חדשות כאן ישראל פתח תקווה

מד”א טיפל ב-8 נפגעים מפיגוע הירי בעיר פתח תקווה

חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ל-8 נפגעים מהם אחת קל עד בינוני והשאר קל, בפיגוע סמוך לשוק בעיר פתח תקוה ◄ מנהל מגן דוד אדום מר אלי בין; "צוותי מגן דוד אדום,שהגיעו במהירות למקום עבדו בתיאום עם כוחות הביטחון, בדרך נס, האירוע הסתיים עם נפגעים קל בלבד".
0
0

מגן דוד אדום העניקו הערב (חמישי, י”ג שבט תשע”ז) טיפול רפואי ל-8 נפגעים מ’פיגוע ירי בעיר פתח תקווה’. הפיגוע, התרחש בשעה 16:42 אז התקבלו קריאות במוקד החירום 101 של מגן דוד אדום (מד”א), על פיגוע ירי ברחוב הברון הירש הסמוך לכניסה לשוק בפתח תקווה. מיד עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום כונני מגן דוד אדום כשהם רכובים על אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דובר מגן דוד אדום, מר זכי הלר, מסר לפורטל ‘כאן נעים’ החובשים והפאראמדיקים של מגן דוד אדום, העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים “השרון” ו”בלינסון” סך הכל 8 נפגעים, בהם; אישה כבת 30 במצב קל עד בינוני עם פצע ירי ברגל, 2 נשים בשנות ה- 30  וה-40 במצב קל שנפגעו מנתזי ירי ברגלים וגבר כבן 40 שנפצע קלות מחפץ חד בצווארו.

שלושה בני אדם נוספים, טופלו ופונו לאחר שלקו בהתקף חרדה. בנוסף פונה מהמקום גבר כבן 30 שנחבל קלות בראשו במהלך האירוע. מרבית הפצועים פונו ל‘בית החולים בלינסון’ ונפגע חרדה אחד פונה ל‘בית החולים השרון’.

 סך הכל פצועים באירוע;

  • 1 פצועה במצב קל עד בינוני,
  • 4 פצועים במצב קל,
  • 3 נפגעי חרדה.

המחבל, טופל גם הוא ופונה במצב קל.

זירת הפיגוע ליד השוק בעיר פתח תקווה
זירת הפיגוע ליד השוק בעיר פתח תקווה | צילום: מגן דוד אדום

אלון ריזקאן חובש בכיר במגן דוד אדום אשר הגיע ראשון למקום, סיפר; “כשהגעתי במקום הייתה המולה גדולה, ראיתי אישה כבת 30, יושבת על כיסא בכניסה לחנות כשהיא פצועה מירי בגפיים, היא הייתה בהכרה מלאה ובמרחק של כ- 10 מטרים, ממנה ראיתי שתי נשים גם הן בהכרה מלאה, הם עמדו וסבלו מפציעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח ופינינו אותם בדחיפות לבית חולים כשמצבה של אחת מוגדר קל עד בינוני והשאר קל”.

 מנהל מגן דוד אדום מר בין; בדרך נס, האירוע הסתיים עם נפגעים קל בלבד 

חובש רפואת חירום במגן דוד אדום מר עזריה כהן שהגיע עם אופנוע מגן דוד אדום, למקום סיפר; “ראיתי המולה ואנשים רצים לכיוון בריחתו של המחבל.  ביחד עם כונני מגן דוד אדום, נוספים רכובים על אופנועי מגן דוד אדום, דלקנו אחריו לכיוון רחוב חובבי ציון פינת רחוב איכילוב, הסמוכים לשוק. בכניסה לאחת החנויות ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה, הוא התהלך, כשהוא עם פציעה קלה מאוד בצוואר.

הוא סיפר שהוא נפצע כשניסה ללכוד את המחבל, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטחו פינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל. טיפלנו בגבר נוסף כבן 30 שנפצע קל מאוד בראשו במהלך האירוע ופונה לבית החולים”.

דורי חיים מנהל מרחב ירקון במגן דוד אדום, שהגיע בדקות הראשונות לזירה, סיפר; “מיד עם קבלת הקריאות ב-מוקד החירום 101 של מגן דוד אדום (מד”א), הבנו שמדובר ב‘פיגוע’ והזנקנו למקום כוחות גדולים של חובשים ופאראמדיקים שהגיעו במהירות לזירת הפיגוע. מדובר בזירה מורכבת באזור הומה אדם ובשעה שהשוק היה מלא בקונים. הצוותים המקצועיים והמנוסים פינו בתוך דקות בודדות את כל הנפגעים מהשטח”.

מנהל מגן דוד אדום מר אלי בין; “צוותי מגן דוד אדום,שהגיעו במהירות למקום עבדו בתיאום עם כוחות הביטחון, התפרסו בשטח, ביצעו סריקות ואיתרו במהירות את הפצועים שהיו בשתי זירות מורכבות. העניקו טיפול רפואי מקצועי ומהיר לפצועים ופינו אותם לבתי החולים בפתח תקווה. בדרך נס, האירוע הסתיים עם נפגעים קל בלבד, אנו מאחלים לפצועים החלמה מהירה“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן