חינוך מועצה אזורית הערבה התיכונה

הערבה התיכונה‏ מקום 1 בגיוס לצהל ובצמרת זכאות לבגרות

המועצה האזורית ערבה תיכונה ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה‏ דר' אייל בלום; "ילדנו, הציבו את הערבה התיכונה במקום הראשון בארץ עם 100% גיוס לצהל!!! כמו כן, אחוזי הזכאות לבגרות בערבה הינם מהגבוהים בארץ 88.5% כאשר הממוצע הארצי עומד על 69% בלבד! השלמנו ב-3 השנים האחרונות עליה של 4.3% ב-5 יחידות בגרות במתמטיקה!".
0
0
דר' אייל בלום ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה
דר’ אייל בלום ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה

מקץ 6 שנות כהונה, יכול דר’ אייל בלום (44) להתרווח בכורסת ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה, לסמן עוד ‘וי’ אחד גדול הפעם בתחום החינוך; “נתוני הזכאות לבגרות והגיוס לצהל שפורסמו השבוע על ישובי המועצה האזורית, ממלאים אותנו בגאווה והנם תוצאה של עבודה אינטנסיבית ורציפה של כלל גורמי החינוך הפורמאלי, הבלתי פורמאלי וערכי הקהילה בערבה” כתב בדף הפייסבוק שלו ראש המועצה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כך נכתב באודות מחלקת החינוך במועצה האזורית הערבה התיכונה; “מחלקת החינוך בערבה, פועלת לקידום תהליכים ליצירת חינוך משמעותי, לעידוד למצוינות ולמימוש עצמי של כל תלמיד וכל מורה בהתאם ליכולות והחוזקות שלו.

אנחנו פועלים לחיזוק חינוך יצירתי, ערכי, המעודד צמיחה, התפתחות, תרומה לקהילה, רכישת מיומנויות חברתיות ומיומנויות ללמידה מתוך חקר, סקרנות ועניין. אנחנו בונים מערכת תהליכית, משלימה, כוללת, המלווה את ילדינו מהגיל הרך ועד סיום כיתה יב’, במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות כאחד”.

וזהו מקרה שבו שלכל מילה, לא הייתה רק כוונה אלא מימוש בפועל של עד 100% כפי שעולים מן  הנתונים המתפרסמים כיום הישגי המועצה האזורית הערבה התיכונה.

נחזור לחדשות מן הערבה, דר’ אייל בלום ראש ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה, שאינו יכול להסתיר את התרגשותו ושביעות רצונו מהרמה אליה הגיעו ילדי ‘הערבה התיכונה’.

בעקבות כך, פרסם את פוסט שכתב, היום (שישי, ח’ באב התשע”ח) בו הוא מציין בדף הפייסבוק; “ילדנו, הציבו את הערבה התיכונה במקום הראשון בארץ עם 100% גיוס לצהל!!!

 הערבה התיכונה  דר’ אייל בלום, גם יודע לגדל תלמידים נדירים לא רק בערבה אלא בארץ ישראל כולה.

כמו כן, אחוזי הזכאות לבגרות בערבה, הינם מן הגבוהים בארץ 88.5% כאשר אחוזי הזכאות לבגרות בממוצע הארצי עומד על 69% בלבד! מר בלום, מציין בנוסף, כי; “השלמנו בשלוש השנים האחרונות, עלייה של 4.3% ב-5 יחידות בגרות במתמטיקה!אני רוצה להודות לילדי הערבה על ההישגים המרשימים.

אין ספק שגידלנו דור המשך איכותי ומוכשר ולצוות מערכת החינוך בערבה התיכונה, תודה על עבודתכם האיכותית, המסורה ותחושת השליחות שמאפיינת אותם יום-יום, שעה שעה למען עתיד ילדנו”! – כתב וסיכם ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה‏ מר אייל בלום.

גרף משרד החינוך לאחוז נתוני זכאות לבגרות
גרף משרד החינוך לאחוז נתוני זכאות לבגרות

דר’ אייל בלום, יליד מושב חצבה שבערבה, הוא בעל תואר ראשון במדעי החיים מטעם האוניברסיטה הפתוחה, מצטיין בלימודי תואר שני בביוטכנולוגיה מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים ומכון וולקני כשנושא המחקר היה גנטיקה של תכונות כמותיות בצמחים

זאת ועוד; במסגרת שירותו הצבאי שירת בלום, כלוחם בסיירת צנחנים ולימים בצוות הראשון שהקים את סיירת אגוז המחודשת. כמו כן, לחם במלחמת לבנון השנייה ועדיין מתנדב לשירות מילואים.

על זה רק נותר לומר זו עשיית ציונות ועל כך, יש לו את הקבלות. האיש דר’ אייל בלום, גם יודע לגדל תלמידים נדירים לא רק בערבה אלא בארץ ישראל כולה.

אל נתוני עיתון ‘ישראל היום’ .

אל נתוני משרד החינוך.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן