מזל גדי

מזל גדי – Capricornבחודש הקרוב תקבלו בשורות טובות שיעזרו לכם לשפר את היחסים במערכת הביתית שלכם. היחסים במעגל הראשון של חייכם ישתפרו ויש לכם סיכויים לסגור מעגלים ישנים.

מזל דלי

מזל דלי – Aquariusבחודש הקרוב תוכלו לקבל חיזוקים מאנשים בסביבת המגורים הטבעית שלכם כיוון שתהיו פתוחים מאוד לפתיחת מעגלים חדשים שיכניסו רוח צעירה ורעננה לחייכם.

מזל דגים

מזל דגים – Piscesזה הזמן שלכם להשקיע מבחינה כספית ולבחון את היכולות הפיננסיות שלכם בדרך שתועיל לכם בהמשך. אל תהססו לשבור תכניות ישנות ולפתוח חדשות.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן