חדשות בריאות מדינת ישראל בת 70

מתנדבי מדא חילקו שי לחיילי צהל בגוש עציון ובעוטף עזה

מתנדב מדא, עופר פרצמן שמר ששכל את אביו רב סרן נחום שמר זכרו לברכה, מפקד סיירת ב'חטיבה 14' של חיל השריון בחזית הדרומית ב'מלחמת יום הכיפורים'; "אותי אישית זה מאוד משמח להצטרף למיזם מיוחד כזה סמוך ליום הזיכרון לְחלְלי מערְכות ישראל וּלְנפגְעי פעולות האיבה. כבן למשפחה שכולה, לחלק 'חבילות שי לחיילים' ולראות את הבעת השמחה ואת החיוך על הפנים שלהם ואת התודה שהם אומרים, זה מראה כמה הדבר הפשוט הזה חשוב ומחמם את הלב".
0
0

לצהל באהבה ממגן דוד אדום. ערב יום הזיכרון לְחלְלי מערְכות ישראל וּלְנפגְעי פעולות האיבה, ויום העצמאות ה-70 למדינה, מתנדבי מדא, בני הנוער ובוגרים מוכרים לא רק על עבודתם בהצלת חיים במסגרת תפקידים בארגון מדא, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל – אלא גם בזכות שלל הפעילויות חברתיות שהם מקיימים לאורך השנה. הפעם, יצאו המתנדבים לחלק כ- 1,000 חבילות ממתקים לחיילים שמוצבים לאורך הגדר בעוטף עזה בהם חיילים מחטיבת גולני וללוחמי השריון העוסקים בפעילות מבצעית בגוש עציון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מתנדבי מדא, פגשו את חיילי חילות גולני והשריון, שימחו אותם והודו להם על משימתם החשובה של הגנה ושמירה על ביטחון תושבי מדינת ישראל.

מתנדבי מדא מחלקים חבילות ממתקים לחיילי צהל
מתנדבי מדא מחלקים חבילות ממתקים לחיילי צהל

מתנדב מדא, עופר פרצמן שמר ששכל את אביו רב סרן נחום שמר זכרו לברכה, מפקד סיירת ב‘חטיבה 14’ של חיל השריון בחזית הדרומית ב‘מלחמת יום הכיפורים’; “אותי אישית זה מאוד משמח להצטרף למיזם מיוחד כזה סמוך ליום הזיכרון לְחלְלי מערְכות ישראל וּלְנפגְעי פעולות האיבה.

כבן למשפחה שכולה, לחלק ‘חבילות שי לחיילים’ ולראות את הבעת השמחה ואת החיוך על הפנים שלהם ואת התודה שהם אומרים, זה מראה כמה הדבר הפשוט הזה חשוב ומחמם את הלב”.

מנכל מגן דוד אדום (מדא), מר אלי בין; “במשך 70 שנה חיילי צהל, עוסקים בהגנה על המדינה ועושים לילות כימים למען ביטחוננו האזרחים.

מתנדבי מדא מעניקים חבילות שי לחיילי צהל
מתנדבי מדא מעניקים חבילות שי לחיילי צהל

רצינו במדא לשמח ולו במעט את לוחמי צהל ויצאנו ערב יום הזיכרון ויום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל לבסיסי צהל בעוטף עזה ובגוש עציון במטרה להמתיק לחיילים מעט מזמנם עם חבילות ממתקים כהוקרה מהנהלת מדא העובדים והמתנדבים.

אני מודה למתנדבים בני הנוער והבוגרים שיצאו למשימה חשובה זו ומאחל לחיילי צהל בשם כלל הארגון חג עצמאות שמח ושיחזרו הביתה בשלום” – סיכם מנכל מגן דוד אדום (מדא), מר בין.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן