חדשות עיתונות | תקשורת המונים

מועצת העיתונות והתקשורת מצרפת את אתר ‘וואלה! NEWS’

עורך וואלה! NEWS, מר מעין דגן; "המערכת העיתונאית של האתר (חדשות וואלה! NEWS) הציבה בראש סדר העדיפויות שלה את השמירה הבלתי מתפשרת על כללי האתיקה המקובלים... אני מודה לנשיאה, כבוד השופטת בדימוס דליה דורנר ולמנכל מועצת העיתונות מר מוטי רוזנבלום, על ההזמנה ובטוח שנשתף פעולה בצורה הדוקה בהמשך הדרך".
0
0
עידו אשד, מנכל אתר וואלה! NEWS, ברקע: בית וואלה! News בפינת הרחובות אבן גבירול פנקס בתל אביב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עידו אשד, אתר וואלה! NEWS

עוד הכרה חשובה ב’מועצת העיתונות והתקשורת בישראל’ כשהיום (ח’ בתמוז התש”פ) נמסר, כי אתר וואלה! NEWS אתר חדשות ישראלי, מצטרף אל ‘מועצת העיתונות’ שבראשה עומדת כב’ שופטת בית המשפט העליון (בדימוס), הגב’ דליה דורנר. יותר ויותר חברים כיום, המוצאים לאור והעורכים, כמו גם ארגוני העיתונאים ונציגי הציבור מצטרפים למועצת העיתונות ובכך מחזקים אותה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יחד הם מופקדים על שמירת הערכים של עיתונות חופשית, חופש המידע, חופש הביטוי וחופש הבעת הדעה. מליאת מועצת העיתונות היא גם הקובעת את כללי האתיקה, החלים על כלי התקשורת ואוכפת את הכללים האלה.

ההחלטה להצטרף למועצת העיתונות התקבלה על ידי מנכל וואלה! NEWS, מר עידו אשד, שנכנס לתפקידו כמנכל וואלה ביוני 2019. מר אשד, החל את דרכו ב’וואלה‘ בשנת 1996, אז הקים את מחלקת הסטודיו של האתר והיה שותף בבניית המותג וואלה.

בשנת 2008, מונה אשד לכהן כסמנכל המוצרים של החברה. במסגרת תפקידו, הקים מר אשד, את מחלקת הפרויקטים של וואלה, היה אחראי על מגוון האפליקציות והמוצרים לגולשים, על ערוצי התוכן ועל מוצרי הפרסום של החברה.

דובר מועצת העיתונות והתקשורת בישראל מר אמיר רוזנבליט, מסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; בינואר 2014, מונה לתפקיד סמנכל בכיר, במסגרתו הוא אחראי לניהול כולל של כלל מוצרי החברה וניהול מחלקת התוכן של וואלה.

סמליל_וואלה! NEWS

וואלה! NEWS הוא אתר התוכן המוביל בישראל עם יותר מ-90 מיליון ביקורים בחודש ויותר מ-20 מיליון צפיות וידאו בכל חודש.

יותר ממיליון ישראלים, נכנסים מדי יום לאתר ולאפליקציית וואלה! NEWS. מערכת התוכן של האתר הינה מהגדולות והמקצועיות בישראל.

אתר חדשות וואלה! NEWS (פעל תחת השם; “וואלה“! עד אפריל בשנת 2015. הוא מופעל כיום על ידי חברת “וואלה! תקשורת” מקבוצת בזק.

עורך וואלה! NEWS, מר מעין דגן, (35) מסר; “המערכת העיתונאית של האתר (חדשות וואלה! NEWS) הציבה בראש סדר העדיפויות שלה את השמירה הבלתי מתפשרת על כללי האתיקה המקובלים”.

דגן, הוסיף וסיכם; “אני מודה לנשיאה, כבוד השופטת בדימוס דליה דורנר ולמנכל מועצת העיתונות מר מוטי רוזנבלום, על ההזמנה ובטוח שנשתף פעולה בצורה הדוקה בהמשך הדרך”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן