חדשות בריאות

הלל יפה: דר’ אפרת סיטי-אליפז מנהלת מח’ פסיכיאטרית

במרכז רפואי הלל יפה מצהירים, כי הם "דואגים לבריאות הנפשית שלכם" ומינו את דר' אפרת סיטי-אליפז, מינוי חדש לתפקיד מנהלת המחלקה הפסיכיאטרית ומערך השירותים האמבולטוריים של בריאות הנפש במרכז הרפואי הלל יפה – חדרה ◄ דר' סיטי- אליפז, היא גם  מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון והינה בעלת עשייה אקדמית רחבה. חברה בוועד המרכזי של  איגוד הפסיכיאטריה בישראל ושימשה כמזכלית החברה לבריאות הנפש בקהילה.
0
0
דר' אפרת סיטי אליפז מנהלת המחלקה הפסיכיאטרית ומערך השירותים האמבולטוריים של בריאות הנפש | עיבוד צילום: שולי סונגו
דר’ אפרת סיטי-אליפז

 “כמנהלת חשוב לי להוות מוקד מצוינות אקדמי וטיפולי בתחום ‘בריאות הנפש'” – כך אומרת בין השאר, דר’ אפרת סיטי-אליפז, עם כניסתה לתפקיד הבכיר כמנהלת המחלקה הפסיכיאטרית ומערך השירותים האמבולטוריים של בריאות הנפש במרכז הרפואי הלל יפה, חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ סיטי-אליפז, מדגישה, כי;  “בהתאם למוקד המצוינות האקדמית, אני רואה חשיבות רבה בהנגשת הטיפולים לבריאות הנפש בקהילה והשימוש בכל הכלים המקצועיים העומדים לרשותנו, כאן ב”הלל יפה” לטובת מטופלנו”.

דר’ אפרת סיטי-אליפז, החלה לנהל את המחלקה לפסיכיאטריה של המרכז הרפואי הלל יפה, בראשית פברואר, שנה זו.

תפקיד שמסגרתו היא אחראית גם על כל השירותים המוגדרים תחת בריאות הנפש בבית החולים ובכללם – המרפאות לבריאות הנפש בילדים ונוער, במבוגרים. כמו כן על ‘היחידה לאשפוז יום’  ומחלקת האשפוז הפתוחה.

דר’ סיטי-אליפז, החליפה את דוקטור לידיה לרנר, אשר פרשה לגמלאות.

 דר’ סיטי-אליפז, היא גם מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון, והינה בעלת עשייה אקדמית רחבה.

דוברת המרכז הרפואי הלל יפה, הגב דפנה נבו, מוסיפה לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה‘ כי דר’ סיטי-אליפז, היא תושבת חיפה.

היא בוגרת ‘הפקולטה לרפואה של הטכניון’ בחיפה ובימים אלו, היא אף לומדת לתואר שני בניהול מערכות בריאות במסגרת אוניברסיטת חיפה.

את התמחותה השלימה דר’ סיטי-אליפז ב‘מרכז לבריאות הנפש, שלוותה’. בהמשך, שימשה כרופאה בכירה ב‘מרכז לבריאות הנפש לב השרון’.

משנת 2010, עבדה דר’ סיטי-אליפז, כמנהלת המיון הפסיכיאטרי במרכז לבריאות הנפש מזור, עכו ובהמשך מונתה למנהלת המחלקה האַמְבּוּלָטוֹרית ב”מזור“, שכללה יחידה לטיפול  יום.

דר’ אפרת סיטי-אליפז, היא גם  מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון, והינה בעלת עשייה אקדמית רחבה.

חברה בוועד המרכזי של  ‘איגוד הפסיכיאטריה בישראל’ ואף שימשה כמזכלית ‘החברה לבריאות הנפש בקהילה‘.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן