חקלאות ישראל מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ צרכנות צרכנות ירוקה

משרד החקלאות: ב’ימי סגר קורונה’ חקלאי ישראל ימשיכו לייצר מזון

"ענפים חיוניים למשק" הם גם ענפי החקלאות השונים, אשר יוכלו להמשיך לספק לציבור מזון טרי, גם בתקופת הסגר שהוטל על מדינת ישראל עקב 'מגיפת הקרורנה' ◄ שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, מחזק את ידי חקלאי ישראל ומאמצי משרד החקלאות לדאוג שלא יחסר מזון טרי גם התקופת הסגר.
0
0
מנכל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, דר' נחום איצקוביץ', ברקע :זוג צעיר מאושר של חקלאים העובדים בחממה | עיבוד: שולי סונגו ©
דר’ נחום איצקוביץ’, חקלאים

“ענפים חיוניים למשק” כמו בכל יום בימות השנה, הם גם ענפי החקלאות השונים, אשר יוכלו להמשיך לספק לציבור מזון טרי, גם ב’תקופת הסגר’ שיוטל על מדינת ישראל, זו פעם השנייה, עקב ‘מגיפת הקרורנה’ ולפיכך, כל העוסקים ביצור ואספקת מזון לאזרחי ישראל, נקבעו כ”עובדים חיוניים למשק”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

חקלאי ישראל, עושים ככל שביכולתם להמשיך לספק לאזרחי ישראל, מזון כך שלא יחסרו; פירות, ירקות, ביצים, חלב ו-בשר ב’רשתות השיווק‘ ובנקודות המכירה ועובדים בשביל לספק “ביטחון מזון” מסביב לשעון.

הטלת סגר, בהמשך להחלטת הממשלה” מבהיר משרד החקלאות; על ענפי החקלאות השונים וכן, על כל שרשרת ההספקה שלהם ומערכות העיבוד ממשיכים להיות על פי הגדרה “ענפים חיוניים למשק” גם בתקופת ה’סגר‘.

על כן, ענפים אלו, ימשיכו להיות מוחרגים מההגבלות הכלליות וימשיכו לייצר ‘מזון טרי’ לציבור.

█ משרד החקלאות; “בדומה לסגר הקודם, גם בסגר הנוכחי, הוחרג ענף החקלאות והוגדר כ-ענף חיוני”. 

מטעם אגף דוברות והסברה של משרד החקלאות, מסרה הגב’ יעל פרידנרייך, לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי שר החקלאות ופיתוח הכפר חבר כנסת אלון שוסטר, מחזק את ידי חקלאי ישראל ומאמצי משרד החקלאות לדאוג שלא יחסר מזון טרי גם בתקופת הסגר.

מנכל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, דר’ נחום איצקוביץ’, אמר, כי; “בדומה לסגר הקודם, גם בסגר הנוכחי, הוחרג ענף החקלאות והוגדר כ-ענף חיוני, כך שיוכל להמשיך לפעול כרגיל.

חקלאי ישראל, ימשיכו לשרת את הציבור הישראלי ולספק לאוכלוסייה ביטחון מזון באמצעות אספקה סדירה של תוצרת מקומית טרייה.

חקלאי ישראל, ימשיכו גם בימים קשים אלו לעמוד לצד אזרחי המדינה ולעשות ככול יכולתם כדי לדאוג ל’מזון טרי ואיכותי‘ לכלל אזרחי ישראל“. סיכם מנכל משרד החקלאות ופיתוח הכפר, דר’ איצקוביץ’.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן