חדשות בריאות כאן הוד השרון

מגן דוד אדום: הגיע לתרום דם בבסיס וגילה שהמתרימה היא אימו

הגב' מיכל פריד אפרתי; "אני נפגשת עם חיילים בגיל של הבן שלי ברחבי הארץ, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם. כשהבן שלי, הגיע לתרום דם אצלי, זה היה מיוחד ומרגש... אני לא הייתי משובצת בכלל באותו היום. איך שהבנתי שיש לי הזדמנות להתרים את הבן שלי, היה לי ברור שאני לא מוותרת על זה ולוקחת את המשמרת...".
0
0
גב' מיכל פריד אפרתי מהוד השרון, מתרימת דם במדא עם התורם החייל רועי פריד, בנה
מיכל פריד אפרתי ובנה רועי

אימא יש רק אחת; הגב’ מיכל פריד אפרתי מהעיר הוד השרון, מתרימת דם בשירותי הדם של מגן דוד אדום (מדא) ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם, הייתה אמורה להיות ביום חופש. כשקיבלה את סידור העבודה, הבינה שחברתה הולכת להתרים דם בבסיס שבו משרת החייל רועי פריד, בנה של… מיכל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

היא לא היססה וביקשה מחברתה מתרימת הדם לוותר על המשמרת שלה ובכך, זכתה מיכל, בחוויה מיוחדת ומרגשת עם בנה, שנמצא בקורס מפקדי טנקים.

“אני נפגשת עם חיילים בגיל של הבן שלי ברחבי הארץ, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם. כשהבן שלי, הגיע לתרום דם אצלי, זה היה מיוחד ומרגש” – סיפרה האם הנרגשת.

“אני לא הייתי משובצת בכלל באותו היום. איך שהבנתי שיש לי הזדמנות להתרים את הבן שלי, היה לי ברור שאני לא מוותרת על זה ולוקחת את המשמרת” – המשיכה וסיפרה והאם מיכל; “כשהגעתי לשם שלחתי לו הודעה, הוא בא אליי ותרם דם.

הוא הגיע ואמר לי ‘היי אימא, באתי לתרום’. זה היה רגע מאוד מיוחד שתמיד נזכור. על הדרך, גם הבאתי לו ולכל המחלקה שלו עוגות וממתקים, וכל מה שהוא אוהב”.

“זה מחבר אותי לחוויה של הבן שלי בצהל. אני נפגשת עם צעירות וצעירים, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם, וזה תמיד מרגש…”

“התרמתי דם בעשרות בסיסים ברחבי הארץ. אני אוהבת במיוחד לעבוד עם חיילים, כי זה מחבר אותי לחוויה של הבן שלי בצהל. אני נפגשת עם צעירות וצעירים, שמבינים את החשיבות בתרומות הדם, וזה תמיד מרגש” – תיארה מיכל.

“צחקתי לא פעם עם ‘מתאם התרמות הדם‘ שישבץ אותי בבסיס השריון שבו משרת הבן שלי. נוצרה הזדמנות, ממש במקרה, ואני מרגישה שזכיתי…”.

בגאווה לא מוסתרת הוסיפה וסיפרה מיכל; “באותה מידה, זו הייתה יכולה להיות מתרימה אחרת, הייתי שומעת על זה וממש מתאכזבת. זה שילוב של צירוף מקרים עם קצת מזל”.

דובר מגן דוד אדום, מר זכי הלר, מסר לפורטל כאן ישראלכאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מידע על עמדות התרמת דם בתחנות מדא השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ, ניתן למצוא באתר האינטרנט של מדא.

וכן ביישומון (אפליקציה) ‘מדא שלי‘ בסמארטפון ובטלפון; 03-5300400 (מענה אנושי) בו ניתן לקבל גם מידע על סוג הדם באמצעות מענה קולי אוטומטי וממוחשב, שמזהה ומבין דיבור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן