אינטרנט חדשות חדשות כאן ישראל צבא | משטרה | ביטחון

משטרת ישראל משיקה אפליקציה – שירותים מקוונים

בשלל השירותים הניתנים באפליקציה, תוכלו גם להיות מעודכנים און ליין ובכל שעה, ב'הודעות הדוברות של המשטרה' אודות אירועים, פעילות ועשייה של השוטרים בשטח. מטרת הפרויקט, שדרוג איכות השירותים המקוונים הניתנים לאזרחים בעידן הדיגיטלי, כחלק מחיזוק הקשר בין המשטרה לאזרח באמצעות המרשתת. משטרת ישראל; "ממליצים לאזרחים להוריד את האפליקציה בחנויות הוירטואליות: google play ו-app store".
0
0

משטרת ישראל בראשות המפכל רב-ניצב קובי שבתאי, הנחשבת חלק ממערכת הביטחון הישראלית הממונה על אכיפת החוק, שמירת הסדר הציבורי וביטחון הפנים של מדינת ישראל, מראה באחרונה, כי מתחילה להסתגל למצב החדש ומשפרת משמעותית את השירות לאזרח כשהיא משיקה אפליקציה חדשה; שירותי משטרה מקוונים בלחיצת כפתור!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

במסגרת הנגשת שירותי משטרה מקוונים לאזרחים, בחודשים האחרונים עמלו במשטרה בפיתוח אפליקציה ייחודית שתאגד בתוכה את כל הקישורים ל’שירותי המשטרה‘ הניתנים לאזרחים באופן דיגיטלי, דרך המרשתת (“האינטרנט”).

מפכל משטרת ישראל רב-ניצב קובי שבתאי, ברקע: האפליקציה חדשה - שירותי משטרה מקוונים בלחיצת כפתור! | צילום: דוברות משטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רב-ניצב קובי שבתאי

ממשטרת ישראל, מדווחים היום (יום שני, כ”ד בניסן התשפ”ב) כי לאחר עבודה מאומצת, עלתה לאוויר אַפְּלִיקַצְיָה, המביאה בשורה של שינוי, חידושים ושירותים, המאפשרים לאזרחים גישה נוחה וידידותית לפנות אל המשטרה מכל מקום באמצעות המרשתת.

האַפְּלִיקַצְיָה (תוכנת מחשב המתאימה ליישום בסביבה מסוימת, כגון; טלפון סלולארי, טאבלט, אתר אינטרנט וכד’) פועלת באופן מאובטח ומוצפן, לשמירה מיטבית על ביטחון המידע והפעולות המתבצעות ברשת האינטרנט.

נזכיר, כי הגשת תלוּנה באופן מקוון, כבר מזמן פועלת ומוּנגשת לציבור, באמצעותה מוגשות אלפי תלונות למשטרה דרך התווך הרשתי.

משטרת ישראל; בתוך האפליקציה, בנוסף לתלונה מקוונת, תמצאו מגוון שירותים, כגון;

✔️בקשה לתעודת מידע פלילי או תעבורתי,

✔️זימון תור לתחנת המשטרה,

✔️איתור מידע על נעדרים,

✔️איתור מציאות יקרות ערך שנמסרו למשטרה,

✔️איתור הודעות על הפגנות תהלוכות,

✔️בקשה לקבלת רישיון לקיום אירוע,

✔️תשלום קנסות תעבורה,

✔️דיווח על תאונת דרכים קלה,

✔️דיווח על אבדה, ועוד…

בתוך שלל השירותים הניתנים באפליקציה, תוכלו גם להיות מעודכנים און ליין ובכל שעה, ב’הודעות הדוברות של המשטרה‘ אודות אירועים, פעילות ועשייה של השוטרים בשטח.

מטעם דוברות המשטרה נמסר באמצעות שחר גמזו לאתר כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי מטרת הפרויקט, שדרוג איכות השירותים המקוונים הניתנים לאזרחים בעידן הדיגיטלי, כחלק מחיזוק הקשר בין המשטרה לאזרח באמצעות המרשתת.

משטרת ישראל; “אנו רואים בהשקת האפליקציה כלי יעיל וחשוב במתן השירותים לאזרחים, וממליצים לאזרחים להוריד את האפליקציה בחנויות הוירטואליות- google play ו-app store.

הגשת ‘תלונה מקוונת‘ נדגיש, אינה מחליפה דיווחים בגין אירועי חירום, באירועים מסוג זה, יש לפנות אל ‘מוקד 100 של המשטרה‘.

כמובן, בכל פנייה, אנחנו תמיד נמצאים לשירותכם גם בתחנות המשטרה הפרוסות ברחבי הארץ”.

לינקים להורדת האפליקציה;

אל תשדיר משטרת ישראל, משיקה אפליקציה – שירותים מקוונים בלחיצת כפתור עם כתוביות בעברית.

אל תשדיר משטרת ישראל משיקה אפליקציה – שירותים מקוונים בלחיצת כפתור עם כתוביות בערבית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן