חדרה חדשות משה נעים

גילוי נאות טור אגואיסטי עם בחירת גנדלמן לראשות העיר

כעיתון וותיק, אנו מבקשים, כי עם כניסתו לקדנציה הבאה, יתחשב בכל עסק חדרתי, ייתן לו עדיפות על פני ספקים מחוץ לעיר וכן גם לכל מקומון חדרתי שתושביו הם משלמי המסים הממנים את המפעל בו שולט כעת גנדלמן ושיזכור הם חלקם ילדי העיר ותושבי חדרה ולא רק טרמפיסטים על העיר בין תל אביב לחיפה ולא יקפח את פרנסתם... מר גנדלמן, זכור תמיד, כי המפתח בידיים שלך. המקלדת בידיים שלנו. זו מהותה של הדמוקרטיה.
0
0
צבי גנדלמן ראש העיר חדרה
צבי גנדלמן ראש העיר חדרה

תושבי חדרה לא נראו עליזים אתמול (יום שלישי, כ”א בחשוון ה’תשע”ט, ה-30 באוקטובר 2018) במיוחד וגם לא עצובים כל כך, כמו כל “שובך יונים” פעיל, עפו ממנו הבוקר, ה”יונים” איש איש לעיסוקו ולעת ערב, הם ישובו אליו כשבזווית העין הם מבחינים במדרכה המסוכנת, בערימת זבל שנשכחה… אתמול, למרות שניתנה להם ההזדמנות לשנות זאת ולבחור ראש עיר חדש לעיר ישנה ורדומה הם (רק 16,504 תושבים כ- 21% מכלל בעלי זכות ההצבעה) המשיכו  לבחור בראש המכסיף-מלבין, האיש העייף, העונה לשם צבי גנדלמן לעוד 5 שנים. עצוב. שמייח, זוהי הדמוקרטיה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

זוהי הדמוקרטיה בשלמותה על מעלותיה ועל מגרעותיה. צריך לכבד אותה. כאשר לא מעט שאלו אתמול בבוקר הזה; “איך בלעת את הכובע בפעם השנייה?”

ואני השיבותי להם; “זוהי דעתי על מר גנדלמן, למן הרגע הראשון בה הופיע בפוליטיקה המקומית עד שלשום בלילה.

מר גנדלמן, לדעתי אינו מתאים לתפקיד ראש עיריית חדרה, גם כיום. זוכרים, זו דעתי, אבל הציבור חושב אחרת. זוהי הדמוקרטיה.

איך אפשר להסביר את זאת? כאשר לחדרה, ניתנה הזדמנות פז להחליף את הראש – פשוט מאד, אף מועמד לראשות העיר חדרה לא השכיל ל”שבת על גנדלמן” מיום מעצרו לפני 4 חודשים ועד יום הבחירות, אתמול.

זה היה ניכר גם בשיממון התקשורתי המקומי כשהם 5 מועמדים ראויים ממחזרים חומר לעוס על מעלליו ומחדליו של מר גנדלמן, מידע שלא חידש דבר. עצלנות, טיפשות, קמצנות – רק להם התשובה.

גם חלק מהמקומונים השתתקו כש”קנו” את שתיקתם תמורת כסף. אנחנו לא הסכמנו ל”סדר” הזה, כבר לפני כשנתיים וחצי וגם לא נסכים.

נבקר את ראש העיר, אם צריך. עברו 5 שנים ללא כל פרסום מעיריית חדרה ומצאנו עדיין אוכל במקרר ובעיקר חופש בחירה מה לכתוב ומה לא. זוהי דעתי. זוהי הדמוקרטיה.

משרדי הפרסום (רובם אם לא כולם מחוץ לעיר) שגרפו לכיסם עשרות אלפי שקלים ואם לא מאות, ליוו את המועמדים ועשו להם עבודה רעה מאד רעה בתחום “הפרסום האגרסיבי” כלפי המתחרה.

 מר גנדלמן, זכור תמיד, כי המפתח בידיים שלך. המקלדת בידיים שלנו.

הם לא ירדו ל”שטח” כמצופה ממשרד רציני, כי קוראים אותו ממרחקים או מהאי-מיילים, כי הם לא מכירים את השטח של ‘השמורה החדרתית’ שהנוף הניבט ממנה מרהיב לעיתים – אך התקרה משחירה מפיח הארובות והשירותים דולפים בה…

אנו נזכיר לראש העיר, מר גנדלמן, כי הקופה הציבורית היא קופה ציבורית ולא קופה של חשבון פרטי שלו בבנק.

כעיתון וותיק, אנו מבקשים, כי עם כניסתו לקדנציה הבאה, יתחשב בכל עסק חדרתי, ייתן לו עדיפות על פני ספקים מחוץ לעיר וכן גם לכל מקומון חדרתי שתושביו הם משלמי המסים הממנים את המפעל (עיריית חדרה) בו הוא גנדלמן, שולט כעת.

שיזכור חלקם הם ילדי העיר ותושבי חדרה ולא רק טרמפיסטים על העיר בין תל אביב לחיפה ולא יקפח את פרנסתם… זוהי הדמוקרטיה.

כן, אנו לא מתביישים לבקש/לדרוש את המגיע גם לנו כעיתון  שהיה מודפס מעת שהחל דרכו בעיר חדרה כבר באפריל 1976 ומאז הפסקת מהדורתו המודפסת ועבר לפני 17 שנה למתכונתו האינטרנטית.

לך מר גנדלמן, נאחל לך להגשים כל מה שאתה חולם למען חדרה ותושביה עד לסופה של הקדנציה.

אתה מר גנדלמן, אומר, כי “מהבוקר אנחנו צריכים למצוא את הדרכים, ונמצא אותן, לשלב ידיים, לחבק אחד את השני, כי לכולנו יש משימה אחת, לחיות בעיר עם איכות חיים טובה יותר, מתקדמת יותר וכייפית…”.

מר גנדלמן, זכור תמיד, כי המפתח בידיים שלך. המקלדת בידיים שלנו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן