חדשות צרכנות

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן בחקירה נגד חב’ סיטי לייף סטייל

סיטי לייף סטייל היא חברה המפעילה את 'אתר באליגם' וגם כנגד הספקים שלה, מתגבשים צעדי ענישה בעקבות החשד העולה שהינו הטעיה והפעלת השפעה בלתי הוגנת לפי חוק הגנת הצרכן ◄ סגנית הממונה וראש אגף חקירות ומודיעין ברשות הגב' אניטה יצחק; ״החקירה באה בעקבות מידעים חדשים שהתקבלו ברשות".
0
0
טל לב מאתר הקניות באליגם ואניטה יצחק סגנית הממונה וראש אגף חקירות ומודיעין ברשות להגנת הצרכן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
טל לב ו-אניטה יצחק

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הודיעה היום (ראשון, כ”ז בסיון התשע”ט) כי היא פותחת בחקירה רשמית כנגד חברת ‘סיטי לייף סטייל’ המפעילה של אתר באליגם וכנגד הספקים שלה ובכלל זה בתחום ה-תיירות בהנהלת המנכלית המשותפת טל לב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, מסרה עוד, כי המהלך בו היא נוקטת כנגד החברה והאתר שבבעלותה הוא בהמשך להתפתחות פרשיית כינוס הנכסים של ‘אתר באליגם’ ובעקבות מידע נוסף שהגיע בימים האחרונים לאנשי הרשות באגף חקירות ומודיעין.

החשד העיקרי, העולה מן המידע שנאסף, כי הינו הטעיה והפעלת השפעה בלתי הוגנת לפי ‘חוק הגנת הצרכן’.

מנהל תחום דוברות, תקשורת, הסברה והדרכת קהילה עורך דין דודו אבן חן, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, מזמינה את נפגעי אתר ‘באליגם’ להיכנס לאתר הרשות ולהגיש תלונה באמצעות האתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן,באופן מהיר ופשוט.

סגנית הממונה וראש אגף חקירות ומודיעין ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הגב’ אניטה יצחק; ״החקירה באה בעקבות מידעים חדשים שהתקבלו ברשות.

הרשות רואה לנכון להתערב בכל מקרה בו קיים חשש להפרת הוראות החוק, תוך ניצול הצרכנים, נאבק בנחישות על כל עשיית רווח על גבם של הצרכנים תוך כדי הפרת החוק“.

אודות באליגם או באלגן לצרכנים

אתר הקניות החברתיות, באליגם, הוקם בשנת 2010, והוא מציע על פי מנהליו בראשם הגב’ טל לב; “חווית קנייה מהנה, נוחה ומשתלמת, מתוך מגוון רחב של עולמות ומוצרים; נעליים מהממות, רהיטים איכותיים, שואבי אבק עוצמתיים, חופשות מהסרטים, ארוחות שף טעימות, מכשירים חשמליים, אקססוריז מדליקים, הצגות ילדים על רמה ועוד.

בקיצור, כל מה שאפשר להעלות על הדעת, והכל מייצרנים ישראלים, יבואנים מובילים ובתי עסק מקצועיים, וכל הטוב הזה “זה מבלי לצאת מהבית!”.

אצלנו אפשר למצוא הכל – נכתב בכרטיס הביקור של האתר בהנהלת המנכלית המשותפת טל לב; “כי לא היינו חולמים להציע לך משהו שלא היינו רוצים גם לעצמנו. וזו המהות של “באליגם“.

ואנחנו שואלים, באמת מכל הלב, גברת לב?

המנכלית ואשת השיווק, לב, ממשיכה ומבטיחה לצרכנים התמימים; “ב’באליגם‘ מחוייבים לשירות בסטנדרט הגבוה ביותר, עם מחלקת שירות לקוחות הזמינה במענה אנושי טלפוני, שמוודאת יום יום שכל המוצרים שרכשת יגיעו עד אליך, בזמן אספקה מהיר במיוחד”.

זאת ועוד; נכתב על ידי האישה כנראה עם הלב הגדול בשוק הישראלי; “נשמח לענות לכל שאלה או בקשה, באכפתיות ומתוך שקיפות מירבית, תוך הבטחה לעשות כל מה שאפשר כדי לגרום לך ליהנות מהביקור באתר ומהקניות שלך בו.

טל לב, בת ה- 48, משמשת כמנכלית משותפת באתר הקניות החברתיות “באליגם“.

במסגרת תפקידה, יזמה לב, מגוון שיתופי פעולה אסטרטגים עם רשתות מובילות והובילה מהלכים שיווקיים דוגמת אפליקציית אייפון לאתר וקמפיין להחדרת הקונספט של קניות חברתיות.

לב, גם מעידה על עברה כמי ששימשה במגוון תפקידים של ייעוץ ושיווק בארצות הברית בחברות דוגמת;Ann Taylor, Colgate, Ciruit City, Campbell Soup.

ללב, על פי עדותה לא רק לב רחב – אלא גם השכלה מורחבת ותואר שני במנהל עסקים מ-Kellogg School of Management, Northwestern University  בשיקגו.

על זה נאמר אשכרה; “שיקגו של אז בישראל של היום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן