בית נעים חדשות טיפים מזג אוויר צרכנות

מזגן בחורף – טיפים לשימוש נבון מטעם מומחי מכון התקנים הישראלי

הלילות והבקרים נעשים קרים יותר וזה הזמן לתכנן את חימום הבית לקראת הקור הבא עלינו לטובה. הידעת, כי; לְפִי דַּעַת מומחי מכון התקנים הישראלי, ישנם מספר טיפים שיסייעו לכם להכין את המזגן לחורף ולהשתמש בו ביעילות המקסימלית; הידעת, כי; כדי שהמזגן, יפעל בצורה יעילה יותר עם אוויר בריא יותר וללא אבק, מומלץ לנקות את הפילטרים שלו מדי כמה חודשים.
0
0

מזגן בחורף, האם יש משהו בהחזקתו והפעלתו שלא ידענו? נראה סביר שכן, אַלִּבָּא דְ- מומחי מכון התקנים הישראלי. הינה לדוגמא הידעת, כי; למי שרוכש מזגן חדש, מומלץ שדירוג האנרגיה שלו יהיה A. משום שכמה שדירוג האנרגיה של המוצר גבוה יותר (A הגבוה ביותר) כך המזגן יפעל ביעלות יותר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הלילות והבקרים נעשים קרים יותר וזה הזמן לתכנן את חימום הבית לקראת הקור הבא עלינו לטובה. הידעת, כי; לְפִי דַּעַת מומחי מכון התקנים הישראלי, ישנם מספר טיפים שיסייעו לכם להכין את המזגן לחורף ולהשתמש בו ביעילות המקסימלית;

  • הידעת, כי; כדי שהמזגן, יפעל בצורה יעילה יותר עם אוויר בריא יותר וללא אבק, מומלץ לנקות את הפילטרים שלו מדי כמה חודשים.
  • הידעת, כי; מומלץ לכוון את טמפרטורת המזגן ל- 25 מעלות, טמפרטורה זו נעימה לגוף, וצריכת החשמל בה תהיה נמוכה יחסית. ככל שמעלים את הטמפרטורה מעל ל-25 מעלות כך גם צריכת החשמל תעלה.
  • הידעת, כי; אין לחמם את הבית יתר על המידה, זה מבזבז חשמל ויכול להיות ‘לא בריא‘.
  • הידעת, כי; מומלץ לכוון את פתחי האוורור כלפי מטה, כפי שידוע אוויר חם נע כלפי מעלה ואילו אוויר קר כלפי מטה, לכן, כדי לשפר את פיזור האוויר החם בחדר, מומלץ לכוון את פתחי אוורור כלפי מטה.

פועלים למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה -תרומת האתר

  • הידעת, כי; יש לוודא שפתחי המזגן (יניקת/פליטת האוויר) אינם מכוסים
  • הידעת, כי; מומלץ להשאיר פתח קטן בחלון, כדי שיכנס אוויר צח לפנים הבית
  • הידעת, כי; למי שרוכש מזגן חדש, מומלץ, כי דירוג האנרגיה שלו יהיה; A. כמה שדירוג האנרגיה של המוצר גבוה יותר (A הגבוה ביותר) כך המזגן יעיל יותר.
  • הידעת, כי; כדי לבחור מזגן מתאים יש לקחת בחשבון את עומס החום בחלל אותו רוצים לחמם. עומס החום /הקור תלוי בין היתר בבידוד הקירות והחלונות, כיווני הקירות, האזור אקלימי, גודל החלל, מספרם ושטחם של החלונות בחלל, הימצאותם של מכשירי חשמל פולטי חום נוספים בסביבה ומספר האנשים הצפויים לשהות בחדר.
  • הידעת, כי; כדאי לקחת בחשבון שככל שטמפרטורת הסביבה נמוכה יותר תפוקת החימום של המזגן יורדת.
  • הידעת, כי; באזורים שבהם ידוע, כי הטמפרטורה יורדת מתחת ל-7 מעלות, מומלץ לוודא, כי היצרן מצהיר שהמזגן מיועד לעבוד גם בטמפרטורות נמוכות מ-7 מעלות.

הובא באדיבות אחראית תחום יחסי ציבור היחידה לתקשורת וקשרי חוץ של מכון התקנים הישראלי הגב’ חן מחלב.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן