מוזיקה רדיו | טלוויזיה

השיר I Feel Alive ייצג את ישראל באירוויזיון 2017

השיר השיר I Feel Alive, נכתב על ידי דולב רם ו-בן חזות יבוצע על ידי זוכה העונה הרביעית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" אימרי זיו (Imri Ziv) בחצי-הגמר השני ב-11 במאי בקייב בישראל, ייחשף באופן בלעדי ב'ערוץ הראשון' ב-9 במרץ, 2017 ◄ חברי הוועדה מטעם 'רשות השידור' לבחירת השיר שייצג את מדינת ישראל הם; דוקטור משה מורד (יו"ר), הגברת עליזה דיין-חממה, והעיתונאי יובל גנור; מטעם שידורי קשת, הגברת טמירה ירדני, הגברת מירה שפיגל ומר תומר ג'י; ומטעם תאגיד השידור "כאן", מר אביעד רוזנבוים.
0
0

‘I Feel Alive’ הוא השיר שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2017 בקייב, אוקראינה. השיר ‘I Feel Alive’ השיר יבוצע על ידי אימרי זיו (Imri Ziv) בחצי-הגמר השני ב-11 במאי בקייב. חשיפתו של השיר בישראל באופן בלעדי ב’ערוץ הראשון’ תערך ביום חמישי בשבוע הבא, ה-9 במרץ, במשדר מיוחד, בשעה 21:00.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

השיר I Feel Alive, נכתב על ידי דולב רם ו-בן חזות ויבוצע על ידי אימרי זיו, שנבחר במסגרת התכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון” של ‘שידורי קשת’. תחרות האירוויזיון תתקיים ב-9, ב-11 וב-13 במאי, בעיר קייב, אוקראינה.

חברי הוועדה מטעם ‘רשות השידור’ לבחירת השיר שייצג את מדינת ישראל הם; דוקטור משה מורד (יו”ר), הגברת עליזה דיין-חממה, והעיתונאי יובל גנור; מטעם שידורי קשת, הגברת טמירה ירדני, הגברת מירה שפיגל ומר תומר ג’י; ומטעם תאגיד השידור “כאן“, מר אביעד רוזנבוים.

אִימְרִי זִיו (Imri Ziv), נציג ישראל לאירוויזיון 2017

אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון 2017 עם השיר 'I Feel Alive'
אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון 2017 עם השיר ‘I Feel Alive’

אִימְרִי זִיו (נולד ב-12 בספטמבר 1991) על פי ויקיפדיה הוא נחשב זמר ישראלי; זוכה העונה הרביעית של התכנית “הכוכב הבא לאירוויזיון” בה נבחר להיות נציג מדינת ישראל לאירוויזיון 2017.

זיו, נולד, התחנך ומתגורר בעיר הוד השרון. בנעוריו למד במגמת מוזיקה בתיכון והצטרף ללהקת “צעירי הוד השרון“. את שירותו הצבאי עשה בלהקת חיל החינוך. בשנת 2012, התמודד בעונה הראשונה של תכנית המציאות “The Voice ישראל“, אך הודח בשלב מוקדם של התכנית.

לאחר מכן, הוא הופיע באירוויזיון 2015 ובאירוויזיון 2016, כזמר ליווי של נדב גדג’ ושל חובי סטאר, נציגי ישראל בתחרות הזמר. בשנת 2017, ניצח בגמר העונה הרביעית של תכנית המציאות “הכוכב הבא לאירוויזיון” ונבחר לייצג את ישראל באירוויזיון באותה שנה שיתקיים בקייב במאי.

נוסף לכך, הוא שימש כמדבב בגרסה העברית של הסרט “טרולים“. הזמר זיו, לומד תקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. הוא רווק.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן