כאן חולון לב וכלי דם רפואת ילדים

דר’ חגי דקל מונה מנהל המח’ לניתוחי לב-חזה ב’וולפסון’

דר' דקל נשוי ואב לארבעה, למד בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובהמשך עשה התמחות בניתוחי לב במבוגרים וילדים במחלקת ניתוחי לב וחזה כאן ב'וולפסון' וקיבל את תואר 'המומחה' בשנת 2012 מטעם משרד הבריאות ◄ מנכלית המרכז הרפואי וולפסון בחולון, דר ענת אנגל, אמרה על המינוי, כי; "דר' דקל הוא מהרופאים המצוינים, המנוסים והנמרצים שלנו. אני בטוחה ש'המחלקה לניתוחי לב' בהובלתו תצמח ותשגשג ותגיע להישגים רבים נוספים".
0
0
דר' חגי דקל מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי 'וולפסון' בחולון | צילום: נאור בן סלמון | עיבוד צילום: שולי סונגו
דר’ חגי דקל

דר’ חגי דקל, מונה לתפקיד מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי ‘וולפסון’ בעיר חולון. דר’ חגי דקל (48), זאת, במקביל לדר’ ליאור ששון, אשר ימשיך לנהל את המחלקה לניתוחי לב ילדים במרכז הרפואי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

דר’ דקל נשוי ואב לארבעה, למד בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ובהמשך עשה התמחות בניתוחי לב במבוגרים וילדים במחלקת ניתוחי לב וחזה כאן ב’וולפסון‘ וקיבל את תואר ‘המומחה’ בשנת 2012 מטעם משרד הבריאות.

דר’ דקל המשיך לשנה נוספת של ‘התמחות-על‘ בתחום ניתוחי לב מורכבים במבוגרים בבית החולים “Sunnybrook” בעיר טורונטו שבקנדה ושנה נוספת של התמחות-על בניתוחי לב בילדים בבית החולים “sick kids” שבטורונטו, הנחשב לאחד מבתי החולים המובילים בעולם בתחום ניתוחי הלב בילדים.

דוברת וממונה על ההסברה של המרכז הרפואי ’וולפסון בעיר חולון, הגב’ מיכל ויינשל שיינמן, הוסיפה ומסרה לפורטל ל’פורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה כי; עם חזרתו מקנדה, דר’ דקל השתלב בניתוחי הלב במבוגרים ובניתוחי הלב בילדים במרכז הרפואי ‘וולפסון‘ בחולון.

█ מנכלית המרכז הרפואי וולפסון, דר’ ענת אנגל; “דר’ דקל הוא מהרופאים המצוינים, המנוסים והנמרצים שלנו…”. 

דר’ דקל, מכהן בצוות בכיר של שני מנתחי הלב בפרויקט ההומניטרי ‘הצל ליבו של ילד‘ שהיא עמותה בינלאומית שנוסדה בישראל בשנת 1995 במרכז הרפואי וולפסון-חולון. מטרתה של העמותה היא לשפר את מצבם הבריאותי ורווחתם של ילדים באשר הם, ללא תלות במוצאם הלאומי, דתם, צבע עורם, מינם או מצבם הכלכלי.

משימתה על העמותה ‘הצל ליבו של ילד‘ לשפר את איכות הטיפול הרפואי המוענק לילדים ממדינות מתפתחות וליצור מרכזי מיומנות במדינות אלה.

בנוסף, עם חזרתו לארץ – דר’ דקל, פיתח את נושא ה‘אקמו’ (תמיכה באמצעות מכונת לב-ריאה) בחולים מבוגרים הסובלים מכשל לבבי או נשימתי וכיום המרכז הרפואי ‘וולפסון’ משמש כמרכז הקולט מטופלים הזקוקים לשירות מכלל המרכזים הרפואיים באזור.

מנכלית המרכז הרפואי וולפסון בחולון, דר ענת אנגל, אמרה על המינוי, כי; “דר’ דקל הוא מהרופאים המצוינים, המנוסים והנמרצים שלנו.

אני בטוחה ש’המחלקה לניתוחי לב‘ בהובלתו תצמח ותשגשג ותגיע להישגים רבים נוספים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן