טור אישי של יעל שביט

לא תמיד האדם חזק כעץ השדה | טור אישי של יעל שביט

אין פעם אחת שאני עוברת ולא נעצרת ליד התאנה ומתבוננת בה בגאווה גדולה וסיפוק. ובשנה האחרונה חברים קורסים... ולא מצליחה להצילם בשום תמיכה. ניריתי איננה, ניסינו הכל. ובסוף ויתרה. אני כועסת עליה שויתרה. כי היתה דמות חשובה בחיי כולנו! בן המקסים האהוב, כמו ילד שלנו... בבית חולים. כבר חודשים רבים ומייסרים של כאבים וטיפולים, במצב לא פשוט, במחלקה הארורה של המחלה הארורה. רק בן 27.
0
0
עץ התאנה הקשיש ב'אחוזת דוברובין' | צילום:  יעל שביט
עץ התאנה הקשיש ב’אחוזת דוברובין’ | צילום: יעל שביט

פעם… לפני הרבה שנים, כשעבדתי כאן, רצו לכרות את עץ התאנה הקשיש הזה… כי כמעט קרס… ואני החלטתי להציל אותו. הטרפתי את סידני רוזנסטון, הקדר של האחוזה, שלבסוף יצר תמיכות לעץ הכפוף… ולאט לאט, התאושש העץ וניצל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ומאז בכל אוגוסט גם מעניק תאנים משובחות, צל ויופי למתחם שליד הבאר האנטילית העתיקה… אני גאה בעץ התאנה שלי הזה שנלחם.

וגם בנו שהתעקשנו והצלנו אותו. (האמת… רק סידני ואני זוכרים את המבצע… כולם שכחו ואולי אין זה באמת ממש חשוב לאיש שהצלנו עץ) ב‘אחוזת דוברובין’ אחת החוות החקלאית הראשונות בעמק החולה השוכנת בסביבה הייחודית של ‘אגם החולה’. 

במקום ‘אחוזת דוברובין’ פועל מוזיאון האחוזה מצויה בשמורת הטבע הראשונה שהוכרזה בארץ ישראל, ליד אגמון החולה וסביבו אתר תיירות המהווה מוקד ומקור ידע ל‘צפרות’ בשל העופות הרבים הנוחתים ומבקרות בו למרגלות הרי נפתלי מצפון, מול נהר הירדן במזרח במטעי פירות חקלאי מושבת ‘יסוד המעלה’.

█ בן יקר, ילד אהוב, חכם ויפה ומוכשר. אתה צעיר. אתה תנצח. שולחים לך אנרגיות טובות ומחזקות.

אין פעם אחת שאני עוברת ולא נעצרת ליד עץ התאנה ומתבוננת בו בגאווה גדולה וסיפוק.

ובשנה האחרונה, חברים קורסים… ולא מצליחה להצילם בשום תמיכה. ניריתי האהובה כל כך, איננה, ניסו הכל. הרופאים, המשפחה, החברים והיא עצמה…בסוף ויתרה. הלכה. אני כועסת עליה שויתרה. כי היא דמות חשובה בחיי כולנו!

וסידני היקר, הולך ודועך וכל כך רחוק מהדמות הבטוחה ומלאת האנרגיות והיצירתיות שסחפה את כולנו למסיבות אין סופיות… לימי שמחה, עשייה ויצר קדרות ברמה הגבוהה ביותר.

ואין מי שיבנה לו תמיכה להצילו. כמו שיצר הוא לעץ התאנה, ולחברים הרבים שלו.סדני, כבר לא תמיד מזהה אותי…

ובן המקסים האהוב, כמו ילד שלנו… בבית חולים. כבר חודשים רבים ומייסרים של כאבים וטיפולים, במצב לא פשוט, במחלקה הארורה של המחלה הארורה. רק בן 27.

לא תמיד האדם חזק כעץ השדה. לא תמיד השירים והתקוות נכונים. המילים נשמעות טוב אולי… אבל המציאות אכזרית.

בן יקר, ילד אהוב, חכם ויפה ומוכשר. אתה צעיר. אתה תנצח. שולחים לך אנרגיות טובות ומחזקות. תלחם!!!

0
0



אודות הכותב

יעל שביט

יעל שביט הנחשבת ככוהנת הגדולה של יחסי הציבור, הדוברות, התדמית והאסטרטגיה של צפון המדינה, משרד “תקשורות” שבבעלות הגב’ שביט, עם צוות משרד יחסי הציבור תקשורות, הגדול במשרדי היחסי הציבור בצפון הארץ. משרד ’תקשורות – יעל שביט’ הוקם כבר לפני 20 שנה בגליל, כמשרד עצמאי וממוקם במושבה יסוד המעלה בצפון הארץ. רוב לקוחותיו הנאמנים מטופלים במשרד לאורך שנים רבות. משרד “תקשורות” מטפל בתיקים בתחום; תעשיית היי טק, תיירות, ביו כימיה, רפואה, חקלאות, אמנות, יין, משפט ועוד.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן