דת | יהדות חדשות כאן ישראל קורונה | Covid-19

אריה דרעי ברקע הקורונה: הבה נקיים שבת של הדלקת נרות וקידוש

השר אריה מכלוף דרעי; "בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת! שבת של הדלקת נרות וקידוש, של שולחן שבת משפחתי, פחות טלוויזיה ונסיעה ברכב, פחות עישון ופחות סלולארי, כל אחד לפי כוחו ולפי הרגשתו. אני בטוח ששמירת השבת הזו, יחד עם אחדות הלבבות, תביא איתה שמירה והגנה מפני המגיפה, כדברי המשורר; כִּי אֶשְׁמְרָה שַׁבָּת אֵל יִשְׁמְרֵנִי".
0
0
אריה דרעי שר הפנים, שר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל וחבר הקבינט המדיני ביטחוני ברקע: חלה ונרות שבת | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אריה דרעי

 השר אריה מכלוף דרעי; “בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת! שבת של הדלקת נרות וקידוש, של שולחן שבת משפחתי, פחות טלוויזיה ונסיעה ברכב, פחות עישון ופחות סלולארי, כל אחד לפי כוחו ולפי הרגשתו. אני בטוח ששמירת השבת הזו, יחד עם אחדות הלבבות, תביא איתה שמירה והגנה מפני המגיפה, כדברי המשורר; כִּי אֶשְׁמְרָה שַׁבָּת אֵל יִשְׁמְרֵנִי”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

שר הפנים, שר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל וחבר הקבינט המדיני ביטחוני השר אריה (מכלוף) דרעי, פנה הערב (חמישי, כ”ג באדר התש”פ) בפוסט נרגש לציבור הרחב ובו ביקש; “בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת! שבת של הדלקת נרות וקידוש, של שולחן שבת משפחתי, פחות טלוויזיה ונסיעה ברכב, פחות עישון ופחות סלולארי, כל אחד לפי כוחו ולפי הרגשתו”.

השר דרעי, המשיך והבהיר, כי בשעת החירום הזאת, הוא  מבקש “לשכוח לרגע את הציניות המפורסמת שלנו, ולהתעלות מעל המחלוקות הפוליטיות הרגילות. בבקשה מכם, נסו לרגע לקרוא את דבריי כמות שהם, בלי המסננת הפוליטית הרגילה.

אריה דרעי; “אני בטוח ששמירת השבת הזו, יחד עם אחדות הלבבות, תביא איתה שמירה והגנה מפני המגיפה”

השר אריה (מכלוף) דרעי, כתב בדף הפייסבוק שלו בפוסט מרגש לציבור הרחב ובו ביקש;

אחים ואחיות יקרים,

בשעת החירום הזאת, אני מבקש לשכוח לרגע את הציניות המפורסמת שלנו, ולהתעלות מעל המחלוקות הפוליטיות הרגילות.

בבקשה מכם, נסו לרגע לקרוא את דבריי כמות שהם, בלי המסננת הפוליטית הרגילה.

מגיפת הקורונה והקשיים העצומים שנכפו עלינו, יצרו גם הזדמנות גדולה, של ניתוק ממירוץ החיים ותרבות הצריכה התובענית וחזרה לחיק משפחתנו ולערכים שקצת שכחנו.

המגיפה וההסתגרות בבתים, עשויים לגרום לנו לעצור לרגע מהטירוף הטכנולוגי שאחז בנו ולהסתכל סביבנו.

על הילדים שלנו הזקוקים לתשומת לב, על ההורים שלנו ועל מהות החיים שלנו.

בשבת הקרובה, כולנו נשב בבית סביב משפחתנו האהובה. זו ההזדמנות שלנו להתחבר ל’בורא עולם‘ על ידי שמירת השבת.

בואו ניתן לבורא עולם שבת אחת! שבת של הדלקת נרות וקידוש, של שולחן שבת משפחתי, פחות טלוויזיה ונסיעה ברכב, פחות עישון ופחות סלולארי, כל אחד לפי כוחו ולפי הרגשתו.

אני בטוח ששמירת השבת הזו, יחד עם אחדות הלבבות, תביא איתה שמירה והגנה מפני המגיפה, כדברי המשורר; כִּי אֶשְׁמְרָה שַׁבָּת אֵל יִשְׁמְרֵנִי.

מי מצטרף אלי ליוזמה? המעוניינים, לחצו כתבו בתגובה; “מצטרף ליוזמה“.

 צפו למעלה בדף  בדבריו של הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה, על ההזדמנות המיוחדת של השבת הקרובה ב- סרטון; שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא.

שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא

שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא. צפו בדבריו של הרב ראובן אלבז, חבר מועצת חכמי התורה, על ההזדמנות המיוחדת של השבת הקרובה.הרב ראובן אלבז Rabbi Reuven Elbaz

פורסם על ידי ‏אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery‏ ב- יום חמישי, 19 במרץ 2020

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן