אינטימי חדשות בריאות מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

בני שכטר גניקולוג הורשע במעשים מגונים במרמה ל-18 חודשי מאסר

עורכת דין רוזי כבאז, פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי): "הנאשם בני שכטר, הורשע בביצוע מעשים מגונים במרמה בשלוש נשים שונות במסגרת עבודתו כרופא ומטפל מיני. הפרקליטות, ביקשה 30 חודשי מאסר בפועל, אך בית המשפט, קבע אחרת וגזר על הנאשם 18 חודשי מאסר. עם זאת, בגזר הדין, קבע בית המשפט, כי מעשיו של הנאשם, חמורים וראויים לעונש מאסר. בכל מקרה, אנו נלמד את גזר הדין ונשקול את צעדינו. לאחר הרשעתו פעלה הפרקליטות מול משרד הבריאות לצורך התליית רישיונו".
0
0
בני שכטר רופא גניקולוג ומטפל מיני ברקע: אישה על כיסא גניקולוג, הדמייה | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
בני שכטר גניקולוג

“הנאשם הוא רופא גניקולוג ומטפל מיני בעל שם. המתלוננות הן נשים צעירות אשר אינן בקיאות ברזי הטיפול המיני, והפקירו את החלק האינטימי הרגיש ביותר בגופן בידיו של הנאשם, בתקווה שימצא מזור למכאובן. במצב דברים זה, כל חריגה של הנאשם מטפול מקובל, ללא הסכמה מפורשת, מהווה ניצול לרעה של מעמדו” (עמוד 12 לגזר הדין) – כך נכתב היום (רביעי, ט’ באייר תשפ”א) בגזר הדין על ידי בית המשפט המחוזי תל אביב (בהרכב כב’ השופטת חיימוביץ) על הגניקולוג בני שכטר אשר הורשע ב’ביצוע מעשים מגונים במרמה’ בשלוש נשים שונות במהלך טיפול שנתן להן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בעקבות הרשעתו של הגניקולוג שכטר, הוא נידון ל-18 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי בגובה 145,000 ₪, הוטלו היום (רביעי, ט’ באייר תשפ”א) על ידי בית המשפט המחוזי תל אביב, בהרכב אַב בֵּית דִּין כב’ השופטת חיימוביץ, כב’ השופט גרשון גונטובניק, וכב’ השופט אברהם הימן.

בהודעה מטעם הפרקליטות, נמסר כי על פי כתב האישום, שהוגש על פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), הנאשם בני שכטר שהינו גניקולוג ו-מטפל מיני, ביצע את העבירות ב-3 נשים שהגיעו לקבל ממנו טיפול לאחר שהתלוננו על כאבים בעת קיום יחסי מין.

הנאשם שכטר, רימה את המתלוננות וטען, כי מדובר בהליכים וטיפולים רפואיים הנדרשים לבדיקתן, לאחר שהנשים, נתנו לו את הסכמתן הוא ביצע בהן את העבירות המיוחסות לו.

בגזר הדין, נקבע, בין היתר, כי: “… אין מדובר במסכת אירועים מתמשכת, שרשרת שביקורי המתלוננות, היוו בה חוליות קשורות, אלא באירועים שונים ונפרדים, שאירעו לשלוש מתלוננות שאין כל קשר ביניהן.

מדובר בשלוש מתוך עשרות מטופלות של הנאשם, אשר ביקרו בנפרד, בזמנים שונים, באחת ממרפאותיו של הנאשם שכטר, וקיבלו טיפול.

המשותף לשלושתן הוא שבמסגרת הטיפול שקיבלו, נוסף רכיב המהווה עבירה פלילית, כמפורט בהכרעת הדין.

גם מבחינה נורמטיבית, ובכך צודקת המאשימה מדינת ישראל, ראיית ארבעת האירועים שחוו שלוש המתלוננות, כאירוע אחר, לא יזכה על אחת מהן בהתייחסות הראויה לה בנסיבות העניין.” (עמוד 9-8 לגזר הדין).

“מידת הפגיעה בערכים המוגנים גבוהה, הן בבחינת הנפשות הפועלות ויחסי הכוחות ביניהן, והן בבחינת המעשים עצמם.

הנאשם בני שכטר הוא רופא גניקולוג בעל מוניטין, קיבל לטיפולו את שלוש המתלוננות, אשר התלוננו על בעיה רגישה של כאבים בעת קיום יחסי מין.

“הנאשם בני שכטר לא קיבל אחריות על מעשיו לאורך כל הדרך, וגם בדברו האחרון במסגרת הטיעונים לעונש המשיך להכחיש את המעשים בהם הורשע”.

הוא ניצל את האמון שנתנו בו המתלוננות, על רקע מעמדו המקצועי הבכיר, ואת חוסר הידע שלהן בדבר ההליך המקובל לטיפול בבעיה, וביצע בהן פרוצדורה שהיא מן הרגישות והאינטימיות ביותר בגופה של האישה, אם לא האינטימית שבהן…

עורכת דין רוזי כבאז, פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
עורכת דין רוזי כבאז

זאת עשה ביודעו, כי פעולה זו חורגת מגבולות כל טיפול מקובל, וביודעו, כי לא קיבל הסכמה מדעת של המתלוננות לביצוע הפרוצדורה החריגה…” (עמוד 10 לגזר הדין)

בנוסף נקבע; “הנאשם שכטר הוא רופא גניקולוג ומטפל מיני בעל שם. המתלוננות הן נשים צעירות אשר אינן בקיאות ברזי הטיפול המיני והפקירו את החלק האינטימי הרגיש ביותר בגופן בידיו של הנאשם, בתקווה שימצא מזור למכאובן.

דוברת מחוז תל אביב של אגף דוברות הסברה ותקשורת במשרד המשפטים, עורכת דין הילה ימיני, הוסיפה ל’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי במצב דברים זה, כל חריגה של הנאשם מטפול מקובל, ללא הסכמה מפורשת, מהווה ניצול לרעה של מעמדו” (עמוד 12 לגזר הדין)

בית המשפט, הוסיף וקבע; “הנאשם בני שכטר לא קיבל אחריות על מעשיו לאורך כל הדרך, וגם בדברו האחרון במסגרת הטיעונים לעונש המשיך להכחיש את המעשים בהם הורשע.

זו כמובן זכותו, אך משמעות הדבר היא שלא קיימת נטילת אחריות, ומכאן גם שלא נעשו מאמצים לתקן את תוצאות העבירות, כאמור.” (עמוד 13 לגזר הדין)

מטעם פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) שניהלה את התיק (תפ”ח 43934) מסרה עורכת דין רוזי כבאז; “הנאשם בני שכטר, הורשע בביצוע מעשים מגונים במרמה בשלוש נשים שונות במסגרת עבודתו כרופא ומטפל מיני.

הפרקליטות, ביקשה 30 חודשי מאסר בפועל, אך בית המשפט, קבע אחרת וגזר על הנאשם 18 חודשי מאסר.

עם זאת, בגזר הדין, קבע בית המשפט, כי מעשיו של הנאשם, חמורים וראויים לעונש מאסר. בכל מקרה, אנו נלמד את גזר הדין ונשקול את צעדינו”.

“חשוב להדגיש” הוסיפה וסיכמה עורכת דין כבאז, כי “לאחר הרשעתו פעלה הפרקליטות מול משרד הבריאות לצורך התליית רישיונו“.

 אל; גזר הדין הגניקולוג בני שכטר_21-04-21.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן