חדשות בריאות כירורגיה פלסטית ואסתטית

האיגוד לכירורגיה פלסטית: אין קשר בין סיליקון לסרטן השד

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית: "אנחנו מעודכנים בכל מידע חדש ודואגים תמיד לבריאות האישה וזכויותיה, מדובר בתופעות לוואי נדירות וידועות שדיווחנו עליהן למשרד הבריאות כבר לפני שלושה חודשים בנייר עמדה... המחקרים לא מצאו קשר בין משתלי סיליקון לסרטן השד וזה משמח אותנו מאוד. אבל, צריך לזכור שלטיפול אסתטי יש סיבוכים וסיכונים ולכן כל אישה חייבת לזכור שניתוח פלסטי או טיפול אסתטי מכל סוג עושים רק אצל רופא מומחה בכירורגיה פלסטית".
0
0
אישה צעירה בוחנת משתלי סיליקון
אישה בוחנת משתלי סיליקון

מחקרים לא מצאו קשר בין משתלי סיליקון ל’סרטן השד’ וזה משמח אותנו מאוד ב’איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית’ קיבלו בקורת רוח את נתוני המחקר של הגרדיאן (The Guardian) העיתון היומי הבריטי, הכלל-ארצי; “המחקרים לא מצאו קשר בין משתלי סיליקון ל-סרטן השד וזה משמח אותנו מאוד” – אמר דר’ מאיר כהן, יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כידוע, דווח, עיתון ה”גרדיאן” הבריטי, כי במשרד הבריאות בבריטניה, הצטברו 1,459 דיווחים על תופעות לוואי הקשורות ב‘שתלים’ ל‘הגדלת שדיים’ ב-שלוש השנים האחרונות.

“אנחנו מעודכנים בכל מידע חדש ודואגים תמיד לבריאות האישה וזכויותיה, מדובר בתופעות לוואי נדירות וידועות שדיווחנו עליהן למשרד הבריאות כבר לפני שלושה חודשים בנייר עמדה. הבהיר דר’ מאיר כהן, יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית.

“המחקרים לא מצאו קשר בין משתלי סיליקון לסרטן השד וזה משמח אותנו מאוד. אבל, צריך לזכור שלטיפול אסתטי, יש סיבוכים וסיכונים ולכן, כל אישה חייבת לזכור שניתוח פלסטי או טיפול אסתטי מכל סוג עושים רק אצל רופא מומחה בכירורגיה פלסטית.

דר’ כהן, מסר, כי; “אנחנו ממליצים לנשים שעברו הגדלת חזה או שיחזור שד, גם אם הכל בסדר לפנות למנתח הפלסטי שלהן בחלוף כ-10 שנים על מנת להיבדק ולקבל מידע על החלופות לרבות מעקב או החלפת המשתלים.

אנו קוראים למשרד הבריאות לאמץ את המלצותינו לתעודת אחריות אחידה לשתלים בעת מתן אישור ל-יבוא משתלים לישראל ובמקביל להקים ‘מאגר מידע לאומי לתיעוד סיבוכים’ בתחום הרפואה האסתטית“. סיכם דר’ כהן, יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית. 

█ נייר העמדה של האיגוד העוסק בטיפול בסיבוכים הנקרא; “סיבוכי משתל שד והמלצה לאחריות” נשלח למנכל משרד הבריאות…”

דוברת וממונה על יחסי ציבור של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית | הגב’ נאוה עינבר, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינה‘ כי; נייר העמדה של האיגוד העוסק בטיפול בסיבוכים הנקרא; “סיבוכי משתל שד והמלצה לאחריות” נשלח למנכל משרד הבריאות מר משה בר סימן טוב, ראשת מנהל רפואה – ורד עזרא ומנהל האגף לציוד רפואי דר’ נדב שפר בספטמבר 2018, הנייר נכתב על ידי וועדה שהוקמה באיגוד בראשות דר’ רם סילפן.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ-300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

האיגוד, המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.

כחברי איגוד, יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטיwww.plasticsurgery.org.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן