חדשות כאן חלל | תעופה כאן מדע | טכנולוגיה

השר אקוניס: מלגות החונכות ייקראו על שם רונה רמון

שר המדע חבר כנסת מר אופיר אקוניס; "העם כולו מבכה את פטירתה בטרם עת של רונה שנגעה בליבו של כל ישראלי" - אמר השר אקוניס והוסיף; "רונה, הקדישה את חייה למיזמי חינוך לצעירים, סטודנטים ובני נוער, מתוך שליחות אמיתית לביצור עתידה של ישראל. אי לכך ובתאם לכך, החלטתי לקרוא לכל מלגות החונכות של המשרד, על שמה של האישה האצילית רונה רמון ולהנציח את מורשתה החינוכית ואת עשייתה החברתית".
0
0
שר המדע אופיר אקוניס החליט: מלגות החונכות של משרד המדע ייקראו על שם רונה רמון
השר אופיר אקוניס | רונה רמון

זיכרה של רונה רמון, יונצח בקריאת מלגות החונכות למדעים שמעניק משרד המדע מדי שנה על שמה – כך החליט היום, (שלישי, י’ בטבת התשע”ט, 18 בדצמבר) שר המדע חבר כנסת מר אופיר אקוניס. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“העם כולו מבכה את פטירתה בטרם עת של רונה שנגעה בליבו של כל ישראלי” – אמר השר אקוניס והוסיף; “רונה, הקדישה את חייה למיזמי חינוך לצעירים, סטודנטים ובני נוער, מתוך שליחות אמיתית לביצור עתידה של ישראל.

“אי לכך ובתאם לכך, החלטתי לקרוא לכל מלגות החונכות של המשרד, על שמה של האישה האצילית רונה רמון ולהנציח את מורשתה החינוכית ואת עשייתה החברתית“. סיכם שר המדע חבר כנסת מר אופיר אקוניס.

דוברת וממונה על יחסי ציבור | משרד המדע, הטכנולוגיה | הגב’ ליבי עוז, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי במסגרת ‘פרויקט החונכות’ הנחשבת אחת מתוכניות הדגל של משרד המדע, מקבלים מדי שנה 1,500 סטודנטים מרחבי הארץ, מלגה שנתית של כ-9,000 שקלים. תמורת חונכות לתלמידים בכיתות ד’ ועד י”ב בתחומי המדעים ובאנגלית.

התוכנית מיועדת להנגיש ולחזק את לימודי המדעים בקרב תלמידי תיכון, במיוחד בפריפריה ובקרב אוכלוסיות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, ולעזור לתלמידים לשפר את ציוניהם.

משרד המדע והטכנולוגיה, היה שותף לדרכה של רונה רמון בעשרות פרויקטים משותפים לקידום תחום החלל בישראל, במיוחד בקרב ילדים, נוער וסטודנטים, הקרויים על שם אילן רמון, בהם: הקמת קרן רמון הממשלתית,  תוכנית ספייסלאב, אולימפיאדת וחידון החלל, שבוע החלל הישראלי, מלגות מחקר לסטודנטים ולמשתלמים בחוץ לארץ בתחום החלל, כנס החלל הבין-לאומי, תכנית אות רמון ועוד.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן