חדשות כאן ישראל כאן ילדי ישראל קהילה

בטרם לבטיחות ילדים בקמפיין מימון ההמונים להצלת חיי ילדים

הקמפיין של תרומות לאפשר הרחבת פרויקטים קיימים במטרה להגיע לכל בית בישראל ולמנוע היפגעות ילדים ◄ מנכלית ארגון בטרם, אורלי סילבינגר: "בכל 3 דקות מגיע ילד בישראל לחדר מיון בגלל תאונה שניתן למנוע. זוהי מציאות בלתי נתפסת וביכולתנו לשנות אותה. לראשונה, אנו פונים לציבור בבקשה לתרומות, כדי שנוכל להמשיך ולהציל חיי ילדים".
0
0

לראשונה, מאז נוסד בשנת 1995, ארגון ‘בטרם’ הודיע, כי עם תחילת “החופש הגדול” ולנוכח העלייה הצפויה בקיץ של 26% ב’תמותת ילדים’ בעיקר בשל טביעות ותאונות דרכים – פותח “בטרם” בקמפיין מימון ההמונים לאפשר הרחבת פרויקטים קיימים במטרה להגיע לכל בית בישראל ולמנוע היפגעות ילדים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מתוך קמפיין מימון ההמונים של ארגון 'בטרם לבטיחות ילדים' לתרומות ולהצלת חיי ילדים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מתוך קמפיין בטרם למימון המונים

‘בטרם’ – המרכז הלאומי לבטיחות ולבריאות ילדים, הנו הארגון הפועל לקידום בטיחות ילדים והשמירה על חייהם של כלל ילדי מדינת ישראל ומניעת היפגעותם בתאונות בית, פנאי ודרכים – כעת, פונה הארגון אל הקהל הרחב, מתוך רצון להעמיק ולהרחיב פרויקטים קיימים, להוציא לפועל תכניות נוספות במטרה להגיע לכל בית.

מן הנתונים, עולה תמונה עגומה המחייבת עשייה מיידית וזאת תתאפשר על ידי תרומות להגברת התודעה והפעולה הנדרשת של מניעת היפגעות כזו או אחרת של ילדים.

בכל שנה מתים בממוצע 116 ילדים בישראל כתוצאה של תאונות אשר, כאמור, ניתן היה למנוע.

כ-200,000 ילדים מגיעים מדי שנה אל חדרי המיון בארץ זאת בגלל תאונות בבית, במרחב הציבורי, בדרכים ובמוסדות החינוך.

לאור הנתונים הקשים האלו החליט ‘ארגון בטרם’ לצאת בקמפיין מימון המונים במטרה לגייס 800,000 ₪, דרך פלטפורמתJGIVE , המאפשרת לעמותות לקבל את מלוא הסכום שגויס ללא עמלות.

ארגון בטרם לבטיחות ילדים, פועל מזה 24 שנים לקידום תרבות של בטיחות ולמניעת היפגעויות ילדים.

הארגון, עוסק בהסברה, הדרכה, מחקר וחקיקה עם מטרה אחת. מאז הקמתו, הצליח ‘ארגון בטרם’ לצמצם דרמתית את ‘תמותת הילדים מתאונות‘ ביותר מ-53%.

מנכלית ארגון בטרם הגב’ אורלי סילבינגר; “בכל 3 דקות מגיע ילד בישראל אל חדר מיון, בגלל ‘תאונה’ שניתן למנוע. זוהי מציאות בלתי נתפסת וביכולתנו לשנות אותה.

הניסיון שלנו, מוכיח, בוודאות, כי הורים שמודעים ל-סכנות יכולים למנוע תאונות, לכן אנו רוצים להגיע לכל בית בישראל ולתת להורים את הכלים לאימוץ כללי התנהגות בטוחה.

אי אפשר יותר לעצום עיניים ולחשוב ש’לי זה לא יקרה‘ – אומרת מנכלית ארגון בטרם הגב’ סילבינגר שמוסיפה, כי; “לראשונה אנו פונים לציבור, לאותם הורים שרוצים שילדי ישראל יהיו בטוחים יותר, בבקשה לתרומות כדי שנוכל להמשיך ולהציל חיי ילדים.

אם ברצונך לתרום, כדי להציל את הילד הבאלחצ/י כאן

█ אודות ארגון ‘בטרם’

לוגו ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדיםארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים חרט על דגלו ‘לעשות בטרם‘, מבעוד מועד, למען עולם בטוח לילדי ישראל.

מאז הקמת הארגון בספטמבר 1995, ב-מרכז שניידר לרפואת ילדים בישראל, בקשו מייסדיו, פרופ’ יהודה דנון ודר’ מיכל חמו-לוטם ומתנדביו לחולל שינוי בכל הנוגע לתרבות השמירה על חיי הילדים בישראל.

ארגון ‘בטרם’ הוכר על-ידי ממשלת ישראל כמוביל מקצועי בבטיחות ילדים בישראל. פעילות הארגון מתבצעת בשיתוף עם משרדי ממשלה, גופים ציבוריים ומוניציפאליים, ארגונים חברתיים וגופים עסקיים.

ארגון ‘בטרם’ הינו נציג ארגון Safe kids World Wide בישראל, וכן הנציג הישראלי של ארגון הגג האירופי לבטיחות ילדים – European Child Safety Alliance, בו חברות כ- 30 מדינות אירופאיות.

החזון: עושים עולם בטוח לילדים

חרתנו על דגלנו להוביל תרבות של בטיחות ילדים, בהיותנו ארגון חברתי ופלורליסטי המקדש את ערך החיים. אמונתנו ביכולתו של כל פרט וארגון לחולל את השינוי ולהיות שותף לו.

אנו מעצבים ופורצים דרך משתנה ודינאמית תוך שיח מתמיד עם העושים במלאכה. אנו עובדי ‘בטרם’ ומתנדביו, מחויבים לדרך ולהגשמת החזון וגאים להיות חלק מהארגון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן