חדשות ירושלים מאזני הצדק

בכירי משרד המשפטים לשיחות עם הציבור בשוק מחנה יהודה

"משפטנים על הבר 2019": בכירי משרד המשפטים מגיעים בערב לשיחות פתוחות ב"שוק מחנה יהודה" בעיר ירושלים עם; שר המשפטים חבר הכנסת אמיר אוחנה, מנכלית המשרד עורכת דין אמי פלמור, פרקליט המדינה עורך דין שי ניצן ודמויות מרתקות נוספות מ"עולם המשפט" ◄במשרד המשפטים בירושלים, ייערך אחר הצהרים מחר יום א, (כ' בסיון התשע"ט) בשעה 14:00, טקס קבלת פנים לשר המשפטים הנכנס, חבר כנסת אמיר אוחנה.
0
0
 אמיר אוחנה שר המשפטים וחבר הכנסת ברקע: משפטנים על הבר 2019 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אמיר אוחנה

משרד המשפטים עם הפנים לציבור הרחב, יקיים ראשון, כ’ בסיון התשע”ט, 23/6/19, את ערב “משפטנים על הבר” המסורתי של המשרד, במסגרתו “קופצים לדרינק” ומתארחים אצל בכירי משרד המשפטים ‘לשיח פתוח מול קהל’ במגוון מקומות בילוי ב’שוק מחנה יהודה’ בעיר ירושלים. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

משרד המשפטים המעמיק את הקשר עם הציבור הרחב, קורא לציבור לבוא ולשמוע על הסוגיות החמות שבתחום עיסוקו של משרד המשפטים. מקיים את האירוע בברים ברחבי “שוק מחנה יהודה” וב”בית אליאנס” הצמוד לשוק.

אירוע “משפטנים על הבר” המסורתי יתקיים בהשתתפות שר המשפטים חבר הכנסת אמיר אוחנה, מנכלית המשרד עורכת דין אמי פלמור, פרקליט המדינה עורך דין שי ניצן ודמויות מרתקות נוספות מ”עולם המשפט“.

מה מתוכנן?

מסעדת רחמו | שעה 18:30;

משפט וביטחון – פרקליט המדינה עורך דין שי ניצן ועורך דין נדים עבוד, עוזר למשנה ליועץ המשפטי לממשלה (ניהול ותפקידים מיוחדים)

בירבזאר | בשעה  20:00;

הפרשות שטלטלו את ירושלים; פרשת רצח הנערה נועה אייל ו-פרשת הולילנד – עורך דין דניאל ויטמן, פרקליט מחוז ירושלים (פלילי) ועורכת דין ליאת בן ארי פרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).

קזינו דה פריז | בשעה  20:00;

סחר בסמים, פורנוגרפיה ומימון טרור – כיצד מרחב הסייבר ומטבע ה“ביטקוין“, מנוצלים לפשיעה ברשת – דר’ שלומית ווגמן-רטנר, ראש הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ודר’ חיים ויסמונסקי, מנהל מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

בית אליאנס | בשעה 21:30;

המנהלת הכללית של משרד המשפטים, עורכת דין אמי פלמור, מראיינת את שר המשפטים חבר הכנסת אמיר אוחנה.

דובר היחידות המקצועיות של אגף דוברות הסברה ותקשורת במשרד המשפטים, מר יובל גורן, מסר לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי “האירוע הוא הפקה משותפת של משרד המשפטים, ארגון “רוח חדשה” (ארגון א-פוליטי ללא מטרות רווח, הפועל למען צעירים בעיר ירושלים וממצב אותה כעיר בירה מעוררת השראה) ואגודת הסטודנטים למשפטים ב-אוניברסיטה העברית“.

השתתפות הציבור, חופשית!

◄ המידע המלא ולוח הזמנים באיוונט בפייסבוק.

משרד המשפטים יערוך טקס קבלת פנים לשר המשפטים הנכנס אמיר אוחנה

בתוך כך, קודם לכן, טקס קבלת פנים לשר המשפטים הנכנס, חבר כנסת אמיר אוחנה, ייערך מחר יום ראשון, כ’ בסיון התשע”ט 23/6/19 בצהרים בשעה 14:00 בדיוק, במשרד המשפטים  בירושלים (רח’ סלאח א-דין 29).

מדוברות משרד המשפטים, נמסר על ידי שקד הדר לפורטל ‘כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי הטקס, ייערך במעמד מנהלי היחידות במשרד המשפטים. לצד השר אוחנה, יישאו דברים גם היועץ המשפטי לממשלה, המנהלת הכללית ופרקליט המדינה.

הטקס, ישודר גם בדף הפייסבוק של משרד המשפטים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן