ג'ודו ספורט ישראל

ג’ודו, משה פונטי: הפרס על הישגים קיצוץ רבע מהתקציב

המאמן כיום את נבחרת ישראל (גברים) בג'ודו מר אורן סמדג׳ה; ״פתיחת עונה טובה לנבחרת שלנו בוודאי לפתיחת עונת התחרויות לשנה זו. אני בטוח שעם החזרה של אורי ששון ושגיא מוקי מהפציעות שלהם ועם התקדמות העונה, נראה בנוסף למדליות של היום, התקדמות קבועה של עוד ועוד ספורטאים״.
0
0
יושב ראש איגוד הג'ודו בישראל מר משה פונטי מאשים: הפרס על הישגים, קיצוץ רבע מהתקציב הספורט
יושב ראש איגוד הג’ודו בישראל מר משה פונטי מאשים: הפרס על הישגים, קיצוץ רבע מהתקציב הספורט

“בכל שבוע הספורט הישראלי בכלל ו’ענף הג׳ודו’ בפרט, מביא כבוד למדינת ישראל. מדליות, זכיות בתחרויות, כשכולנו מהווים את השגרירים הדיפלומטיים הטובים ביותר למדינה. כל אלה עומדים לקבל ״פרס״ –  קיצוץ של רבע מהתקציב. זה נשמע למישהו הגיוני? כך מאשים היום (ראשון, ט’ בשבט התשע”ז) ג’ודוקא העבר, מאמן נבחרת ישראל בג’ודו בין השנים 1988 ל-1996 ויושב ראש איגוד הג’ודו בישראל מר משה פונטי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“אני בטוח ששרת הספורט חברת הכנסת מירי רגב, משיחות שהיו לי אתה, תתנגד לצעד הזה ותעמוד על “הרגליים האחוריות” כדי שזה לא יקרה ואני מאמין שהיא גם תשכנע את השרים האחרים על מנת שיתנגדו לזה כדי שלא ייגזר גזר דין מוות על הספורט הישראלי״ – אמר יושב ראש איגוד הג’ודו בישראל מר פונטי.

בינתיים, לאחר המדליות בהן זכו נבחרות ישראל בג׳ודו אתמול בבולגריה ובפורטוגל, המשיכו גם היום הג׳ודאים הישראלים לקצור הצלחות. בין הנשים, זכתה; ירדן מאירסון במקום השלישי ובמדליית הארד במשקל עד 78 ק”ג לאחר ארבעה קרבות.

בדרך לארד, גברה מאירסון בקרב הראשון על ילנה סטויאנובה הבלגית, בסיבוב הבא נוצחה באיפון ע”י אנטונינה שימילבה מרוסיה אחרי 1.36 מפתיחת הקרב. לאחר מכן, המשיכה בניצחונות ב”בית הניחומים” על אנסטסיה דימיטריבה מרוסיה, קרב שנמשך אל גולדן סקור ובסופו קיבלה יריבתה עונש 3 שגרר פסילה וניצחון לישראלית.

בקרב על מדליית הארד גברה על לריסה מהולנד עם ניקוד של וואזרי ואיפון 1.56 מפתיחת הקרב. במשקל עד 70 ק”ג סיימה הג’ודואית בר פרין במקום ה-7 לאחר ניצחון ושני הפסדים.

  מאמן נבחרת הנשים בג’ודו, שני הרשקו; “זו תחרות ראשונה בשנת 2017 ובקמפיין החדש לקראת ‘טוקיו 2020’. אני שמח שחזרנו עם 2 מדליות”

במקביל בתחרות הגברים בסבב אירופה הפתוחה בתחרות בפורטוגל, לאחר המדליה אתמול של טל פליקר, היו הגברים ביום פחות מוצלח. פיטר פלצ’יק, דורג 7 לאחר 2 ניצחונות ושני הפסדים במשקל עד 100 ק”ג. באותו המשקל הודח יעקב ממיסטבלוב כבר בסיבוב הראשון ע”י יריב רוסי.

אסף חן, ניצח יריב ספרדי בקרב הראשון והפסיד לאחר מכן לקנדי ב-81 ק”ג.

ג’ודוקא העבר של ישראל וכיום מאמן נבחרת הנשים של ישראל בג’ודו מר שני הרשקו; “זו תחרות ראשונה בשנת 2017 ובקמפיין החדש לקראת ‘טוקיו 2020’. אני שמח שחזרנו עם 2 מדליות ומספר דירוגים, כמובן שהציפייה שלנו תמיד לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, אנו בתקופת הכנה אינטנסיבית והתחרות הזו משמשת בעיקר כאימון. נלמד ונשתפר מהדברים הטובים והפחות טובים שחווינו בתחרות. הפנים קדימה”.

הג’ודוקא לשעבר בעל מדליית ארד אולימפית (ברצלונה 1992) ו-סגן אלוף העולם (יפן 1995) המאמן כיום את נבחרת ישראל (גברים) בג’ודו מר אורן סמדג׳ה; ״פתיחת עונה טובה לנבחרת שלנו בוודאי לפתיחת עונת התחרויות לשנה זו. אני בטוח שעם החזרה של אורי ששון ושגיא מוקי מהפציעות שלהם ועם התקדמות העונה, נראה בנוסף למדליות של היום, התקדמות קבועה של עוד ועוד ספורטאים״.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן