חדרה חדרה עיר תרבות

חדרה: מאות מתושבי גבעת אולגה בהפנינג קיץ בשכונות

מאות הורים וילדים השתתפו השבוע ב'הפנינג שכונות' בשכונת גבעת אולגה-חדרה, ביוזמת המחלקה לתרבות וקהילה ◄ בתוכנית: מתנפחים, רכבי קרטינג, שולחנות משחק, ארטיקים, פופקורן, שערות סבתא, ברד ומופע מרתק של כוכבת הילדים מורני ושימון הקוף, היה שמח.
0
0
המשנה לראש העיר חדרה ר' בועז ביטון עם תושבי וילדי שכונת גבעת אולגה ב'הפנינג קיץ בשכונות'
המשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון עם תושבי וילדי שכונת גבעת אולגה ב’הפנינג קיץ בשכונות’

ביוזמת המחלקה לתרבות וקהילה של עיריית חדרה בראשות המשנה לראש העיר ויושב ראש סניף תנועת ש”ס בחדרה ר’ בועז ביטון וחבר הנהלת העיר ר’ ניסים אביטן, פתחה את עונת הקיץ למען תושבי שכונת גבעת אולגה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

‘הפנינג קיץ בשכונות’ ברחבת המתנס (מרכז תרבות נוער וספורט) גבעת אולגה, התקיים  אתמול (ראשון), בו השתתפו מאות הורים וילדים. במשך למעלה משעתיים נהנו מאות המשתתפים ממתנפחים, רכבי קרטינג, שולחנות משחק, פופקורן, שערות סבתא, ברד ארטיקים והרבה הרבה שמחה.

במרכזו של ההפנינג, התקיים המופע הגדול של כוכבת הילדים מורני ושימון הקוף הלא היא מורן גברי, אמנית ילדים ומפעילה בימי הולדת ומופעי במה ומאות ילדים אשר התקבצו ברחבת הכניסה למתנס, כדי לראות את המופע שריתק את ילדי השכונה.

מאות המשתתפים התרגשו ונהנו מיוזמת וארגון ההפנינג, ששימח מאות רבות מילדי שכונת גבעת אולגה.

המשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון; המוטו שלנו כשליחי ציבור, יום וליל, לחשוב איך אפשר להיטיב ולשמח את הציבור

בסיום האירוע אמר המשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון; “מדהים לראות כל פעם מחדש, איך בתקציב קטן, אפשר לשמח מאות אנשים. זה המוטו שלנו כשליחי ציבור, יום וליל, לחשוב איך אפשר להיטיב ולשמח את הציבור ולבצע את זה בצורה מהירה ומיידית”.

תושבי וילדי שכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה ב'הפנינג קיץ בשכונות'
תושבי וילדי שכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה ב’הפנינג קיץ בשכונות’

פעילות זאת יוצאת לדרך, במסגרת ‘הפנינג קיץ בשכונות’ שיתקיים בקיץ זה התשע”ז, ברחבי השכונות בעיר חדרה, ביוזמת ובחסות המחלקה לתרבות וקהילה.

מהנהלת המחלקה לתרבות וקהילה של עיריית חדרה, נמסר; “כי היעד הבא, הוא שכונת בית אליעזר ובקרוב, תצא על כך הודעה מסודרת לציבור הרחב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן