חדשות כאן ישראל כסף מדבר

גילה גמליאל: שילמת ‘מנוע הזכויות’ יברר כמה יוחזר לך

המיזם המקוון 'מנוע הזכויות' (מנוע חיפוש מיוחד לאיתורם של חובות כספיים של המדינה לאזרחים) יאפשר לאזרחי ישראל לברר אם מגיע להם הקצבאות וההטבות במשרדי העבודה והרווחה הבריאות ובביטוח הלאומי, ייצא בקרוב לדרך ◄ השרה לשוויון חברתי, גמליאל נקטה ביוזמה מבורכת וראויה לשבח; "הגיעה העת לשים לזה סוף ולהבטיח שאזרחי ישראל, ימצו זכויותיהם עד תום, כשם שהמדינה מצפה שהאזרחים, יעמדו במלוא חובותיהם למדינה, כך באחריותה של המדינה להבטיח לאזרחים את היכולת לממש הזכויות שלהם...".
0
0
השרה לשוויון חברתי חברת הכנסת גילה גמליאל על מנוע חיפוש מיוחד לאיתורם של חובות כספיים של המדינה לאזרחים | עיבוד צילום: שולי סונגו©
השרה לשוויון חברתי חברת הכנסת גילה גמליאל על מנוע חיפוש מיוחד לאיתורם של חובות כספיים של המדינה לאזרחים | עיבוד צילום: שולי סונגו©

השרה הראשונה לשוויון חברתי בישראל וחברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד הגב גילה גמליאל דִּמְרִי, פרסמה אמש מוצאי חג השבועות (רביעי, ו’ בסיון התשע”ז) בדף הפייסבוק האישי שלה, כי בקרוב מאד ייצא לדרך המיזם המקוון ‘מנוע הזכויות’ (מנוע חיפוש מיוחד לאיתורם של חובות כספיים של המדינה לאזרחים) אשר ינגיש באינטרנט לכל אזרחי המדינה את מלוא הזכויות המגיעות ממשרדי הממשלה השונים.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר

במילים אחרות, אומרת; השרה לשוויון חברתי חברת הכנסת גמליאל, אם שילמת את חובותיך למדינה, יש מצב, שאם מגיעים לך החזרים/זכויות כספיות מהמדינה, תוכל לברר, בכמה בדיוק הם מסתכמים וכיצד יוחזרו לחשבונך הפרטי.

כב’ השרה גמליאל, מציינת, כי; מדי שנה כמיליארד ₪ של כספי זכויות שמגיעים לאזרחים מועברים ללא דורש אל קופת האוצר, זאת משום שהאזרחים לא מודעים כלל לזכויות/החזרים המגיעים להם כדין.

הגיעה העת לשים לזה סוף ולהבטיח שאזרחי ישראל, ימצו את זכויותיהם עד תום, כשם שהמדינה מצפה שהאזרחים, יעמדו במלוא חובותיהם למדינה, כך גם באחריותה של המדינה להבטיח לאזרחים את היכולת לממש את הזכויות שלהם…” – כתבה השרה לשוויון חברתי, חברת הכנסת גילה גמליאל שנקטה ביוזמה מבורכת וראויה לשבח.

השרה גמליאל: יאפשר לכל אזרח ואזרחית בישראל, לברר זכויותיהם בהתאם למצבם האישי באופן קל ונגיש

השרה גמליאל; “אזרחי ישראל, יש לכם את מלוא הזכות לדעת בדיוק מה מגיע לכם ואיך לממש זאת. אני שמחה לבשר ש‘מנוע הזכויות’, ביוזמת המשרד לשוויון חברתי ובשיתוף משרדי ממשלה נוספים; ב-משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד המשפטים ורשות התקשוב הממשלתית, משרד הבריאות והמוסד ביטוח הלאומי, יאפשר לכל אזרח ואזרחית בישראל, לברר את זכויותיהם בהתאם למצבם האישי באופן קל ונגיש”.

“לדבריה של השרה לשוויון חברתי; “מימוש כספי הזכויות, ישפר משמעותית את איכות החיים של אוכלוסיות רבות בישראל. כשרה לשוויון חברתי, המובילה את המיזם ‘ישראל דיגיטלית’ ראיתי בכך אחריותי להבטיח את היכולת הזאת במסגרת האתר המותאם לסלולרי“.

בשבועות הקרובים עשוייה הממשלה לאשר הפעלת המערכת, שתתבצע במיקור חוץ זאת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן