חדשות טכנולוגיות תקשורת צרכנות

הרוב בוטחים בטכנולוגיה שתנהל בריאותנו אך לא שתנהל את כספנו

כך חושף מחקר חדש שערכה חברת VMware, המובילה בתחום התוכנה לארגונים, כיצד אנו מקבלים את הטכנולוגיה בחיינו; 69% בוטחים בטכנולוגיה שתשגיח על בריאותנו, 71% מסכימים שהטכנולוגיה תפקח על קרוביהם הקשישים ◄ רק 7% מוכנים להעניק לבינה מלאכותית שליטה על הכסף שלהם, אפילו אם תבטיח חסכון לרכישת דירה מהר יותר.
0
0
אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל | ברקע: בינה מלאכותית | עיבוד צילום: שולי סונגו
אלי שקד

טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים ובלוקצ’יין, משפיעות עלינו יותר ויותר החל מהבריאות שלנו ועד לאופן בו מנוהל הכסף שלנו. מחקר חדש שערכה חברת VMware, המובילה בתחום התוכנה לארגונים, חושף כיצד צרכנים מרגישים בנוגע לכניסת הטכנולוגיה לחייהם וכמה מהם מאמינים בהזדמנויות שהיא מספקת להם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לצורך המחקר, התראיינו כ- 5,000 איש מרחבי אנגליה, גרמניה וצרפת, המהווים מדגם מייצג והוא נערך בין החודשים אוגוסט לספטמבר 2018.

שלושה רבעים (71%) מהמשיבים השיבו שהם מרגישים נוח בפיקוח של טכנולוגיות על קרוביהם הקשישים, מה שיאפשר להם לגור יותר בבתיהם.

נשאלים בטווח הגילאים 55+ היו המקבלים ביותר של טכנולוגיות כאלו (74%), מה שמציע שהדורות המבוגרים יותר מאמינים שעתיד המשפחה שלהם לא טמון כבר בידיים אנושיות בלבד.

בנוסף כמעט חצי (47%) מהמשיבים, ירגישו בנוח עם גישה של הרופא שלהם לנתונים על חייהם הפרטיים (כמו; הרגלי השתייה שלהם, מידת הכושר שהם מבצעים, התזונה ועוד) – לצורך קבלת טיפול רפואי טוב יותר.

נתון מעניין נוסף הוא ש-69% הרגישו בנוח עם המחשבה שמטופלים בבתי חולים, יענדו ‘צמידים’ שינטרו את הנתונים האישיים שלהם וישדרו אותם בזמן אמת לצוות המטפל.

 אלי שקד, מנהל פעילות חברת VMware ישראל; “הטכנולוגיות העכשוויות ויהפכו לכן השיגור לחדשנות של המחר”

בניגוד חד לכך, בכל הקשור לארנק שלנו, אנו מעוניינים ביותר שליטה. רק כרבע (26%) ישמחו לניהול טכנולוגי של ענייניהם הפיננסיים, אפילו אם המשמעות היא יותר חיסכון.

רק 7% יעניקו ל‘בינה מלאכותית’ שליטה על הכסף שלהם, אפילו אם יוכלו בכך לחסוך מהר יותר לרכישת דירה.

בנוסף, 65% מהנשאלים מרגישים לחוצים מהמחשבה להעניק לבנקים שלהם גישה למידע על הוצאות שלהם והרגלים אישיים, כמו; נסיעות, תזונה ותקשורת, לצורך ניהול נכון יותר של הכסף שלהם.

חברת VMware ישראל, מסייעת ללקוחותיה לשנות את הדרך בה הם יוצרים, מעבירים וצורכים את משאבי הIT, בהתאם להתפתחות ולצרכים הספציפיים של הלקוח.

מנהל פעילות חברת VMware ישראל,  מר אלי שקד, מסר, כי; “הנתונים מהמחקר, מוכיחים, כי לאנשים, יש מוכנות לאמץ חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות חדשות, אם אלו משפרות את חייהם.

האתגר לארגונים ולממשלות הוא למקסם זאת באמצעות חדשנות בשירות ומינוף היתרון תחרותי.

ניתן להשיג זאת באמצעות בסיס דיגיטלי שתומך ביישומים, שירותים וחוויות שיכולים לשנות את העולם. ארגונים יספקו כך את המיטב של הטכנולוגיות העכשוויות ויהפכו לכן השיגור לחדשנות של המחר“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן