חדשות בריאות מינויים במגזר הציבורי סרטן

המרכז הרפואי הלל יפה: דר’ ולריה סמניסטי תנהל היחי’ לאונקולוגיה

דר' סמינסטי, נכנסת לנהל יחידה ב'מרכז הרפואי הלל יפה' שהוקמה לפני כשבע שנים בלבד ואשר נותנת מענה היקפי נרחב למטופלים הנדרש לכך בחדרה והסביבה ◄ דר' סמניסטי: "נכנסתי ליחידה שצרכי מטופליה רק הולכים וגוברים... האתגר כאן, הוא רב, וחשוב מאוד להגדיל את כוח האדם המטפל וכן להגדיל את המרחב בו ניתנים הטיפולים".
0
0
דר' ולריה סמניסטי מנהלת חדשה ליחידה לאונקולוגיה ב-מרכז הרפואי הלל יפה - חדרה | צילום: מרכז הרפואי הלל יפה | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דר’ ולריה סמניסטי

דר’ ולריה סמניסטי, החתומה על מחקרים בתחום סרטן הקיבה, הלבלב קיבה ודרכי השתן והמשמשת כחברה באיגוד האונקולוגיה הישראלי, האמריקאי והאירופאי, תהיה מנהלת ‘היחידה לאונקולוגיה של המרכז הרפואי הלל יפה’ בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דר’ סמינסטי היא בוגרת לימודי רפואה, בהצטיינות, בלוגנסק – אוקריאנה. עלתה לארץ ישראל, לפני כ- 15 שנה (בשנת 2004) והיא תושבת חיפה. בתום לימודי הרפואה ביצעה התמחות ב-ילדים ולאחר מכן, ב’קרדיולוגית ילדים‘.

עם הגעתה לישראל, ולאחר שעברה את מבחני הרישיון, הנדרשים לעיסוק ברפואה, החליטה לבצע התמחות נוספת, הפעם בתחום התובעני של; אונקולוגיה.

את ההתמחות, אותה ביצעה בבית החולים רמבם בעיר חיפה, סיימה בהצטיינות, ושימשה במהלך 13 השנה האחרונות, כמתמחה ולאחר מכן, רופאה בכירה באונקולוגיה במרפאת גידולי מערכת העיכול, (ובעיקר; סרטן הלבלב) של ‘הקריה הרפואית לבריאות האדם רמבם’.

היא חתומה על מחקרים בתחום סרטן הקיבה, הלבלב קיבה ודרכי השתן וחברה באיגוד האונקולוגיה הישראלי, האמריקאי והאירופאי.

דוברת ‘המרכז הרפואי הלל יפה’ הגב’ דפנה נבו, הוסיפה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי כאמור ‘היחידה לאונקולוגיה של המרכז הרפואי הלל יפה‘ הוקמה בשנת 2013, ונותנת כיום מענה ללמעלה מ- 2500 מטופלים בסביבת בית החולים.

בין תכניותיה של דר’ סמינסטי; הגדלת  צוות היחידה לאונקולוגיה והגדלת המתחם בו ניתנים כיום הטיפולים, זאת לאור הגידול הרב במספר המטופלים להם ניתן מענה במסגרת היחידה.

עוד בכוונתה להתחיל מחקרים קליניים, להמשיך מחקרים קיימים ולבצע מחקרים פנימיים. כמו כן, לקיים ישיבות מולטי- דיסציפלינריות בתחומים; מערכת העיכול, אורולוגיה ופולמונולוגיה.

“נכנסתי אל יחידה לאונקולוגיה שצרכי מטופליה, רק הולכים וגוברים” – מוסיפה ומציינת דר’ ולריה סמניסטי; “האתגר כאן הוא רב, וחשוב מאוד להגדיל את כוח האדם המטפל, וכן להגדיל את המרחב, בו ניתנים הטיפולים.

אני יודעת שקיימות תכניות להרחבת פעילות היחידה לטובת המטוּפלים בה. לי כרופאה, חשוב, כי יינתן מענה היקפי, לכל הבא בשערינו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן