הבחירות לכנסת ה-22 נגישות כאן ישראל רדיו | טלוויזיה

כאן 11 – ינגיש לראשונה את משדרי הבחירות גם לבעלי מוגבלויות

תאגיד השידור הישראלי באמצעות "כאן – ערוץ 11" ישדר את משדרי הבחירות של 'כאן, תאגיד השידור הישראלי' אשר יונגשו בפעם הראשונה גם לבעלי מוגבלויות, לדוברי שפות זרות ולילדים, כולם יוכלו לצפות ברגעי ההכרעה של מערכת הבחירות ולהאזין להם באמצעות תיאור קולי, כתוביות ותרגום לשפת הסימנים, פישוט סימולטני, שידורים במגוון שפות וגם משדר ייעודי לילדים.
0
0

‘כאן 11’ של תאגיד השידור הישראלי, ינגיש בפעם הראשונה את ‘משדר הבחירות המרכזי’ במסגרת הבחירות לכנסת העשרים ושתיים, הצפויות להיערך ב-17 בספטמבר 2019, י”ז באלול ה’תשע”ט ל’בעלי מוגבלויות’ לדוברי שפות זרות, ולילדים בטלוויזיה, ברדיו וב”דיגיטל”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אלדד קובלנץ מנכל 'כאן' תאגיד השידור הישראלי | צילום: איה אפרים | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אלדד קובלנץ

המהלך הראוי לציון ובעיקר לשבח הוא של מנכל ‘כאן’ תאגיד השידור הישראלי איש תקשורת הוותיק והמנוסה מר אלדד קובלנץ, אשר אינו מסתיר את שביעות רצונו מן המהלך; “עשינו היסטוריה ב-הנגשת תחרות הזמר של האירוויזיון לקהל שמעולם לא נחשף אליו ואנו ממשיכים עם ‘בחירות לכולם’.

המנדט הציבורי שלנו המשיך ואמר קובלנץ, הוא בחשיפת התכנים לכלל הציבור, בכל הפלטפורמות, בכל זמן ובכל האמצעים”.

ב-דיגיטל של כאן חדשות

חירשים וכבדי שמיעה; יוכלו לצפות בשידור החי ב-ערוץ של כאן חדשות ביוטיוב. בערוץ יונגש, המתרחש על המסך באמצעות כתוביות ובאמצעות מתורגמנים ל”שפת הסימנים”. המתורגמנים, יסמנו את תוצאות המדגם, את הפרשנויות, הנאומים והראיונות שיובאו במשדר הבחירות המרכזי בחדשות כאן 11 בהגשת דוריה למפל.

עיוורים וכבדי ראייה; יוכלו להאזין לשידורים החיים בתחנת הרדיו כאן תרבות ובערוץ של כאן חדשות ביוטיוב. קריינים, יתארו בעבור המאזינים את המתרחש בשידור החי ואת הנתונים הוויזואליים והגרפיים המוצגים בו.

למען אנשים בעלי מוגבלויות קוגניטיביות; יופעל ערוץ יוטיוב שתוגש בו קריינות ייעודית – פישוט סימולטני. קריין, יעביר את  המשדר בשפה פשוטה ומובנת בכותרות וברעיונות מרכזיים ובשימוש במבנה תחבירי פשוט.

מ‘תאגיד השידור הישראלי’ נמסר על ידי מנור בראון לאתר  כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי; “לכל אחד מסוגי ההנגשות יהיה ערוץ ‘יוטיוב’ נפרד ב‘דיגיטל של כאן חדשות’. הגישה לערוץ תהיה מדף נחיתה הזמין באתר וב’יישומון כאן’. השידור זמין לצפייה גם משולחן העבודה ומהטלפון הנייד.

ב-טלוויזיה;

ב-כאן חינוכית (אפיק 23 בשלט וגם בערוץ של החינוכית ביוטיוב)

ביום הבחירות מ-19:00, ינחה צוות התוכנית “החפרנים” – דודו ארז, מירב פלדמן ויובל סגל ערב שידורים מיוחד בשידור חי, שמטרתו להנגיש את הבחירות לילדים.

בשידור, יובאו ראיונות עם מומחים באולפן, הסברים, מערכונים לימודיים וקטעי בידור.

ב-‘מכאן 33

ישודר ביום הבחירות משדר בחירות מיוחד לדוברי השפה הערבית, שילווה בכתוביות סמויות בערבית למען בעלי מוגבלויות שמיעה.

ב-‘רדיו;

● ‘כאן תרבות’ (בתדרים 104.9 ו-105.3 FM) תשדר קריינות למשדר הבחירות המרכזי למען עיוורים וכבדי ראייה. תוכלו להאזין לשידור החי גם בלשונית “כאן תרבות” באתר של כאן וב-יישומון כאן.

● ב’כאן רקע‘ (בתדרים 100.3 ו-101.8 FM) יועברו שידורים לדוברי השפות; אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית ואמהרית.

● ב’רדיו מכאן‘ יהיה משדר בחירות מיוחד בשפה הערבית בשיתוף ערוץ מכאן 33 בטלוויזיה.

הנגשת משדר הבחירות לכנסת ה-22, יום שלישי, 17.9.2019, מ-19:00 בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל של “כאן” מטעם כאן – תאגיד השידור הישראלי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן