אופנה בעולם גבר | Man

הזמר עומר אדם פרזנטור מותג הגברים Mango Man

זו הפעם הראשונה בה בוחר המותג הבינלאומי מותג הגברים Fashion MANGO Man פרזנטור מקומי שייצג את המותג הפופלרי והמצליח ◄עומר אדם; "אני מתחבר מאוד לרעיון של להיות חלק ממותג אופנה בינלאומי מצליח ושמח שניתנה לי הזדמנות לעבוד עם מותג שאני אוהב ומזדהה עמו. אני מצפה לצילומי הקמפיין שישלבו בין עולם הבמה לעולם האופנה".
0
0
עומר אדם נבחר פרזנטור מותג הגברים Fashion MANGO Man Israel | צילום: משה נחמוביץ  עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עומר אדם נבחר פרזנטור מותג הגברים Fashion MANGO Man Israel | צילום: משה נחמוביץ  עיבוד צילום: שולי סונגו ©

רשת האופנה הבינלאומית MANGO MAN  חושפת כי עומר אדם, הזמר המצליח בישראל, ישמש כפרזנטור של מותג הגברים Fashion MANGO Man בארץ ישראל. זו הפעם הראשונה בה בוחר המותג הבינלאומי פרזנטור מקומי שייצג את המותג הפופלרי והמצליח.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הזמר עומר אדם, הגיב בקצרה; “אני מתחבר מאוד לרעיון של להיות חלק ממותג אופנה בינלאומי מצליח ושמח שניתנה לי הזדמנות לעבוד עם מותג שאני אוהב ומזדהה עמו. אני מצפה לצילומי הקמפיין שישלבו בין ‘עולם הבמה’ ל‘עולם האופנה’“.

מנכ”לית MANGO ישראל, הגב’ דנה טרנר הבהירה, כי; “הבחירה בזמר עומר אדם, משקפת את ערכי המותג בהיותו צעיר, מצליח, עדכני ואהוב מאוד על ידי קהלים נרחבים בארץ. אנו מברכים על הצטרפותו למשפחת MANGO, ובטוחים, כי יתרום רבות למותג“.

◄ביוגרפיה

הזמר אדם, נולד בארצות הברית. בשנת 1996, בהיותו בן שלוש, עבר לגור עם משפחתו במושב משמר השבעה, שם הוא התגורר עד 2017. אביו, רב סרן יניב אדם, שימש סגן מפקד סיירת שלדג וסמג”ד של גדוד הצנחנים 202.

עם בני המשפחה, שמוצאה קווקזי מצד האב ואשכנזי מצד האם, נמנים קצינים בכירים נוספים, ובהם סבו של עומר, אלוף משנה וניצב משנה שמואל אדם, והאלופים יקותיאל אדם ובנו אודי אדם. קרוב משפחה נוסף הוא יקותיאל רבאייב, שנפל בהגנה על פתח תקווה כשומר המושבה ב-1916.הזמר עומר אדם עצמו שירת בבסיס הדרכה 20 כחייל בחיל החימוש.

קריירה

בשנת 2005, השתתף עומר אדם בתחרות השירים “שיר נולד” בחנוכה, כששר לצדו של טל מוסרי את השיר “ילד פלא“.

◄ 2009–2010: נמס ממך

אדם השתתף בעונה השביעית של התוכנית “כוכב נולד“. במהלך העונה חשף הבלוגר עומרי חיון, כי אדם “זייף את גילו האמיתי” ברישום לתוכנית והצהיר, כי הוא בן 16, למרות שהיה רק בן 15, פחות מגיל המינמום המוגדר בתקנות. בעקבות החשיפה, הודיע על פרישה מן התוכנית.

בהמשך אותה שנה הוציא סינגל בכורה שנקרא “להיאבד ברוח” ולאחריו הוציא את הסינגל “אל תבכי“. בתחילת 2010, הוציא את הסינגלים “את בליבי“, “נמס ממך” ובסוף חודש יולי הוציא סינגל נוסף, “חוזה בנשמה“, שהיה שיר הנושא של התוכנית “חתונת השנה” בערוץ 2.

באוגוסט אותה שנה, הוציא את השיר “הופה“, תרגום עברי לשירו של הזמר היווני גיאורגוס אלקאיוס שבוצע באירוויזיון 2010 (שם השיר ביוונית: Ωπα), ובדצמבר 2010 הוציא את אלבומו הראשון “נמס ממך“, שכלל את הסינגלים שהוציא ושירים נוספים ובהם; “נעתי בתוך מעגל“, “בלילה קר” ו”לא תדעי דמעה“. בנוסף כלל האלבום גרסאות רמיקס לחלק מהשירים.

◄ 2011–2012: ילד טוב בגוף של ילד רע

בשנת 2011, כחודשיים לאחר צאת אלבומו, הוציא את הסינגל הראשון “מאושרת” שנכלל בתוך פרויקט האוסף “אחד סוכר שחור חזק“. ב-15 ביוני 2011, הופיע לראשונה בפני קהל של אלפי אנשים באמפי’ קיסריה והפך לזמר הצעיר ביותר שהופיע בקיסריה (גיל 17 ושמונה חודשים).

ב-22 בינואר 2012 הוציא אדם את הסינגל “אל תחפשי“.

השיר נכלל באלבומו “ילד טוב ילד רע“, שיצא לאור ב-29 בינואר. מתוכו התפרסמו גם השירים “מאושרת” ו”בניתי עלייך“.

בהמשך אותה שנה, השתתף לצד סוכנו האישי אסף אטדגי והכותב יאיר דאבוש בסדרת הדוקו-ריאליטי “הסוכנים“.

2013: מוזיקה ושקט

ביוני 2013 השתתף אדם במסגרת הפעילות הרשמית של שבוע הגאווה בתל אביב, וביצע את השיר “תל אביב” השיר המרכזי שליווה את מצעד הגאווה בתל אביב והאירועים מסביבו.אדם השתתף כזמר אורח באירוע המרכזי של מצעד הגאווה ועורר תגובות חיוביות. בשנת 2013 הוא גם הוציא את האלבום “מוזיקה ושקט“. זכה ב‘פרס כפתור הכסף’ מיוטיוב באותה שנה.

◄ 2014–2015: מודה אני

בשנת 2014, הוציא אדם את השיר “נועצת מבט” שאחרי חודשיים זכה ל-2 מיליון צפיות. באותה שנה הוציא גם את השיר “מהפכה של שמחה” ביחד עם הזמר ליאור נרקיס שזכה ליותר מ-19 וחצי מיליון צפיות ביוטיוב, והוציא את השיר “מודה אני” שזכה ליותר מ-16.5 מיליון צפיות (נכון בנובמבר 2016).

בשנת 2015, שר את שיר הנושא של הסדרה “זגורי אימפריה” שנכתב על ידי מאור זגורי.

ביצע את השיר “זמר שלוש התשובות” של רבקה זוהר שחודש בעבר על ידי זהבה בן בגרסה מחודשת נוספת שבה, בשונה מהגרסאות הקודמות, הגבר עושה הכל למען האישה ולא להפך.

בתאריך 29 במאי 2015, הוציא הזמר את השיר “בוקרשט” שנכתב על ידי דורון מדלי.

ב-10 באוגוסט 2015, יצא אלבומו הרביעי של אדם “מודה אני“.

ב-8 בדצמבר 2015, יצא אלבום משותף ביחד עם משה פרץ בשל המופע המשותף שלהם “מהפכה“.

◄ 2016: אחרי כל השנים

ב-31 בינואר 2016, הוציא אדם את השיר “אחרי כל השנים” כסינגל שכתב והלחין אבי אוחיון ועיבד אסף צרויה. השיר זכה להצלחה רבה בישראל: השיר זכה למעל מ-16 מיליון צפיות ביוטיוב, הגיע למקום הראשון במצעד הפזמונים של רשת ג’ ושל רדיו אמצע הדרך, ולמקום השני של מצעד הפזמונים של מדיה פורסט.

ב-16 בפברואר 2016, הוציא אדם את השיר “שדות של תירוצים” כסינגל. השיר נכתב והולחן על ידי מאור תיתון ואלעד טרבלסי. נכון לנובמבר 2016, השיר זכה יותר מ-8 מיליון צפיות ב-Youtube. השיר זכה לביקורות טובות מצד אחד ולביקורות פחות טובות מצד שני.

ב-8 באוגוסט 2016, הודלפו 4 שירים מאלבומו העתידי והשישי של אדם, הראשון הוא השיר “סיפור ישן“, דואט של אדם עם לירן דנינו ב-10 בספטמבר 2016, פורסם השיר הרשמי ביוטיוב.

השלישי, הוא “אף אחד לא יושב פה“. ב-31 באוקטובר הודלף שירו “איזבל” שהוציא בשביל בת מצווה של אלמונית. ב-19 בנובמבר 2016 הוציא את שירו הרביעי מהאלבום החדש שעתיד לצאת “פוליטיקה וסקס” שכתב והלחין לו אורי בן ארי. “סיפור ישן” הגיע למקום ה-11 במצעד השנתי של גלגלצ לשנת תשע”ז.

◄ 2017: פרזנטור MANGO Man ישראל

ב-13 בפברואר 2017, הוציא את האלבום אחרי כל השנים. ב-פברואר 2017, הוציא את השיר “מביט מהצד” שהגיע למקום ה-18 במצעד השנתי של גלגלצ לשנת תשע”ז ולמקום ה-17 במצעד השנתי של רשת גימל. ב-26 במרץ 2017 הוציא את השיר “מזל” ביחד עם אייל גולן שלקוח מהאלבום החדש של אייל גולןלא פשוט להיות פשוט“.

ביולי יצא הסינגל “פעם בחיים” שנכתב על ידי אלעד טרבלסי והולחן ועובד על ידי אסף צרויה. הסינגל הגיע למקום ה-6 במצעד השנתי של גלגלצ לשנת תשעז. באותו חודש הוציא גם את השיר “בסוף הכל חולף” שהגיע למקום ה-4 באותו מצעד.

בחנוכה 2017, ישתתף בפסטיגל שיקרא הפעם “סטורי פסטיגל” לצד לי בירן, דניאל גד, שירה לוי, מיקי קם ועוד.

◄חיים אישיים

בשנת 2014 החל אדם במערכת יחסים עם מעיין אשכנזי, לימים דיירת בית “האח הגדול” בעונתה השמינית, אולם ב-2015, השניים נפרדו. מ-2015 אדם נמצא בזוגיות עם רומי עפרון. מתגורר בעיר תל אביב.

◄המידע אודות הזמר עומר אדם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן