חג החנוכה צרכנות

חברת שמרית, מרגיעה: נשלים חוסרי נטורינה שנוצרו בשוק

בעקבות פניות רבות ופרסומים ברשתות החברתיות, מודיעה "שמרית" כי תמשיך לשווק את הנטורינה (תחליפי חמאה ומרגרינה) כרגיל, וכי החוסרים שנוצרו ברשתות טופלו ◄ מאז הושקה הנטורינה של שמרית, תחליף מרגרינה על בסיס קוקוס ועל בסיס שמן זית, צמח נתח השוק של שמרית ל-15% בקטגוריה, על רקע יתרונותיה התזונתיים של הנטורינה על פני מוצרי מרגרינה.
0
0
מיני סופגניות אפויות של נטורינה - תחליפי חמאה ומרגרינה של חברת שמרית | צילום: אמיר מנחם
מיני סופגניות אפויות עם נטורינה של חברת שמרית

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, הודיעה, כי השלימה חוסרים של מוצרי נטורינה (תחליפי חמאה ומרגרינה) שנוצרו בשוק באופן נקודתי. בעקבות פניית צרכנים, אשר פנו למוקד השירות של החברה וכן באמצעות הרשתות החברתיות, משחררת שמרית מסר, מרגיע, כי תמשיך לשווק באופן עקבי ושוטף את מוצרי הנטורינה בשוק.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

נטורינה, הם תחליפי חמאה ומרגרינה הם עשירים ב‘שמן קוקוס’ וב‘שמן זית’ המתאימים לאפייה ולבישול.

סדרת נטורינה, כוללת; נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ו-נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית.

הסדרה נהנית מיתרונות רבים; היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס, אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

מנהלת יחסי ציבור חברת “גילרו” הגב’ מירב בורמד, הוסיפה לפורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת על שמן קוקוס, הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות שומן המחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן.

 מנהלת השיווק של חברת “שמרית”, הגב’ יעלה קרויטורו; מאז הושקה צמח נתח השוק של שמרית בקטגוריה לכ- 15%.

הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

לדברי מנהלת השיווק של חברת “שמרית“, הגב’ יעלה קרויטורו; “החוסרים שנוצרו בשוק, מקורם בחוסר בחומרי גלם שנוצר לאחר תקופת החגים. אנו שמחים על הצלחתה של הנטורינה, שמאז הושקה צמח נתח השוק של שמרית בקטגוריה לכ- 15%.

הצרכן הישראלי, מגלה את יתרונות המוצר ובוחר בו על פני שימוש בחמאה או מרגרינה“. להערכתה, של מנהלת השיווק הגב’ קרויטורו; “בשנת 2019, תמשיך חברת שמרית את צמיחתה בתחום זה”.

סדרת נטורינה, כשר פרווה בהשגחת בד”צ עדה חרדית; מחיר מומלץ לצרכן; כ-7 ₪ לאריזת 200 גרם.  ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן