הבחירות לכנסת ה-22 חדשות כאן ישראל מסחר | תעשייה

לין: לקבוע עקרונות עבודה לאפשר לממשלת המעבר לתפקד עד סוף 19

נשיא איגוד לשכות המסחר, עורך דין אוריאל לין, פנה אל היועץ המשפטי לממשלה, עורך דין אביחי מנדלבליט; "נוכח המצב החריג שנוצר שתיעשה רביזיה בחשיבה במוסד היועץ המשפטי לממשלה, וכי יקבעו כללים שונים המרחיבים את מתחם ההחלטות והפעולות שיכולה ממשלת המעבר לבצע, בשוני ממשלות מעבר קודמות...".
0
0
נשיא איגוד לשכות המסחר, עורך דין אוריאל לין, והיועץ המשפטי לממשלה, עורך דין אביחי מנדלבליט ברקע: הכנסת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אוריאל לין, אביחי מנדלבליט

עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אל עורך דין אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה וביקשו לקבוע עקרונות עבודה שונים עבור ממשלת המעבר, עד לתום שנת 2019, מאלה שהיו מקובלים בעבר באשר ל’ממשלות מעבר’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בפנייתו, אמר לין, כי; “אנו נמצאים במצב מיוחד. אין מדובר ב’ממשלת מעבר‘ של כמה חודשים. מדובר בתקופת מערכת בחירות של הבחירות לכנסת ה-22 ו’ממשלת מעבר‘ של כמעט שנה שלמה.

בהתחשב באורך התקופה בה מוטלות מגבלות על פעולותיה של ממשלת המעבר, אסור לפעול על פי הכללים ותחת המגבלות שהיו מקובלים עד היום.

פעילות על פי הכללים המקובלים המטילים מגבלות על ממשלת המעבר, יגרמו נזק רב הן למשק המדינה והן לציבור הרחב”.

עורך דין לין, ציין, כי; “מקובלת על כולנו התפיסה שממשלת מעבר אינה חופשיה לפעול כמו ממשלה נבחרת.

אבל אסור להפריז בכללים אלה, במיוחד נוכח העובדה שמדובר בתקופה חריגה ביותר של משך כהונתה של ממשלת המעבר“.

אחראית קשרי עיתונות שלאיגוד לשכות המסחר, הגב’ הילית נעמת – מרילוס מסרה לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי לדברי לין, “יש בהחלט מקום למנוע רפורמות חדשות או יוזמות חדשניות בתקופה הנוכחית.

אך יחד עם זאת, יש להתיר פעולות כמו מינוי של ראשי ארגונים שפעילותם נפגעת בשל עיכוב המינוי; מהלכים הנחוצים, כדי למנוע עוולות לציבור; מהלכים הנחוצים, כדי לחזק את משק המדינה; וכן קידום נושאים שעיכובם עלול לגרום נזק רב לחברה”.

“נוכח המצב החריג שנוצר שתיעשה רביזיה בחשיבה במוסד היועץ המשפטי לממשלה וכי יקבעו כללים שונים המרחיבים את מתחם ההחלטות והפעולות שיכולה ממשלת המעבר לבצע, בשוני ממשלות מעבר קודמות”.

ביקש וסיכם את פנייתו עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר את פנייתו אל עורך דין אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן