חדשות בריאות חריש חדשות

חריש חנכה נקודת הזנקה ואמבולנס קהילתי חדש של מגן דוד אדום

חריש, זכתה בשדרוג משמעותי ביותר בתחום בריאות הציבור", אמר ראש עיריית חריש מר קשת; "לצדי עומד אמבולנס חדש של מדא שישרת את תושבי חריש 24/7 על ידי מתנדבי מדא היקרים, יחד עם כלי הרכב הנוספים של מגן דוד אדום בהמשך, המטרה שלנו להקים תחנה גדולה של מדא שתשרת את תושבי חריש".
0
0
יצחק קשת ראש העיר חריש עם אנשי ומתנדבי מדא בחנוכת נקודת הזנקה קהילתי | צילום: דובר מדא
יצחק קשת עם אנשי מדא

אמבולנס קהילתי חדש של מגן דוד אדום, נחנך שלשום (ראשון, כ”ו חשוון תש”ף) בעיר חריש. האמבולנס הקהילתי החדש, מצטרף לאמבולנס שכבר פועל בעיר 24/7, זאת כחלק מהפעולות הננקטות במגן דוד אדום כל העת, לקיצור זמני ההגעה למטופלים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי אתר ‘חריש נט’ אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש‘ נודע, כי בנוסף, נקודת ההזנקה של מדא בחריש, הועברה למתנס חריש ברחוב שוהם. מלבד שני האמבולנסים, פועלים בעיר שני אופנועי חירום ו-בימבולנס של מדא.

דובר מדא מר זכי הלר, הוסיף מסר לכתב אתר ‘חריש נט’ בטקס לחנוכת נקודת ההזנקה והאמבולנס הקהילתי, השתתפו ראש העיר חריש מר יצחק קשת ובכירים בעירייה, סגן מנהל מרחב שרון במדא מר עמית דיליאון, עובדי ומתנדבי מדא בעיר.

חריש, זכתה בשדרוג משמעותי ביותר בתחום בריאות הציבור“, אמר ראש עיריית חריש מר קשת; “לצדי עומד אמבולנס חדש של מדא שישרת את תושבי חריש 24/7 על ידי מתנדבי מדא היקרים, יחד עם כלי הרכב הנוספים של מגן דוד אדום.

בהמשך, המטרה שלנו להקים תחנה גדולה של מדא שתשרת את תושבי חריש. העיר, הולכת וגדלה, כשחיים בה אלפים רבים של תושבים.

נקודת ההזנקה, יחד עם האמבולנס הקהילתי החדש, יסייעו לנו לקצר את זמני התגובה וההגעה אל המטופלים בתחומי העיר ובסביבתה” – אמר סגן מנהל מרחב שרון במדא מר עמית דיליאון; “אני מודה לעיריית חריש בראשות מר יצחק קשת על שיתוף הפעולה הטוב ועל הדאגה לשלומם של תושבי העיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן