חדשות כאן ישראל לוד פלילים

הפרקליטות דורשת 15-14 שנות מאסר להורים על התעללות בבתם

"שנה רצופה בייסורים, כאב ואכזריות כלפיה! האלימות, ההתעללות וההזנחה הרגשית והפיזית... הינן מהחמורות שבית משפט ידע וראה, מדובר בהתעללות שכוונה כלפי ילדה (6) חסרת ישע, התעללות ממושכת אינטנסיבית, שנמשכה על פני כ-שנה והתאפיינה ב-אכזריות רבה ◄קשה להתייחס לנאשמים כבני אנוש בעלי רגשות ומצפון, אשר מסוגלים לגלות חמלה ויחס אנוש לזול..." טענה עורכת דין הינד נאבלסי מטעם הפרקליטות.
0
0
 עורכת דין הינד נאבלסי, מטעם פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) ברקע: התעללות בילדה, הדמייה | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עורכת דין הינד נאבלסי

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה היום (יום ראשון, י”ז בתמוז תשפ”א) בבית המשפט המחוזי בעיר לוד, כי מבקשת במסגרת הטיעונים לעונש בעניינם של ההורים בן 51 ובת 36, אשר הורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת ה 6 מלוד, אשר נמצאה כפוּתה בחֵבֶל על-ידי שוטרים בחדר האמבטיה בחודש שעבר, מאסר של בין 11-15 שנות מאסר ל-אב ו- 10-14 שנות מאסר ל-אם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

בתיק שיש בו ‘צו איסור פרסום‘ טענה בדיון מטעם פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עורכת דין הינד נאבלסי; “הנאשמים, לכאורה, היו הוריה של הקטינה, אך הורים הם לא היו בעבורה

כתב האישום, מגולל סיפור חייה של ילדה קטנה, גיבורה שורדת… מתאר את הזוועות אותן חוותה במהלך השנה בה שהתה בבית הוריה.

בהמשך כתב האישום, מתבררת תמונה עגומה ומזעזעת. עורכת דין נאבלסי; “שנה רצופה בייסורים, כאב ואכזריות כלפיה! האלימות, ההתעללות וההזנחה הרגשית והפיזית

הינן מהחמוּרות אשר בית משפט, ידע וראה, מדובר בהתעללות שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע, התעללות ממושכת אינטנסיבית, שנמשכה על פני כ-שנה והתאפיינה ב-אכזריות רבה.

הנאשמים השחיתו את נפשה, את התמימות שלה, את הילדות שלה, מחקו את קיומה כאדם וכילדה, צִילְּקוּ את נפשה וגופה וגזלו ממנה את זכות לקיום – הזכות לאכול, לשחק ולקבל חום ואהבה, זכויות שכל ילד זוכה להן מצד הוריו…

קשה להתייחס לנאשמים כבני אנוש בעלי רגשות ומצפוּן, אשר מסוגלים לגלות חמלה ויחס אנוש לזוּלת.

התיאורים המופיעים בכתב האישום, עולים על כל דמיון ויש בהם כדי ללמד על מידת האכזריות ואטימות הלב שגילו הנאשמים בהתעללות הקשה בבתם”. טענה עורכת דין הינד נאבלסי, מטעם פרקליטות מחוז מרכז (פלילי).

הפרקליטות; “התיאורים המופיעים בכתב האישום, עולים על כל דמיון…”

דוברת מחוז תל אביב, באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין הילה ימיני, מסרה לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי כזכוּר, נטען כלפי הנאשמים בכתב האישום ריבוי עבירות של התעללות בקטין בידי אחראי, תקיפת קטין הגורמת חבלה חמורה על ידי אחראי, הזנחת קטין על ידי אחראי בצוותא וכליאת שווא של קטין בצוותא.

הפרשה העגומה נתגלתה ונחשפה על ידי צוות שוטרי סיור שכלל שוטרת ושוטר שהגיעו למקום שמעו את הבכי של הילדה ונערכו לפרוץ לבית הנעול, כאשר לפתע הגיעו הוריה.

אביה של הילדה פתח את הדלת והלך לעבר חדר האמבטיה, כאשר השוטרים בעקבותיו. מחקירה ראשונית, התברר, כי הנאשמים, מנעו מבתם מזון ואף לא דאגו לה לטיפולים רפואיים נאותים ואף השאירו אותה לבדה בבית ללא השגחה.

כאשר הבחינו השוטרים בילדה הכפותה, ניסה שוטר להתיר את החבל העבה ומשלא עלה הדבר בידו, נטל סכין, חתך את החבל העבה ושחרר את הילדה.

השוטרים הזעיקו אל המקום גורמי רפואה שפינו את הילדה בת ה-6 במצב בריאותי קשה לטיפול בבית החולים ועצרו את ההורים. מעצרם של ההורים, הוארך מעת לעת בבית המשפט.

בחיפוש שערכו השוטרים בביתם של הנאשמים נאספו ממצאים הקושרים אותם למיוחס להם וכן נגבו עדויות שחיזקו את החשדות נגדם.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן