חדרה חיפה ספורט ישראל

חדרה-גבעת אולגה – רובי שפירא חיפה, מי תהיה בלאומית

סגניתה של הפועל חדרה – אולגה, קבוצת האוהדים הפועל "רובי שפירא" חיפה, חייבת לא פחות מניצחון, כדי לצמק את הפער לנקודה אחת ואולי לחולל מהפך בפסגה במשחקים שנשארו. קבוצת האוהדים מ.ס רובי שפירא, אינה מסתירה את כל הרספקט לחדרתיים, אך הם נחושים לחזור לעיר האדומה עם 3 נקודות. עם כלים כמו השחקנים המצטיינים; שמעון הרוש באגף שמאל, דניאל ברק במרכז. חדרה תצטרך להזיע קשות, כדי לפתוח את בקבוקי השמפנייה.
0
0
הפועל חדרה - הפועל "רובי שפירא" חיפה, מי תהיה העולה ללאומית
הפועל חדרה – הפועל “רובי שפירא” חיפה, מי תהיה העולה ללאומית | צילום באדיבות: שלומי גבאי

קבוצת הפועל חדרה-גבעת אולגה, תתמודד היום (שישי, י”ח בניסן התשע”ז) אחר הצהרים בשעה 15:15 באצטדיון חדרה מול הפועל “רובי שפירא” במסגרת המחזור ה- 28 של ליגה א’ (צפון) על הזכות להעפיל לראשונה  (לאחר 20 שנה) וכראשונה לליגה השנייה בכדורגל היא הליגה הלאומית – כך חושבים וחשים על פי התכונה הרבה, יותר מ-2,500 אוהדים שכבר הבטיחו את מקומם במגרש העירוני בעיר חדרה. המשטרה, אישרה רק 2000 מקומות ישיבה למשחק שכבר אזלו.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

כאמור אם חדרה – אולגה, תנצח היא תבטיח מעשית את העלייה לליגה הלאומית. גם תוצאת תיקו, תרגיע אותה, אך תוצאת תיקו ואו ניצחון של הקבוצה החיפאית וההכרעה תעבור לשני המחזורים האחרונים והמתח יקרע עוד שבוע את קבוצת האוהדים מ.ס רובי שפירא מעיר הכרמל.

סגניתה של הפועל חדרה – אולגה, קבוצת האוהדים הפועל “רובי שפירא” חיפה, חייבת לא פחות מניצחון, כדי לצמק את הפער לנקודה אחת ואולי לחולל מהפך בפסגה במשחקים שנשארו. קבוצת האוהדים מ.ס רובי שפירא, אינה מסתירה את כל הרספקט לחדרתיים, אך הם נחושים לחזור לעיר האדומה עם 3 נקודות. עם כלים כמו השחקנים המצטיינים; שמעון הרוש באגף שמאל, דניאל ברק במרכז. חדרה תצטרך להזיע קשות, כדי לפתוח את בקבוקי השמפנייה.

הפועל חדרה, כזכור, נשרה מהליגה השנייה לפני 20 שנה, ובמשך 19 שנה מתוך ה-20 נבעט המועדון בין ליגה ב לליגה א.

הפער עומד כעת שעות אחדות למשחק הוא על 4 נקודות יתרון לעיר חדרה ונותרו רק שלושה מחזורים לסיום, תיאורטית (כמו שאשוב לשחק כדורגל מכיסא הגלגלים – מ.נ כותב שורות אלו) עדיין עשויה/ עלולה קבוצת ‘רובי שפירא חיפה’ להשיג את כרטיס ההעפלה לליגה הלאומית בסיום אל-לה בארסה (1:6 את פאריס סן ז’רמן בקאמפ נואו) וכדי לעשות את המהפך!!! תהיה חייבת לנצח בחדרה את המוליכה, שכבר ממש נוגעת בקצה של הכרטיס לליגה הלאומית.

█ חדרה המוליכה, כבר ממש נוגעת בקצה של הכרטיס לליגה הלאומית

בחדרה, מאמינים, כי הפעם אם וכאשר הם אכן, יעפילו לליגה הלאומית, הם יהוו גורם משמעותי בליגה שכן ראש העיר מר צביקה גנדלמן, שחקן כדורגל בעבר בקבוצת מכבי חדרה, זכרה לברכה, מגלה עניין אמיתי במתרחש בקבוצה והוא אינו מסתיר את מרצו לסייע לקבוצה וגם לחלום על ליגת העל.

שחקני הפועל חדרה שמחים לאחר הבקעת שער במהלך העונה | צילום באדיבות: קובי ברק תירם
שחקני הפועל חדרה שמחים לאחר הבקעת שער במהלך העונה | צילום באדיבות: קובי ברק תירם

יושב ראש קבוצת הפועל חדרה-גבעת אולגה, מר אורן גולן והמנכ”ל מר איציק טפירו בתמונה למעלה מימין, אף הם ראויים לשבחים על מה שעשו במהלך העונה, יהיו התוצאות אשר יהיו היום הזה ושלאחריו.

מנגד החיפאים מגיעים לעיר חדרה לאחר שניצחו ב-4 משחקים מתוך החמישה האחרונים. החבורה של עודד קוטר, מתייצבת נחושה להשיג את מטרתה, אך אין ספק, כי בעימות של היום הניסיון של הפועל חדרה-גבעת אולגה, עשוי לחולל את ההבדל ולהביא את ההכרעה לפתחה של חדרה.

שכן בעונה שעברה הפתיעה הפועל חדרה כשהגיעה עד לגמר המחוזות במסגרת משחקי פלייאוף לכרטיס העלייה לליגה הלאומית וכשלה. עתה לאחר ששחקניה ומאמנה מומו נסטל, צברו את הניסיון בפסגה, כדי לא לאפשר שום מצב בו תיפול ממנה.

ליגה א’ | מחוז צפון

משחקים נצחונות תיקו הפסדים שערי זכות שערי חובה הפרש שערים נקודות
1  הפועל חדרה / גבעת-אולגה 25 17 6 2 51 17 34 57
2  הפועל רובי שפירא חיפה 25 16 5 4 49 21 28 53
3  הפועל איכסל 26 14 9 3 46 25 21 51
4  עירוני טבריה 25 10 11 4 30 24 6 41
5  הפועל הרצליה 25 9 9 7 34 29 5 36
6  הפועל בית שאן 26 10 6 10 28 28 0 36
7  מכבי קרית אתא 25 9 6 10 34 29 5 33
8  הפועל מגדל העמק 25 8 7 10 23 23 0 31
9  מכבי דלית אל כרמל 25 7 6 12 33 47 -14 27
10  הפועל כפר כנא 25 6 8 11 22 27 -5 26
11  הפועל אסי גלבוע 25 6 8 11 18 35 -17 26
12  מכבי צור שלום 25 6 7 12 32 43 -11 25
13 מ.ס. טירה 25 6 7 12 17 32 -15 25
14  הפועל עירוני באקה 25 6 6 13 21 41 -20 24
15  צעירי כפר כנא 25 5 7 13 18 33 -15 22
16  מ.ס. כרמיאל צפת 0 0 0 0 0 0 0 0

█ הכר את היריבה – הפועל חדרה

מה חושבים קבוצת האוהדים הפועל “רובי שפירא” חיפה על היריבה הפועל חדרה – אולגה, לא נגענו; ביום שישי, בשעה 15:15 נתארח בחדרה למשחק העונה! השבוע, כאמור, במשחק העונה אנו מתארחים אצל מוליכת הטבלה, הפועל חדרה-גבעת אולגה.

חדרה, מגיעה למשחק במומנטום נהדר של שבעה ניצחונות רצופים וטרם הפסידה העונה במגרשה הביתי, כאשר הפסדה האחרון היה מול קרית אתא במשחק שנערך בבאקה אל גרביה עקב שזרוע. סך הכל חדרה הפסידה העונה רק פעמיים במסגרת הליגה ולרשותה 57 נק’, 4 נק’ יותר מהפועל שלנו. מאמנה של הקבוצה זו השנה השנייה הוא מומו ניסטל, שחקן העבר של המועדון החדרתי ומי שהיה שותף כשחקן לעלייתה האחרונה של הקבוצה לליגה א’.

בשער, באופן תמוה, שיחקו העונה בחדרה שלושה שוערים שונים כמות כמעט שווה של משחקים. בתחילת העונה היה זה יניב טבנצ’יק שאיבד את מקומו לשוער המקומי נמרוד כהן לאחר 8 משחקים. עם סיום מועד ההעברות החתימה חדרה את שוערה של קרית אתא עמרי אלון ולאחר מספר שבועות תפס אלון את אפודת השוער הראשון.

אלון, שרשם את אחת מהופעות השיא שלו מול הפועל שלנו במסגרת המחזור הרביעי אז כשוערה של קרית אתא (1-1), יקווה הפעם לעזרה טובה יותר משחקני ההגנה שלו שינסו למנוע מההתקפה הטובה ביותר בליגה במסגרת הסיבוב השני להגיע למצבי כיבוש נוחים.

הרכב משוער של חדרה:

הדמות המרכזית בהגנת חדרה הוא הבלם הותיק אלירן חודדה, שהצטרף מנצרת עילית במחזור התשיעי והוסיף המון ניסיון ושקט להגנה החדרתית. בנוסף לכך כבש חודדה שמונה שערים, רובם מפנדלים. שחקן הגנה נוסף שכדאי לשים לב אליו ולא שיחק מולנו במסגרת הסיבוב הראשון, הוא המגן השמאלי עומר הלוי.

הלוי, אחיו הצעיר (22) של בלם קבוצתנו דור, הצטרף בסיום הסיבוב הראשון מ-מ.ס כפר קאסם מהמחוז הדרומי. הוא מתאפיין ביכולות התקפיות מצוינות ומאיים פעמים רבות על השער.

בהתקפה נהנית חדרה משני שחקנים מצוינים. מלך שערי הקבוצה הוא החלוץ המקומי, אסי גומה שכבש העונה 16 שערי ליגה, שער אחד פחות מאשר כבש בעונה שעברה, אז סיים כמלך שערי הליגה. גומה הינו חלוץ רב גוני, שלעתים אף יורד מעט לאחור להתחיל את ההתקפות החדרתיות.

מלבד הסכנה המתמדת שלו על השער במשחק השוטף, גומה נחשב לאשף בעיטות חופשיות ושחקני ההגנה שלנו יצטרכו להיזהר מעבירות באזורים המסוכנים.

בחודש ינואר, צירפה חדרה את החלוץ משה בן לולו. בן לולו ירד בפעם הראשונה לליגה א’ לאחר שנים רבות בליגות הבכירות. החלוץ האשדודי הגיע כמו חודדה מהפועל נצרת עילית, בה התקשה להפגין את יכולת הכיבוש שלו. גם הפתיחה בחדרה הייתה צולעת מבחינתו אך בארבעת המשחקים האחרונים כבש החלוץ ארבעה שערים (שלושער מול צור שלום).

בן לולו מתאפיין ביכולת מיקום מעולה ומשחק ראש נהדר וינסה לעזור לגומה להכניע את ההגנה החיפאית, שספגה רק פעמיים בשבעת המחזורים האחרונים.

 אנו יוצאים למשחק עונה מכריע וצריכים אתכם בהמוניכם! אנו קוראים לכל האוהדים האדומים להתייצב במגרש בחדרה ולדחוף את החבורה האדומה לניצחון שיצמצם את הפער לנקודה ויותיר סיכויים ממשיים לסיים במקום הראשון! מתוך אתר עיר הפועלים | הפועל רובי שפירא חיפה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן