אוניברסיטה | מכללה חדשות מינויים במגזר הציבורי

יפעת גודינר סמנכלית מחשוב ומערכות מידע של אוני’ בן-גוריון

יפעת גודינר בעברה מנהלת בכירה של קבוצת דליברי בטבע, במסגרת התפקיד ניהלה לקוחות פנים ארגוניים וסיפקה פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה ◄ גודינר היא בעלת תואר ראשון B.Sc במדעי המחשב ומתמטיקה ובוגרת קורסים רבים ביניהם: קורס דירקטורים וקורס CIO.
0
0
יפעת גודינר סמנכל מחשוב ומערכות מידע של אוניברסטית בן-גוריון בנגב צילום: שירי גרופר | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
 יפעת גודינר

יפעת גודינר, מונתה לתפקיד סָמַנְכָּל מחשוב ומערכות מידע של של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומחליפה בתפקיד את מר מוטי מרגלית אשר סיים את תפקידו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גודינר, שהחלה את התפקיד לאחרונה, בעלת תואר ראשון B.Sc ב-מדעי המחשב ומתמטיקה ובוגרת קורסים רבים ביניהם;  קורס דירקטורים וקורס CIO.

הגב’ גודינר, מביאה עמה ידע עשיר וניסיון רב בניהול מערכות מידע גלובליות בהיקפים של אלפי משתמשים, בהובלת חדשנוּת דיגיטלית ובהובלת תהליכים למימוש אסטרטגיות עסקיות וארגוניות.

בעברה הייתה גודינר, מנהלת בכירה של קבוצת דליברי ב’טבע‘ במסגרת התפקיד ניהלה לקוחות פנים ארגוניים וסיפקה פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה.

עוזר דובר אוניברסיטת בן-גוריון בנגב גיל בן יוסף, מסר לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בנוסף, ניהלה יועצים בתחום ה-ERP ב’קבוצת יעל תוכנה‘ ועסקה בהקמה וליווי של ‘פרוייקטי ERP.

“יפעת, מצטרפת אלינו בתפקיד מכריע ובתקופה חשובה בה אנו מפתחים את אוניברסיטת  בן-גוריון בנגב לקראת העשור הבא, עשור שכולו מתוכנן פיתוח וצמיחה.

אני סמוך ובטוח, כי עם הידע והניסיון שצברה תוכל להצעיד את האוניברסיטה, קדימה בתחום המחשוב ומערכות המידע, לשימוש ולנוחיות החוקרים ולקידום המחקר.

אני מאחל לה הצלחה רבה” – אמר מנכל אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מר דוד ברקת.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן