הבחירות לכנסת ה-23 חדשות כאן ישראל

בנימין נתניהו הביס את מתחרהו גדעון סער בפריימריז של הליכוד

בעיר אשקלון בה הורד ראש הממשלה ויושב ראש תנועת הליכוד מר בנימין נתניהו, שלשום מן מהבמה עקב ירי רקטה הוא זכה כשקיבל 78% מהקולות ◄ חבר הכנסת גדעון סער, התקשר למר נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו. הוא סיכם ההפסד; "חבריי ואני, עומדים מאחוריך להצלחת 'הליכוד' בבחירות במרץ 2020".
0
0
בנימין נתניהו, יושב ראש תנועת הליכוד, הביס את מתחרהו בפריימריז של הליכוד ברקע: גדעון סער ואנשיו | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
בנימין נתניהו

יושב ראש תנועת הליכוד, מר בנימין נתניהו, הביס אמש (חמישי, כ”ח בכסלו, התש”פ) בבחירות המקדימות (פריימריז) של תנועת הליכוד עם 72.5% מקולות המתפקדים שהם בסך הכל 41,792 קולות את מתחרהו חבר הכנסת גדעון סער, שזכה ב-27.5% מהקולות שהם 15,885 קולות בסך הכל מהמצביעים.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר סער, לא חצה את הקידומת 3 של ה-30%, אשר הייתה עשויה להעמיק ולבסס את כמועמד המוביל ל‘הנהגת הליכוד’ כמובן רק ביום שאחרי שלטונו הבלתי מעורער של מר נתניהו.

כאמור, ראש הממשלה מר נתניהו, זכה בהישג מרשים של 72.5% מקולות הבוחרים והודה לכל מצביעיו; “ניצחון ענק, תודה לחברות וחברי ‘הליכוד’ על האמון, התמיכה והאהבה”.

“בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ב- 2 במרץ 2020, ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים”. סיכם ראש הממשלה ויושב ראש תנועת הליכוד, מר בנימין נתניהו.

חבר הכנסת מר סער, הזדרז מוקדם יותר, באמצע הלילה, להודות בתבוסתו; “אברך את ראש הממשלה על ניצחונו בפריימריז“, מר סער, קיים והתקשר למר נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו.

המנצח הגדול מר נתניהו, הודה למתחרהו סער וקרא לו לשילוב ידיים למען מפלגת הליכוד ב’בחירות לכנסת העשרים ושלוש‘ ייערכו ביום שני, 2 במרץ 2020, ו’ באדר ה’תש”ף.

חבר הכנסת מר סער, הגיב והתקשר למר נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו; “אני אומר בצורה הברורה ביותר, חבריי ואני, עומדים מאחוריך להצלחת ‘הליכוד’ בבחירות במרץ 2020, ההתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי.

אני שלם לחלוטין עם החלטתי להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך בה הוא מאמין – לעולם לא ינצח”. סיכם סער.

גילה גמליאל

גילה גמליאל; “חברי הליכוד, העבירו מסר ברור שרק העם יחליט, מי יוביל את מדינת ישראל בארבע השנים הקרובות…” 

האימא של תהל ויעל, הגב’ גילה גמליאל השרה לשוויון חברתי וחברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד, כתבה בטוויטר שלה; הניצחון הגדול של נתניהו, מוכיח, כי ‘הליכוד’ מאוחד ונחוש לנצח בבחירות הכלליות. חברי הליכוד, העבירו מסר ברור שרק העם יחליט, מי יוביל את מדינת ישראל בארבע השנים הקרובות.

אופיר אקוניס; “זאת רק תחילת הדרך לקראת ניצחון היסטורי של מפלגת הליכוד, ב-2/3/20. תזכרו שאמרתי זאת מזמן  

שר המדע והטכנולוגיה‏ ב-‏משרד המדע והטכנולוגיה‏, חבר הכנסת אופיר אקוניס וכמי שלקח בקמפיין, כתב היום ב”פייסבוק“; חיוכים של אושר גדול הבוקר! ניצחון מרשים וברור של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בפריירמיז על ראשות הליכוד.

אופיר אקוניס

שמחתי לקחת חלק בקמפיין הזה, שבו חרשנו את ארצנו, ופגשנו את חברות וחברי הליכוד, עם האנרגיות האדירות שלהם, החום האנושי והרוח הטובה. זה היה מחמם לב וסימן לבאות!

וכמובן: ל-50,0000 חברות וחברי הליכוד שיצאו אתמול אל הקלפיות, במזג אויר חורפי וסוער במיוחד – תודה רבה! אתם נהדרים.

לכם, לבני ביתכם, לחיילינו הגיבורים ולכל אזרחי ישראל: שבת שלום וסוף שבוע חמים ונעים.

אבי דיכטר; אנחנו מוכנים להסתערות לעבר היעד הבא; הקמת ממשלת ימין לאומית בבחירות בשניים למרץ בהובלת נתניהו!

סגן שר הביטחון חבר הכנסת מר אבי דיכטר, כתב היום (שישי) ב”פייסבוק“; אני מברך את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו על הניצחון הגדול בפריימריז הערב.

אבי דיכטר

יישר כח למתפקדי הליכוד שהוכיחו למדינת ישראל כולה שאנחנו התנועה הדמוקרטית הגדולה ביותר בישראל.

וכעת, אנחנו מוכנים להסתערות לעבר היעד הבא; הקמת ממשלת ימין לאומית בבחירות בשניים למרץ בהובלת נתניהו!

דוד אמסלם; “נותר רק להפשיל שרוולים ולהסתער ביחד, מלוכדים, עד לניצחון המחנה הלאומי בבחירות הכלליות בשני במרץ”! 

שר התקשורת וחבר כנסת מטעם הליכוד מר דוד (דודי) אמסלם, כתב היום בדף ה”פייסבוק“; “ניצחון מוחץ לבנימין נתניהו. ניצחון ענק לרוח הליכוד! הרוח והסערה, הקור והגשם העז…

דוד אמסלם

כל אלה, לא עצרו את הלב הרחב של מצביעי הליכוד ואת נאמנותם והכרת התודה שלהם לראש הממשלה מר בנימין נתניהו.

לכל אלה שכבר הספידו ואמרו שהוא גמוּר – מצטער, בחנוכה קורים רק נסים טובים… עכשיו, נותר רק להפשיל שרוולים ולהסתער ביחד, מלוכדים, עד לניצחון המחנה הלאומי בבחירות הכלליות בשני במרץ! ???

שבת שלום והמשך חג אורים שמח ??

אריה דרעי; “כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת…” 

אריה מכלוף דרעי

יושב ראש תנועת ש”ס ו-שר הפנים חבר הכנסת אריה מכלוף דרעי; “ברכות חמות לך, ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, על היבחרך לראשות הליכוד ומועמדו לראשות הממשלה. כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול.

נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה’ ממשלת ימין חזקה, שתשמור על הצביון היהודי של המדינה“.

אני מודה לכל חברי הליכוד שיצאו להצביע במזג אוויר סוער ובלב חם ואוהב, והוכיחו שהליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לראש הממשלה שהביא את מדינת ישראל להישגים יוצאי דופן.

ניר ברקת; “הליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לראש הממשלה שהביא את מדינת ישראל להישגים יוצאי דופן”.

ניר ברקת

חבר בכנסת ה-22 מטעם תנועת הליכוד, מר ניר ברקת, צנחן, יזם, ראש העיר ירושלים בשנים 2008-2018, נשוי לבברלי ואב לשלוש בנות, כתב בפייסבוק שלו יממה לבחירות; חברות וחברים, אנחנו בשעה גורלית. למרות הגשם והקור, כולנו יוצאים מחר לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו ולהצביע עבורו

ברקת, הוסיף וכתב בטוויטר שלו; ברכות לראש הממשלה, על הניצחון המוחץ והבעת האמון הגדולה.

אני מודה לכל חברי הליכוד שיצאו להצביע במזג אוויר סוער ובלב חם ואוהב, והוכיחו שהליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לראש הממשלה שהביא את מדינת ישראל להישגים יוצאי דופן.

שמעון ריקלין; “תנחומי לתקשורת הישראלית שלא רצתה שמר נתניהו, ינצח. ושוב הבוחרים, הוכיחו שהם חכמים ממנה. ושהם לא יתנו לאיש לחנך אותם”.

שמעון ריקלין

הפרשן המדיני של ערוץ 20 והעיתונאי שמעון ריקלין, כתב בטוויטר שלו; נתניהו ניצח. ברכות למאבק הדמוקרטי בליכוד. וכעת מחנה אחד למען ניצחון הימין.

ותנחומי לתקשורת הישראלית שלא רצתה שמר נתניהו, ינצח. ושוב הבוחרים, הוכיחו שהם חכמים ממנה. ושהם לא יתנו לאיש לחנך אותם.

סומך על שי ניצן, מנדלביט וחיות להוביל את הימין לניצחון הנכסף. מפעילים מנועים. מעכשיו.

בצלאל סמוטריץ’; “ברכות לראש הממשלה מר נתניהו על ניצחונו. ברכות ל’ליכוד’ ולמר גדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס…”

בצלאל סמוטריץ'

יושב ראש האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ’, הצטרף למברכים על הפריימריז בליכוד; “ברכות לראש הממשלה מר נתניהו על ניצחונו. ברכות ל‘ליכוד’ ולמר גדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס שהעניק מנדט מחודש להנהגה.

גם הציוניות הדתית, חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן