הבחירות לכנסת ה-22 חדשות כאן ישראל

ישראל כץ על דברי גבי אשכנזי: חרפה והתנערות מכל אחריות

השר ישראל כץ אל גבי אשכנזי; "מאחר ואני מעריך את תרומתך בעבר, כמי שתרם לשיקום צהל, אחרי הכישלון הפיקודי והמבצעי במלחמת לבנון ה-2, תהיתי מה קרה לך, אחרי שהחלטת להצטרף לחיים הפוליטיים? לדמות ישיבה בממשלתו של ראש ממשלה, שנבחר באופן דמוקרטי ונהנה מזכויות ותמיכה רחבה בארץ ובעולם, לישיבה בשבי האוייב? זו חרפה והתנערות מכל אחריות ציבורית, עבור פוליטיקה קטנה!".
0
0
ישראל כ"ץ, שר החוץ והשר לענייני מודיעין, מול גבי אשכנזי הרמטכל לשעבר ראל' במיל' | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
ישראל כ”ץ | גבי אשכנזי

ישראל כ”ץ, שר החוץ והשר לענייני מודיעין, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני של מדינת ישראל וחבר הכנסת (20 שנים) המועמד של מפלגת ‘הליכוד’ גם לכנסת בבחירות לכנסת העשרים ושתיים, הצפויות להיערך בעוד 10 ימים, ה-17 בספטמבר 2019, י”ז באלול ה’תשע”ט, יצא אתמול (שישי, ו’ באלול התשע”ט) בהתקפה חריפה על הרמטכל ה-19, לשעבר ראל’ במיל’ וכיום חבר כנסת מר גבי אשכנזי והמועמד של מפלגת ‘כחול-לבן’ גם לכנסת ה-22.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בפנייתו האישית לגבי אשכנזי (באמצעות פוסט בפייסבוק) כתב השר כץ; “קראתי את דבריך מאתמול, שלא תשב עם נתניהו בממשלה אפילו אם יעבירו אותך ״סדרת שבי״ ועינויים. נדהמתי מהסגנון והדימוי הבוטה.

מאחר ואני מעריך את תרומתך בעבר, כמי שתרם לשיקום צהל, אחרי הכישלון הפיקודי והמבצעי במלחמת לבנון ה-2, תהיתי מה קרה לך, אחרי שהחלטת להצטרף לחיים הפוליטיים?

לדמות ישיבה בממשלתו של ראש ממשלה, שנבחר באופן דמוקרטי ונהנה מזכויות ותמיכה רחבה בארץ ובעולם, לישיבה בשבי האוייב?

זו חרפה והתנערות מכל אחריות ציבורית, עבור פוליטיקה קטנה!

עדיף היה לך לפנות לציבור ולספר בכנות על הצלחותיך וכישלונותיך, בעיקר בתחום האזרחי, ולבקש את אמונו.

העיסוק בדיבה ובהשמצות נגד נתניהו, רק מחזקים את נחישות הציבור לתמוך בו ולהעניק לך ולחבריך תבוסה ניצחת“. סיכם השר ישראל כ”ץ, את הפוסט והאישי והקצר שכתב אתמול בדף הפייסבוק שלו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן