בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה

גבירותיי ורבותי, מהפך, ב-חדרה, אוהד מרחב מוביל לסיבוב שני

עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת "רוב העיר – חדרה" צבר 29%. מדובר בעלייה משמעותית של כ- 7% המצביעה כבר על מגמה כלפי מעלה, מעלה ◄ אל המקום השלישי צמוד למר גנדלמן, הגיע מי שמאכזב את אנשי הליכוד בעיר חדרה, המועמד גדי אריאלי, החדש יחסית שנכנס לזירה רק לפני מספר שבועות ועל אף ההשקעה של מאות אלפי שקלים – הוא "אינו מספק את הסחורה" ◄מי שמפתיעה בגדול היא רשימת "העיר של כולנו" בראשות מר ניר בן חיים שצברה 3 מנדטים.
0
0

מימין: אוהד מרחב, צבי גנדלמן, גדי אריאלי, יניב דרי, שירלי עודד, איקי צור

כן, גבירותי ורבותי, מהפך, בעיר חדרה – כך קובע משאל רחוב של הרגע האחרון שקיים אתר ‘כאן ישראל’ | ’כאן נעים’ עיתון האינטרנט של כל המדינה וממנו עולה, כי בחדרה, יערך ללא ספק, סיבוב שני, בו יתמודדו עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת “רוב העיר – חדרה” שבמקום הראשון למול ראש העיר המכהן מר צבי גנדלמן, החשוד בפלילים (סיעת “בתנופה”) הממוקם שני במשאל.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

התוצאה הזו שאליה הגענו “טורפת את הקלפים”. ראשית בגין העובדה שאין הכרעה בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר חדרה, המתקיימות החל מהבוקר הזה יום שלישי, ה-30 באוקטובר 2018 (כ”א בחשוון ה’תשע”ט) משעה עד 22:00 – 07:00.

עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת “רוב העיר – חדרה” צבר 29%. מדובר בעלייה משמעותית של כ- 7% המצביעה כבר על מגמה כלפי מעלה, מעלה.

מנגד יריבו העיקרי ראש העיר חדרה, המכהן, מר צבי (צביקה) גנדלמן, שעד לפני חודשים לא היה כלל מאוים והיה בטוח בניצחונו, מוטרד בעיקר מ”התיק שנפל עליו” כשהמשטרה, עצרה אותו בחשד, כי הוא קיבל שוחד מקבלן שבונה בחדרה והאזור ובתמורה סייע לאותו קבלן.

גנדלמן, הטוען להגנתו, כי זהו “קמצוץ של עבירה” התברר, חשוד גם בביצוע עבירות מס ובמרמה וכן הפרת אמונים, יתקשה עם ההתמודדות בעיר חדרה, בה עשוי היום להיות אחוז הצבעה גבוה והוא יכול למצוא את עצמו מופתע עד מאד.

על כך מעידה גם הצניחה הגדולה שלו, כאשר מ- 27%, הגיע אל 23% בקושי. מדובר בירידה משמעותית של מי שחשב שחרף הצרות שניחתו עליו, איבד רק כ- 4% עם מגמה כלפי מטה, מטה.

אל המקום השלישי צמוד למר גנדלמן, הגיע מי שמאכזב את אנשי הליכוד בעיר חדרה, המועמד גדי אריאלי, החדש יחסית שנכנס לזירה רק לפני מספר שבועות ועל אף ההשקעה של מאות אלפי שקלים (כ-600 אלף שקלים ויש המעריכים, עד כדי 800 אלף שקלים – הוא “אינו מספק את הסחורה” גם אם הוא נעים מראה והליכות, אך אינו מוכר דיו בקרב מצבעי הימין והציבור הרחב בחדרה.

יש הטוענים, כי הצנחתו של אריאלי לזירה המקומית בליכוד חדרה, קרעה ופיצלה את חברי סניף הליכוד שחלקם תומך בעורך דין אוהד מרחב שאף הוא מזוהה כיום עם מחנה הליכוד ואף קיבל את ברכת הדרך במסמך חתום מטעם מפלגת הליכוד לרוץ ברשימה עצמאית.

אל המקום הרביעי, הגיע מר יניב דרי ראש רשימת “מחוברים” היחיד שעשה את הקפיצה הגדולה במשאל 18% ובכך שילש כוחו, אך למרות זאת עדיין, נותר במקום הרביעי ואין אנו פוסלים את האפשרות שימשיך ויפתיע.

אחריו משתרכים, שני המועמדים הגב’ שירלי עודד, שעלתה ב-1% והיא עומדת על 6% ומר איקי צור ללא שינוי עם 3%.

█ מי שמפתיעה בגדול היא רשימת “העיר של כולנו” בראשות מר ניר בן חיים שצברה  3 מנדטים.

גם השבוע, נשבעו לנו, אנשי השטח בכל המפלגות, כי הם חשים ובטוחים שרק הם המנצחים הוודאיים למרות תוצאות משאל הרחוב וסקרים אחרים.

במשרד הפנים, אינם מרוצים מרוצה מאחוז ההצבעה האחרון אשר הגיע לכדי 51.8% ורואים בקיום יום שבתון, מבחן חשוב להעלאת אחוז ההצבעה ומקווים להגיע לאחוז ההצבעה הזהה לבחירות הכלליות שהגיע לכדי 70%.

הבית היהודי – בראשות אליהו בוסקילה טב  יד מצביעה בקלפי
הירוקים והגימלאים – חדוה יחזקאלי רק
הליכוד – בראשות גדי אריאלי מחל
העיר של כולנו – ניר בן חיים כן
הצעירים – בראשות אמיר ימין צ
זהות יהודית – בראשות מלכיאל אלבז נר
חדרה ביתנו – בראשות רומן גישר ל
חדרה בתנופה – בראשות צבי גנדלמן צג
חדרתיים – בראשות עוגן יוחננוב ע
יחד למען חדרה – בראשות טל אליהו יד
לטובת חדרה – איקי צור יץ
למען אולגה והשכונות – ציקו וקנין נץ
מחוברים – בראשות יניב דרי זך
עידן חדש – בראשות טספאי אדרג’או ק
רוב העיר חדרה – בראשות אוהד מרחב ר
שס למועצת העיר חדרה – בועז ביטון שס
שקיפות – בראשות שירלי עודד או

עיין במידע על הבחירות של משרד הפנים;

צריך לזכור, כי שיפור או ליתר דיוק העלאת אחוזי ההצבעה, עשויים להיגזר מההחלטה על קיומו של יום השבתון היום (שלישי) כך שהתוצאות  ייראו הפעם עשויות / עלולות (על פי התבונן) להפתיע את המועמדים הוותיקים מאחוזי הצבעה גבוהים

תמונה שונה קיבלנו במספר המנדטים. במועצת העיר חדרה, יהיו מעתה 21 מנדטים, עליהם יתמודדו 17 רשימות;

עוגת המנדטים למועצת העיר חדרה
עוגת המנדטים למועצת העיר חדרה
  • עורך הדין אוהד מרחב, מרשימת “רוב העיר – חדרה” צבר 3 מנדטים.
  • ראש העיר חדרה, מר צבי (צביקה) גנדלמן, ברשימת “חדרה בתנופה” צבר 1 מנדט.
  • גד אריאלי ממפלגת הליכוד (מחל) צבר 2 מנדטים.
  • עורך הדין יניב דרי, מרשימת “מחוברים” צבר 2 מנדטים.
  • שירלי עודד מרשימת שקיפות צברה 1 מנדט.
  • מי שמפתיעה בגדול היא רשימת “העיר של כולנו” בראשות מר ניר בן חיים שצברה  3 מנדטים.
0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן