אסטרולוגיה בלי עין הרע מזל החודש

מזל מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר 2019

הכוכב השולט בחודש תשרי ובמזל מאזניים הוא כוכב נוגה, וונוס הוא כוכב האהבה, ולא במקרה. חודש תשרי הוא אכן החודש של אהבת חינם "ואהבת לרעך כמוך", ליחה, מחילה ואהבה, וזה מה שמאפשר לנו חיבור לכוח החיים הזמין לנו בחגי תשרי לשנה שתבוא. מזל מאזניים עוזר לנו להתחבר להתחלה, למקור, לשורש שלנו, ליופי הבריאה, לאהבה וליופי העל טבעי ולהרמוניה של מעשה בראשית. אז נוכל לראות שהכל לטובה, מה שמאפשר לנו לסלוח ולא לפחד מן העבר או מן העתיד.
0
0
מזל מאזניים
מזל מאזניים

חודש תשרי הוא החודש הראשון בחודשי השנה למניין בריאת העולם. חודש תשרי נקרא גם “ירח האיתנים”, משום שנולדו בו אבותינו הקדושים, אברהם יצחק ויעקב, וגם התברכו בבנים בחודש זה. יש הסוברים שמשמעות השם איתנים נגזר מהתגברותם של איתני הטבע, בחודש זה בו מתחילים הגשמים לרדת וזרימת המים בנחלים ובנהרות מתגברת מאוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אישה בת מזל מאזניים;

היא נשית בתכלית, יש לה חוש למעודן. היא מקפידה בלבושה כמו במנהגיה, תשתמש תמיד בבושם עדין ויקר, אוהבת תכשיטים יקרים ויפים ומשתוקקת להקיף עצמה ביופי והרמוני.

היא מעריצה יופי על כל ביטוייו. גם מקום מגוריה תמיד יהיה מהודר והרמוני ככל שידה משגת. אותו יחס היא מייחסת גם לגברים, בבן-זוגה היא תתהדר תמיד כביהלום שהיא עונדת על אצבעה.

היא נבונה, בעלת כושר ביטוי ממגנט. היא בעלת מחשבה שנונה וחריפה, מקסימה והגיונית, מעשית ומחפשת תכליתיות אך אינה פתוחה רגשית אבל אם תחשוב שמזלה בגד בה”, היא עלולה היא להיות הססנית מאוד ולהיכנס לקיפאון מוחלט. היא רב פנים ובעלת קסם אישי, אותו תדע להפעיל בזמן הנכון, ביודעין ובמכוון.

גבר בן מאזניים;

חותר לקראת איזון והרמוניה אופיו הרגיש מוצא לו את האושר הרב ביותר כשהעולם מסביבו סדור ורוגע. הוא רחום, יש לו חוש צדק מפותח וחוש הגינות. יתן לכל אחד הזדמנות שווה. בעל נימוסין, כישרון דיפלומטי וחוש הומור. מטבעו הוא שוחר שלום וחמים. הוא יתמרד נגד כל אי-צדק.

בעסקים הוא מצליח ביותר לרצות את עובדיו ואת חבריו לעבודה. בוויכוח עסקים, יעדיף שצוות בלתי משוחד יהיה המפשר, אולי אפילו בורר נאמן על הצדדים

בן מאזניים נועד לנישואין. קל לגרום לכך שיתאהב, בבחירת בת זוגו לחיים, יהיה הססן. הסיבה להססנותו מקורה בעובדה שהוא שוקל את הכל באיזון עדין הוא הגיוני ומתמרן את בת זוגו לעשות כרצונו. קשה לו להגיע להחלטה ולהתחייב.

★ מאפייני מזל מאזניים :

סמל המזל: כפות מאזניים.
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
אלמנט: אויר.
אופי בולט: יוזם.

 תכונות חיוביות:

אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

 תכונות שליליות:

חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית כללית 2019-2020 לילידי המזל:

 שפע;

הכוכב יופיטר נמצא בבית הכספים שלכם עד לסוף השנה הנוכחית, כך שנראה שמבחינה כספית, היתה זו שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר הוא הכוכב שמעניק גם שפע כלכלי.

מחודש ינואר 2020 יעבור כוכב זה למקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם, הווה אומר עם הבית בו אתם חיים וגם עם האנשים הסובבים אתכם.

יתעורר בכם רצון להתחדש בסביבת המגורים שלכם ושיפוצים בהחלט יבואו בחשבון ואף מעבר דירה במידה ואתם יכולים להרשות זאת לעצמכם.

זהו זמן שבו תרצו לפנק את הסביבה שלכם וגם את האנשים הקרובים לכם שלאחרונה חשו שלא תמיד אתם נמצאים בשבילם.

נהגו בזהירות ובחכמה בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2020, כיוון שאז יהיה כוכב השפע בנסיגה ואתם עלולים לעשות החלטות שגויות. התייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים.

★ אתגר;

הכוכב המאתגר המוכר בשמו סטורן וגם שבתאי מבקר אצלכם במקום המקושר עם המעגל הראשון של חייכם הוא בית המשפחה.

נראה שמסיבות שאינן תלויות בכם אתם חייבים לדאוג לאחד מבני המשפחה ולא בהכרח המבוגרים מכם והדבר עלול להדאיג אתכם.

היחסים בבית יכולים להיות טעונים יותר, כיוון שאתם עלולים לטעון ולהרגיש שמרבית הנטל נופל עליכם ואינו מתחלק שווה בשווה בין האנשים התלויים בדבר.

ייתכן ותרגישו שכל דבר שאתם מתאמצים בשבילו מגיע אליכם קשה יותר ואתם חייבים לטרוח מעל ומעבר למה שתכננתם מלכתחילה וכך עד לסוף 2020, למעט החודשים בין חודש אפריל ועד יולי 2020, בהם נסוג הכוכב מהמזל וחוזר למזל דלי.

 בברכת מזל טוב.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן